1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Scoreboard en dan friends selecteren piik :p. Vind het jammer dat die scoreboards nu al compleet verneukt zijn. Dacht een paar leuke tijden te hebben, maar er zijn mensen die zelfs met een mini op anderstorp ergens 45 seconden van de baan kunnen cutten ofzo. Waar gaat dit over.

    Spel zelf rijdt wel erg goed. Na de mini en de caterham200 ff met de radical sr3 gereden. Dat geluid is echt super en qua rijgedrag ook super. Alleen jammer dat je zelfs in de Pro stand minimaal 5 seconden per ronde sneller bent dan de AI. Dat maakt de singleplayer een lange zit.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien heeft die hem niet in zijn FL staan. Piik. ;)
     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hoe weet je als je in de cockpit zit dat r iemand langs je probeert in te halen? links heb je nog je spiegel maar rechts niet, tenzij je met je pookje kijkt.. maar dat is bijna niet te doen.

    Als ik kijk naar online zie ik toch veel mensen allemaal proberen tegelijkertijd een bocht in te gaan. Niemand die precies van elkaar weet waar de ander zit(hoe ver zit ie al langs me, of hoever ben ik er al voorbij) en huppa.. crash of iemand word van de weggetikt. Zit je buiten de auto dan zie je de persoon langs je. Hierdoor kun je dus beter verdedigen, maar ook beter aanvallen ZONDER op de goede gok te gaan.
     
  4. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Lang leve het achterom kijken
     
  5. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    @hybridtheory

    We zitten allemaal in dezelfde clan, dus we hebben mekaar wel in de friendslist. Goed gezien ;).
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Single player is inderdaad easy, ik speel ook alles op Pro en ik kwalificeer me nooit voor zo'n race. Als ik dan laatste start ram ik gewoon in de 1e bocht in wat auto's en ik lig alweer 1e:+ Van al die assists merk je ook weinig van.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Geen idee. Ben er een paar keer met de Seat en BMW over heen geweest en reed ergens in een raceje een 1.50 geloof ik. Heb nog geen time attack gedaan. Vind de WTCC ook een beetje saai. Die wagens liggen veel te goed wat mij betreft. Achterwiel aangedreven BMW kan je gewoon planken. Beetje jammer. Doe mij die uit '87 maar :D Maaruh, wat reed jij? 1.48 toch? Dat is volgens mij aardig rap met default setup ;)
     
  8. rhcp

    rhcp Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mijn gevoel is het al twee weken:9 iig die woensdag 2 dagen voor release
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    :x
     
  10. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, het is uiteraard niet echt racen wat hij doet, maar het spel zou dit moeten voorkomen als het echt een sim is.
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    :{ NFS niet jou game?
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan moeten ze de game maar beter maken, je wordt zo snel getailfished door de tegenstander, ik heb t spel ook niet gekocht voor de single player, want die is in geen enkel race spel een uitdaging. Speel t alleen voor t unlocken van de auto's.
     
  13. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand verschil in topsneltheid opgevallen tussen de nr1 leon en die van Coronel. op rechte stuk loopt die van coronel een stuk sneller. (default setup)
    Dit viel op aan de ghostcar.
     
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    @ fred ik zag het idd pwikk dat had ik nog niet gezien pwikk :p

    @jeep ja 1.48.9, maare ik heb nog geen andere klasses gedaan ga ik vd week ff doen.. maar het spel boeit me niet genoeg om het vaak te gaan spelen.. binnekort ff keer online met fred put it pwikss :+
     
  15. Wel een interessante game. Ik heb hem nu een paar keer gespeeld, en ik vind het heerlijk rijden. De omgevingen, menu's en meer van die dingen zijn dan niet zo super gedetailleerd, maar daar koop je geen racespel voor :) Ik vind het een topspel, en heb er zeker geen spijt van dat ik hem heb aangeschaft!
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Misschien was de ghost van die langzame Leon gemaakt op basis van het eerste rondje, waar je iets minder snel over start finish komt en die van Coronel's Seat van het tweede of derde rondje, waar je zelf de laatste bocht doorrijdt en sneller over start/finish komt?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    He ik ben de laatste dagen echt een stuk langzamer online. Ik wordt er soms uitgereden.
    Hoe hebben jullie je remkracht staan in controller options. Ik heb ook het gevoel dat het laatste sneller is met controller dan met stuur.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    M'n controller setup is gewoon default, afgezien van de deadzone die ik van 5 naar 0 % heb gezet. Remkracht wordt bepaald door m'n linker wijsvinger ;)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wanneer zijn die WTCC Extreme cars beschikbaar?
     

Deel Deze Pagina