Wanneer komt er weer een leuk voetbalspel uit voor de Xbox? Na FIFA 2003 is het wel stil geworden. Weet iemand of Pro Evolution Soccer ooit nog op de Xbox uitkomt. En ik heb in geruchten gehoord dat Microsoft ook met een voetbalspel bezig is met Xbox Live ondersteuning. Weet iemand meer over toekomstige voetbalspellen???
Er stond gisteren als ik me niet vergist iets over een beach football game, zag er wel lache uit, op de homepage van hier, mss ik zoek het ff uit
dan neem je een andere club footbal hier staan ze allemaal... http://www.codemasters.com/redirect/redirect.php?url=/ajax/front.htm
En daarna weer euro2004 en dan fifa2005, fifa2006, WC2006, enz zie je nu al aankomen. Die gasten verdienen veel te makkelijk geld, nieuwe spelers er in, beetje gameplay veranderen, hup weer een nieuw spel wat miljoenen gaat verkopen.
Volgens mij komt pro evo niet naar de xbox. En McLaren haal alsjeblieft dat vraagteken onder je naam weg.
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat Pro Evo een PS2-exclusive was. Maar op zich is EA met deze laatste FIFA release de juiste weg ingeslagen, als je het mij vraagt... Ik vind het zelf echt een superleuk spel... Okay, er zitten wel wat bugs in (zoals bijv. dat een aanvaller een verdediger tackelt in de 16-meter van de verdediger zelf en dan krijgt de aanvaller een penalty!!!!! Echt heel erg bizar) en ook natuurlijk nog wat kleinere bugjes, maar over het algemeen: heel speelbaar en heel mooi, toch? Of ben ik hier de enige die dit spel leuk vindt...