[XOne] Prijs Xbox Live per maand of jaar??

Discussie in 'Games' gestart door DRAGONFLY, 10 mrt 2003.

1. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag.. hoeveel gaat Xbox Live kosten als die 12 maanden die je gratis krijgt afgelopen zijn?? Ik heb ergens gelezen dat dat €10,= per maand kost 8) dat lijkt me wel erg veel.. kan iemand mij dit misschien vertellen??

2. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nobody knows yet.
    In Amerika zijn de prijzen ook nog niet bekend,maar ik denk dat binnen 2 weken er wel meer duidelijkheid hierover zal zijn.

Waarschijnlijk zal het niet meer worden dan 50 euro per jaar hoor.

3. Litox

Litox Member

Leuk Bevonden:
    0
    .

Het abbonement is toch 59,95 voor 1 jaar ??....toch

4. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    ja.. maar daarna.. wat kost het dan??

5. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    aangezien de starterskits nu op z'n goedkoopst 55 euro zijn, zullen volgens jaar nog iets goedkoper zijn en dus een jaarabo nog iets goedkoper dan dat

6. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we genaaid worden en het 2e jaar heel duur zal worden zodat ze het netwerk kunnen onderhouden

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Pessimist!

Als ze dat zouden doen, zou iedereen simpelweg een nieuw starterspakketje kopen, daar schiet ms niks mee op. Nee, je mag er vanuit gaan dat het niet meer gaat kosten dan de starterskit waard is.

8. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    50 euro per jaar is opzicht wel ok ... maar echt niet meer.

9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tzal niet veel zijn, xbox live is toch een veel groter succes dan dat ze eigenlijk verwacht hadden? Dus ik hoop op zo'n 30 euro per jaar. Optimistisch blijven jongens :)

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat het rond de 80 per jaar wordt na het eerste jaar, maar dat je er een volle game bijkrijgt ofzo.

11. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @kobold, dan moet je weer naar de winkel ofzow, het lijkt me dat ze dat gewoon van je rekening afschrijven en dat je er weer een jaar tegenaan kan zonder problemen als onverzonden spellen ofzow...

12. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook gehoord 10€ per maand maar denk niet dat ze dit zullen doen is wel veel en als je dan nog je gewoon internet ook moet betalen...
    Ze zullen wel een redelijke prijs erop plakken niet te veel/ niet te weinig.

13. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    als je een nieuwe kit koopt.. dan moet je je toch opnieuw registreren met dezelfde creditcard.. denk niet dat ze dat zullen toestaan.. ik denk ook dat de kosten lager worden omdat je al geen kit hoeft te kopen met software ed. Ik denk dat de jaarlijkse abbo kosten rond de €50,- zullen liggen denk ik.... Maar dan komen wel nog eens kosten erbij van donloads en stuff.....

14. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan volges mij zo veel live kits als je wil op een credit card en over dat gratis spel wat je er misschien bij krijgt , daar hoef je niet voor naar de winkel want dat sturen ze op als je tenminste het goede adres hebt op gegeven( en niet 1 uit amerika;) ) ja das jammer voor de mensen die een amerikaans pakketje hebben:) ben ik blij dat ik hem hier heb besteld MUWHAHAHA MUWHAHAHA soooory

15. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt inderdaad meerdere live-kits op 1 CC zetten. Je kunt namelijk tot maximaal 8 keer registreren voor XBL, 8 accounts op 1 Xbox dus dat moet kunnen.

16. sub zero

sub zero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus 59.99 voor een jaar ok deftige prijs met 2 games en een goede headset maar waarom dan die creditcard ?je moet toch niet elke maand 10 euro ofzo bijbetalen he

Deel Deze Pagina