Ik heb gisteren internet achter me xbox gezet ik kreeg dat netwerk sput het volgende kwam er uit: Cable = Goed IP adres = Not found met een rood X er voor DNS = not found XBL = Not found is dit tot nu toe nog goed?
je had gebruik moeten maken van dit formulier Problemen met aansluiten Live? - Formulier. Daar de topics met problemen of vragen over het aansluiten van Live als paddestoelen uit de grond schieten en daarbij meestal onvoldoende informatie wordt verschaft over de situatie hebben we een formulier inelkaar gezet dat je verplicht moet invullen. Vul je dit formulier niet in en kopieer je dit niet mee bij je post dan kunnen en zullen we je ook verder niet helpen. Graag de antwoorden na de [/b] tags plaatsen. We begrijpen dat je waarschijnlijk niet alles invullen kunt, probeer dit echter wel zoveel mogelijk. A: Abonnement 1: Naam provider 2: Soort abonnement (naam, type) 3: Kabel, ADSL, of anders? 4: Up- en downloadsnelheid B: Hardware 1: Modem merk en type 2: USB modem? (Ja/Nee) 3: Router Ja/Nee (en evt merk/type) 4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?) 5: Direct Connection Ja/Nee 6: Crossover kabels in gebruik? 7: Hub in gebruik? C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt; 1: TCP/IP adress, netmask, gateway 2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)? D: Xbox Settings 1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? 2: Dashboard versie? 3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? 4: Wat is de exacte foutmelding? 5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes? Zucht! ----------------------------------- zie verder ----------------------------------- ----------------------------------- lees ook de Xbox Live/Lan FAQ voordat je een thread start
P1m, lees wat Fardo zegt! Vul dat formulier in. We kunnen NIKS zonder dat jij verteld wat voor abonnement je hebt etc,
Begin dit topic maar overnieuw en lees asjeblieft eerst het beleid en de FAQ's door, die helpen je al een heel end op weg!