Tomb Raider: Underworld

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 feb 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    O wacht effe het is de DLC. Het klinkt idioot ja.
     
  2. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand hem al binnen? Ben hem nu aan het downloaden... Ben erg benieuwd wat er onder het as te vinden is...
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb even gespiekt op Tombraiderforums.com en Gamefaqs, en op TRforums zeggen ze dat het level leuker is dan elk level in TR:U, en een hele boel kostuums...ik ga hem nu ook gelijk downloaden!!!!

    En is het niet dan eerder Onder het as? Onder het as van het huis....mja...die klinkt beter, maar het zal wel kloppen, ah fuck it :p

    Lol, ze hebben we de nadruk op een bepaald 'kostuum' gelegd niet...welke normale vrouw gaat er in godsnaam in bikini door graftombes sluipen ;). Het is echter meer gepast voor bepaalde levels in Underworld...mooie ervan is dat je die pakjes ook kunt gebruiken daar.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik wil hem ook nog heeel graag halen maar wil eerst echt weten hoe lang het level is..
    als je er zo door heen rent hoef ik hem niet,.,

    Edit:
    net wat tomb raiders forums doorgekeken en het level is te halen onder een uurtje..
    dat vind ik wel heel kort...
    ben nu nog ff aan het twijfelen om hem wel te halen..

    voor de mensen die hem hebben.
    geef jullie mening ff.:)





    Tomb Raider: Underworld Beneath the Ashes Trailer
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben de hele dag al bezig...maar dat komt omdatik ook veel pauzes neem. Dan even wat eten, even met hond weg...beetje op internet kijken. Bij een paar puzzles even flink moeten denken en dat vond ik erg cool. Er is een bepaalde puzzel bij die bedoeld is voor de grapple en die vind ik persoonlijk zeer gaaf gemaakt.

    Zeer gaaf en creepy sfeertje, indrukwekkende licht-effecten die ik niet in TRU tegenkwam. Misschien dat het level inderdaad in een uur gehaald kan worden als je eenmaal alles weet...maar hoe moet je dat zien....mijn eerste playthrough is dus aardig lang. Als ik vandaag het level haal..dan ga ik daarna gewoon nog een keer, en eens checken hoe lang ik er dan over doe. Niet overdreven haast...overal sprinten ofzo...nee gewoon normaal, zoals het hoort ;).

    Persoonlijk vind ik het level geweldig...daarbij krijg je dan nog eens zes nieuwe kostuums, die ik ongetwijfeld zal gaan gebruiken bij mijn 2e playthrough van TRU. Want ik heb nu al weer zin om overnieuw te gaan met die game.....10 euro voor een level en wat kostuums is misschien wat veel..maar ik ga nog niet echt oordelen erover voordat ik het level echt gehaald heb en gecheckt hoe lang ik er ongeveer over gedaan heb .

    Wat ze ook op die forums zeggen is dat de ervaring verschilt per persoon...de ene vliegt werkelijk door de puzzels heen en iemand anders had dik 2 uur gedaan over een paar puzzels..tja.... :)

    Maar toch kan ik het wel uitrekenen straks na een 2e playthrough. Ik kan ongeveer wel schatten hoe lang ik erover deed om bepaalde puzzels op te lossen...dus dan heb je een beetje een schatting voor iemand die net begint met het level...tja..tenzij het een puzzelkoning is natuurlijk ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270


    okee bedankt,.
    ik hoor wel dat het een heel tof level is.
    alleen veels te kort;)
    ik wacht je mening nog wel ff aan dan:b:
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb er nog wat bij ge-edit :)

    Maar ik weet ook niet precies hoe lang ik over levels in TRU deed, Opzich waren die ook neit krankzinnig lang. Ik had tijdens mijn eerst playthrough toch wel soms dat ik dacht 'nu al gehaald?'
     
  8. Tivoli

    Tivoli Ubersoldier

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    toch ff enkele opmerkingen die ik hier nog niet gezien heb!

    eerst en vooral, level is goed qua puzzels. alleen is het nogal lineair, fout kan je niet echt zitten. bovendien is het ook veel te klein (niet te kort! maar wel te klein) om er 28 treasures in weg te steken. elke duidelijke plaats zit er dan ook wel ééntje, ik had na mijn eerste playthrough 27/28 (vele zie je gewoon liggen of zitten in zo 'n pot.).

    de relic heb ik nog niet dus die zit blijkbaar wel iets beter weg. ERGERLIJK is wel dat er geen treasure hunt mode bestaat in dit level!!! zo gebeurt het dat ik het in 1 keer uitgespeeld heb en 1 treasure mis MAAR nu moet ik er dus weer gans door want als ik start heb ik 4/28 treasures (mijn laatste save). TIP: save dus even als je in de grote kamer met 2 grote palen (met de ronddraaiende messen) komt.

    die costumes die apart downloadbaar zijn (gratis op the marketplace) voegen trouwens helemaal niets toe aan het nieuwe level. eerder voor eerdere levels in underworld.

    vandaag wel wat plezier aan gehad, maar 800 MS is hij mss toch niet waard als je geen die-hard tomb raider gamer bent... :)
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  9. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    heb 2100 punten gekocht. Maar twijffel nu wel of ik het ga kopen of niet
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Bedoel jij die twee classic lara suits en 2 duikpak achtige dingen? Die zijn aardig oud al en inderdaad gratis. Of bedoel jij de echte Beneath the ashes costumes? Want voor zover ik weet zitten die alleen bij de DLC van BTA.
     
