1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet als het bij andere spellen ook zo is. :)
    Het kan zijn dat die hem misschien niet goed leest en daarom meer zijn best moet doen.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wanneer is de garantie verlopen? MS wil namelijk ook na het vervallen van de garantie de xbox soms nog wel repareren :)
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Bij andere games niet. Hier maakt hij echt hele rare geluiden. De game is al open geweest zag ik.
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt uit september 2006. Kan ze natuurlijk altijd even bellen, niet geschoten is altijd mis. :)
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Doen ze niet meer hoor of je moet echt geluk hebben.Ik heb hier nog een kapote 360 liggen en ze willen hem niet maken.Ja voor 90e willen ze het wel maken.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik lees het nog steeds vrij vaak dat ze het wel doen. Je moet altijd een beetje geluk hebben wie je aan de lijn krijgt, hetzelfde geldt voor vergoedingen etc. Er is, zo is mijn ervaring althans, nooit één lijn getrokken daar bij de helpdesk.
     
  7. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Mijn xbox staat nu al sinds zaterdag thuis te wachten tot hij opgehaald wordt :mad:.

    Vanmiddag maar weer eens bellen, ik heb nog steeds geen labels ontvangen, zijn er meer mensen die de UPS labels niet via de e-mail ontvangen? Ik krijg wel een bevestigingsmail van de reparatie, maar vervolgens niet de mail met de labels.

    Mijn vriendin is de komende dagen toch thuis, dan vraag ik wel weer een nieuwe reparatieopdracht dat UPS met de lables de doos komt ophalen, kijken of dit dan wel goed gaat. Zo zit ik straks al een week zonder xbox en is de reparatie nog niets opgeschoten :'-(
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heel veel mensen hebben daar problemen mee. Mij advies is dat je labels laat meenemen door UPS dat kan maximaal 3 dagen duren.
     
  9. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu al 2.5 weken met een kapotte xdoos, en ze zijn nog steeds niet langs geweest.
    had 't eerst ook via mail maar die kwam niet binnen, daarna maar via UPS gedaan en die zijn ook nu al 2 keer NIET langsgekomen, vandaag nog maar eens bellen, en ik hoop dat ze 't maar snel komen ophalen.

    en ze willen ze ook wel eens repareren ookal is je garantie verlopen :)

    edit: net weer gebeld, ze komen deze keer een doos brengen waar je de xbox indoet zodat UPS em meteen weer meeneemd.
    hoop dat dit wel werkt.

    btw hij wist me te vertellen dat hun orders op de een of andere reden niet bij UPS aankomt, dat daar 't probleem in zit
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  10. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    oke het is voor mij nu duidelijk dat de xbox wel krassen maakt !! En die man aan de telefoon maar vol houden dat het niet zo is..wat een harry ( no offence voor mensen die harry heten ;P )

    anyways, ophalen maar weer :confused:
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    SRX1093470786ID - Goed nieuws, wij hebben Uw console bij ons reparatiecentrum ontvangen‏

    Kreeg ik maandag, maar vandaag weer. Snap niet waarom :mad: wil hem gewoon terug vrijdag ofzo :mad::)
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Die mail kreeg ik ook voor de 2e keer een paar dagen later, keek ik op de site was m'n xbox verzonden! Check maar eens de status via de site.
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste tijd heb ik problemen met m'n xbox die zomaar uitvalt of opnieuw opstart. Zit ik een game te spelen start die zomaar opnieuw op en vandaag viel die uit het niets uit. Ik doe hem opnieuw aan, en hij gaat gelijk weer uit. Daarna deed die het wel weer gewoon btw. Meer mensen die hier last van hebben :eek:.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oh daar heb ik ook even last van gehad, even MS bellen voor een nieuwe denk ik. Ik had gewoon een nieuwe Falcon gekocht, en de 360 aan m'n broer verkocht. Die het overigens nu wel gewoon goed doet.
     
  15. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Even een update van mijn situatie:
    Mijn Xbox staat sinds zaterdag kapot thuis klaar om opgehaald te worden voor reparatie.
    Ik heb nu 3 reparatieorders aangemaakt, 2 x voor labels via e-mail (niet binnen 48 uur ontvangen en dan opnnieuw gebeld) en nu de laatste keer voor een pick-up van UPS.

    Gisteren kreeg ik 1 mailtje met de link naar de labels van UPS van de 1e of 2e reparatie opdracht die al geannuleerd zijn, de link naar de labels is dan ook dood.

    Nu maar hopen dat ze hem vandaag of morgen komen ophalen en dan nog wachten tot hij weer gerepareerd is. Ben benieuwd of ik weer een nieuwe Xbox krijg of dat ze deze keer alleen de DVD drive vervangen, want voor de rest deed de Xbox het perfect. Bah ik zat midden in een Fallout 3 verslaving en zit nu af te kicken :+
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Vandaag zo'n UPS info notice in de brievenbus toen ik thuiskwam van tandarts. Zal dus wel mijn xbox zijn. Klote dat ik net niet thuis was. Ophalen word hem denk niet, UPS heeft volgens mij geen centrum in Zoetermeer.
     
  17. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand idee wat ik tegen de E74 kan doen? Me xbox geeft een rood lampje aan rechtsonder.
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk even of hij er goed inzit, en anders Microsoft bellen.
     
  19. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag de doos binnen gekregen, waarin ik me xbox in kan dumpen.
    moet nog ff een afspraak maken met UPS dat ze em komen ophalen en dan word 't weer wachten.
    ben vandaag officieel 3 weken bezig met 't voormekaar krijgen met 't verzenden van me xdoos, das toch wel belachelijk lang niet?
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je kan toch gewoon bij de supermarkt een doos halen waarin je je xbox verstuurd? Zo is die van mij ook weg gegaan. Moest 'm 4 weken (incl. kerstvakantie) missen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina