Reservoir dogs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 7 mrt 2003.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Er komt een game uit van Reservoir Dogs:

    "Goed nieuws voor wie - net als ikzelf - met volle teugen genoten heeft van Quentin Tarantino's cult classic Reservoir Dogs, want SCi liet vandaag weten dat het de rechten op de film verkregen heeft en reeds bezig is aan een RD-titel voor de PS2 & de Xbox.

    Reservoir Dogs is about a gang of six thugs using codenames, such as Mr Orange to protect their identities, who carry out an armed robbery in LA on a diamond store. But the plan starts to fall apart when the alarm is tripped and the cops show up within moments. Five of them manage to shoot their way out and make it back to a warehouse rendezvous where it becomes apparent that one of them is an undercover police officer – but which one?

    In het spel zal je in de rol kunnen kruipen van alle belangrijke personages uit de film, de ietwat minder bekend Mr Blonde incluis.
    Op meer informatie is het momenteel nog wachten."

    Bron:Telenet
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    tarantino ownt natuurlijk als geen ander. ben benieuwd hoe ze zijn briljante plotten in de game weten te plaatsen.
     
  3. Honesty

    Honesty Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik de film perfect vond lijkt de game me niks. IK ben gewoon een beetje rillerig voor filmgames en gamefilms geworden.
     
  4. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zeer benieuwd hoe ze dat gaan doen ja, maar hoop dat het in de buurt komt van de superioriteit van de film. Trouwens waarschijnlijk kost het maken van het spel meer dan film, :D

    "In het spel zal je in de rol kunnen kruipen van alle belangrijke personages uit de film, de ietwat minder bekend Mr Blonde incluis. "
    minder bekend?? Vic vega alias mr Blonde, dat is michael madsen!! Minder bekend, hoe de fuck komen ze daar op...
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2003
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben de biggest Tarantino fan in the world en ik hoop dat ze deze game niet gaan opfokken..dat zou echt zonde zijn
    ik heb meer vertrouwen in de Kill Bill game omdat ik daar zeker van weet dat Tarantino zich met de ontwikkeling van het spel gaat bemoeien...maarja time will tell
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Kill Bill kan veel makkelijker een game worden dan deze. In Kill Bill zitten veel martial arts en komt een normale plot lijn (ja had ik ook niet verwacht van hem maar ok) maar in resevoir dogs gebeurd geen reet. Het is een super vette film maar eigenlijk gebeurd er niks meer dan praten in een vaag huis en praten over de mislukte overval. dus hoe moeten ze dat doen?
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    dat is juist het geniale van de films van tarantino al die super coole conversaties. dat kan eigenlijk moeilijk in een game. ook niet als ze nieuwe gesprekken erbij gaan verzinnen, want dat is dan niet van tarantinos hand denk ik.

    t gaat waarschijnlijk zuigen, maar goed wie weet word et nog wat.
     
  8. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    De gesprekken, sfeer en muziek zijn idd wat die films zo goed maakt, ik ben bang dat het toch een tamelijk saai schietspel wordt, maar het kan ook goed gaan.
     
  9. Honesty

    Honesty Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige goede aan de film RD zijn de monologen(dialogen noem ik het niet) en de muziek. en ik kan me inderdaad niet bedenken hoe je er een spel van kan maken!!! Mr blonde(madson) is mijn inziens inderdaad eerder een hoofdkarakter dan een onbekende, hoewel de humor van Mr pink ook wat heeft.
     
  10. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0

    Hier spreekt een echte liefhebber.:cool:
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Er bestaat ook zoiets als de Xboxworld.nl Frontpage Check daar eerst eens.

    hier dus...

    Dus check de frontapge voordat je nieuwtjes hebt gevonden... stomme spam altijd.. :'-( niet leuk als mensen ineens vergeten dat we als xbw ook eens frontpage hebben.
     
  12. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Die snap ik niet echt, ach ja.

    Hee resevoir dog's cool volgens mij heb ik een keer op het forum gezet dat ze zo iets konden maken, of was het Pulp Fiction?.
    Ach ja maak er een grand dief auto killer van en wij zijn happy!!!

    Salva
     
  13. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Reservoir Dogs was een Meesterlijke film (met hoofdletter), de sfeer, dialogen en spanning, en het 'iedereen is verdacht'-gevoel zorgde voor een fantastische film, maar als ze hier een game van willen maken, moet het toch wel heel netjes gedaan worden om de film te evenaren, en ik denk dat ze dat niet gaan halen.
    En dan nog vraag ik me af wat het gaat worden:
    -Adventure (a la Post Mortem)
    -shooter (bankoverval centraal)
    -GTA-style (met de bankoverval ook)

    voor de rest zou ik geen idee hebben hoe je zo'n plot kan verwerken in een game...
     
  14. Widowmaker

    Widowmaker Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit word zeker een game met hele zware dialogen
    Kan je deze game ook uit verschillende camera standpunten spellen net zo als in de Tarantino films ???
     
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    tis toch een forum. daar praten mensen wel eens over nieuwe dingen. en tis moeilijk discussieren op de frontpage.
     
  16. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    maar ik heb de film niet gezien maar is het wat?????? als ik eht zo lees lijkt het me wel cool, maar als jhet cool is huur ik em eens, en kan ik kijken f ik het wat vind i.v.m de game
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    :confused:
    wordt steeds gekker hier...mag je nou ook geen topic meer openen als het bericht op de frontpage staat :confused:
     
  18. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    zoiets vroeg ik me ook al af jah, vage mods allemaal hier.
     
  19. hex

    hex R3V3NG3 NL

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    dit wordt helemaal niks die game.
    was er laatst ook niet een game uitgebracht van From Dusk till Dawn. (die nooit iemand gekocht heeft,sterker nog ik heb m nog nooit in een winkel gezien)
    ik als game liefhebber en film liefhebber,vindt dat ieder moet doen waar ie goed in is.
    de beste spellen hebben niks met films te maken.
    en de beste films hebben niks met games te maken.
    Met resident evil als uitzondering.
    hoewel ik tarantino erg cool vindt als film maker , t zullen zeker geen actievolle spellen zijn.
    8)

    ohja die Tom clancy is ook een uitzondering.
    al zijn films waren volkomen ruk behalve voor oude oorlogsveteranen dan.
    maar de man is games gaan maken van een zeer hoog niveau.
    goeie switch Tom!!|:-
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  20. Finch

    Finch Asshumper

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    De film was enorm goed.
    Maar de meeste games gebaseerd op films sucken big time
     

Deel Deze Pagina