  11. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    En jij bedoelt dan vast en zeker de camo bikini? Ziet er goed uit voor een hoopje pixels... LOL
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De camo bikini, de zwart/witte bikini/gold bikini/blue bikini en dan nog de casual en die andere.
     
  13. Tivoli

    Tivoli Ubersoldier

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, ik ging er van uit dat die nu pas beschikbaar waren. mijn fout. :) had het eigelijk sinds december niet meer gespeeld, vandaar...

    iemand de relic al gevonden? ;-)
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    iemand het level al uitgespeeld?
     
  15. Tivoli

    Tivoli Ubersoldier

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Daaruit kon je al afleiden dat ik er al door was Gijs, ik heb het trouwens gisteren tweemaal doorlopen en twee keer heb ik 27/28 treasures en geen relic. :)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Relic nog niet gevonden, maar met een walkthrough vind je die wellicht.maar ja...leuker om zelf te vinden. Hoe kom je bij die treasure in het begin stuk bij het riool...met die 2 hekken die omhoog/omlaag kunnen?
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Net voor de tweede keer het level gehaald en je kunt het inderdaad in een uurtje halen. Al heb ik lang niet elke treasure gehaald en de relic ook niet...boeide me eigenlijk vrij weinig.

    Toch voor die 10 euro als je het zo bekijkt is het best duur. Al zijn die 4 bikini's geinig natuurlijk en die twee andere pakjes ook wel....dat vind ik gewoon extra's, het level zelf was zeer cool en mooi gemaakt maar toch dan wat aan de korte kant. Al was mijn eerste playthrough een stuk langer..voor de eerste keer die puzzles zien waarvan ik bij 2 sowieso wel even flink dacht 'hmmm, wat moet ik nou doen?" maar toen nog kwam ik zeker niet op twee uur spelen.

    Ah well, dessalniettemin een zeer tof level, en heb er geen spijt van. Nu stuur ik Lara Thailand in met een mooie groene Camo bikini ;)
     
  18. Tivoli

    Tivoli Ubersoldier

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    De relic heb ik intussen ook gevonden, heb mij even enkele general reminders voor de geest gehaald uit de allereerste Tomb Raider. Er bestaat niet iets als een lege kamer. na een schakelaar, water of iets dergelijks komt er wel een nieuwe mogelijkheid. Relic is nicely done. Nu heb ik nog 1 treasure die ik moet vinden...

    Die treasure die jij zegt is eigelijk nog vrij makkelijk als je er even over nadenkt.
    (1) schakelaar de kant van the treasure overhalen
    (2) 3-4 seconden wachten (zodat er tijd is tussen het toevallen van beide hekken
    (:cool: schakelaar 2 overhalen
    (4) hek aan de overkant van the treasure opklimmen
    (5) klim verder naar het volgende hek (hek kant van the treasure) en klim tot boven
    (6) spring naar het andere hek (kant weg van the treasure)
    (7) wacht tot het hek de kant van the treasure dichtvalt en dan kan je naar de opening springen om die treasure te nemen.

    Als je, zoals jij zei BigKabuto, der door loopt zonder alle treasures en relic te zoeken zal je der inderdaad op een halfuurtje doorlopen, als je ze allemaal zoekt lijkt de eerder genoemde richttijd (voor een eerste playthrough) van een 2 uur mij wel ongeveer realistisch...

    ik heb er zeker geen spijt van (want echt van het level genoten en nog steeds voor die laatste treasure) maar in vergelijking met wat The Lost and Damned toevoegt aan GTA IV is Beneath The Ashes toch wel een prijzige download. Hopelijk hebben we op 10 maart meer geluk! ;-)

    TROUWENS nog een kleine opmerking, als ik het level nu opnieuw start heb ik gewoon wel al 27/28 treasures en 1/1 Relic als ik op mijn PDA ga kijken, terwijl ik, toen ik de 2e keer begon wel volledig hernieuw moest beginnen... beetje raar :confused: (denk niet dat ik een update ofzo via live gedaan heb, kan me er toch geen herinneren.)
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2009
  19. Tivoli

    Tivoli Ubersoldier

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    en nu heb ik ook eindelijk die laatste treasure...

    zat ie toch nog in zo'n pot die ik vergeten was... :)
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Waar kan je die relic vinden? Hoe vond je het eind?
    Ik vind het idee van een Evil Lara opzich best geinig, (zat al in TRU i know,maar toch) maar ze hadden haar wel een wat ander uiterlijk mogen geven, op de tombraiderforums worden ze helemaal wild want Doppleganger is ineens zoooooo cute en stoer en weet ik veel allemaal...euh....tis gewoon lara met iets donkere makeup op en andere haarkleur? hmmm..maar goed. WEL heel tof dat Lara dus nu Doppleganger onder haar bevel heeft,hehe.


    Dit heb ik nou met Underworld...ik wil aan mijn tweede playthrough gaan beginnen,maar dan op zijn aller-moeilijkst.
    Ik heb begrepen van de TR forums dat ik alle treasures en relics al zou moetenhebben die ik gevonden heb tijdens mijn eerste playthrough....als ik echter in mijn PDA kijk..heb ik 0 van de zoveel treasures...alles 0. Ik heb gelijk vanaf de treasure hunt save een new game gestart...vaag vaag.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2009

Deel Deze Pagina