1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Street Fighter IV

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 16 feb 2009.

  1. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Morgen, hopelijk.

    Ik heb net even wat van die oefen dingen gedaan waarbij je er een bepaalde combo moet uitpersen maar die Super's en Ultra's zijn toch echt wel lastig. Misschien ook maar een keer gaan sparen voor zo'n Arcade Stick.
     
  2. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, de super en ultras zijn behoorlijk eenvoudig uit te voeren met een controller hoor. Het spel bevat nu eenmaal een hele pittige reeks combo's.. Vanaf normal trial stage 4 en hoger begint de ergernis :9. Het is gewoon een kwestie van veel oefenen, ik betwijfel of een stick nu echt zoveel verschil zal maken. Kan het me niet voorstellen.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben uiteraard ook gegaan voor de PS3 versie, de enige fightinggame die ik heb voor de 360 is DOA4 en dat is dan ook enkel omdat die alleen op de 360 te krijgen is. Voor de rest zweer ik met fightinggames bij de PS3 controller.

    Helaas is mijn exemplaar nog niet binnen (Play.com), maar hopelijk kan ik snel aan de slag. Ga eerst ff oefenen en het gros van de chars unlocken en dan wil ik het best eens online proberen. Jullie kunnen me toevoegen, ik heb een headset.

    Oh, ik wil gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik ook ga voor de PS3 versie van Resident Evil 5 (een principekwestie). Maar omdat het geen zin heeft een Co-op partner te zoeken in het 360 topic en ik geen zin heb om een apart RE5 topic aan te maken hier....bij deze de oproep dat mensen me ook kunnen toevoegen om eens RE5 met me te proberen als ie uit is :)
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bumpje, spelen mensen dit nog?

    Heb zelf m'n street fighter IV nog steeds niet binnen =/ op z'n vroegst 20 maart -_-''.
     
  5. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het spelen als play mijn bestelling eens zou bezorgen...
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bumpje alweer, zijn er nog mensen die het spelen :eek: heb hem eindelijk binnen... :)
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hey Nightbringer, ik speel het nog regelmatig!
    Stuur maar een invite als je me online ziet :)
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zal ik doen, t'is nog best wennen dus suck op het moment best wel erg.

    Kun je ook in party spelen? (dat we ff met een groep spelen)
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Volgens mij alleen maar 1 op 1.. helaas
     
  10. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Heb em ook net pas binnen. Als ik wat gewend ben wil ik ook wel tegen mensen hier spelen. De 360 topic is drukker en kan daar ook wel posten maar daar is de animo voor de ps3 versie nogal lastig te peilen.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wou gisteren even online spelen en hij kon maar geen matches vinden. (het is volgens mij niet zo druk)

    Al speelt HanTheMan volgens mij nog wel redelijk vaak.
     
  12. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Hopelijk wordt het nog wat drukker dan.

    Het enige nadeel van de 360 versie was de D-pad maar er is zo'n fightpad al onderweg dus dat nadeel verdwijnt daarmee ook, dan had ik beter voor de 360 versie kunnen gaan mits het op live drukker is met de game.
     

Deel Deze Pagina