1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 2

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 1 nov 2007.

  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Het is opgelost. Moest de instellingen van de ps3, ff DTS surround de vink weghalen. Nu had ik dit probleem ook met de demo en dus de demo niet gespeeld. Voor mij dus compleet nieuwe ervaring deze game.

    En net eerste 10 min gespeeld en wat is dit vet! Alleen ben de besturing van Call of Duty 5 gewend op de xbox. Dus ga die eerst ff uitspelen vandaag want heb m toch bijna uit, kan ik vanavond lekker killzone doen
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Eindelijk een class unlockt :) medic is best wel vet,
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Net ff multiplayer lang gespeeld. Best vet alleen soms een beetje te chaotisch. Ik heb vanaf de release van Call of Duty: World at War alleen maar Hardcore S&D gespeeld en verder geen andere FPS. Beetje liggen onder een muur met een sniper :D Heb je trouwens in Killzone 2 ook snipers ?
    Oja voeg me toe: Dutch_Stormrise
    Ik speel verder ook nog Resistance 2 en Battlefield: Bad Company, alleen op me andere account ben ik daar level .. ( hoogste *) ) Volgende week haal ik trouwens ook een headset, wat raden jullie me aan draadloos ( Bluetooth ) of met een draad ? Sommige zeggen dat je beter met een draad kunt pakken..
     
  4. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook opgepikt. Had er best hoge verwachtingen van.
    Maar toen die intro kwam......werd ik echt compleet van mijn bank afgeblazen.
    Wat een graphics. Net of je gewoon een film aan het kijken bent.
    Heb hem pas een half uurtje gespeeld en is nu al echt iedere euro waard!
    Damn wat een spel......

    Leuk dat ze er ook skirmish in hebben gestopt!
     
  5. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog steeds bezig met de single player en het verbaasd me echt hoe erg ik in dat spel gesleurd word. Het is gewoon zo goed gedaan, heel overtuigend allemaal :). Alsof je gewoon in een brute actiefilm zit.

    Ik vind dit nogal overdreven eigenlijk, het duurt meestal maar een seconde ofzo. Kijk, neem bijvoorbeeld Half life-2... dát is pas lang ;).
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2009
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ben ik het mee eens. Ik vind het een topshooter. De AI van je tegenstanders is subliem, dat maakt het echt een stuk toffer. Alleen die AI van je teamgenoten in de SP. Wat een drama, jammer dat er geen co-up in zit. Dat zou het voor mij persoonlijk een GoW2 beater maken.

    Yep, er zitten snipers in.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2009
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Aah wel besteld maar nog steeds niet binnen :eek:. Needz killzone :cool: Is het online gedeelte een beetje relaxt? Niet dat je je niet kan joinen oid? Bij de beta was het wel altijd goed, maarja dat zegt nog niks over de echte versie
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    In het menu van Killzone 2 heb ik van die kleine storingen.
    Ze vallen namelijk op bij het scrollen in het menu.
    Had het zelfde probleem met de demo.

    Bij de filmpjes en tijdens het gamen blijft het beeld wel scherp.
     
  9. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook de bedoeling :). Hoort bij de stijl.
     
  10. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige game. Hoe meer je speelt hoe dieper de game wordt! Was het wachten zeker waard. Ik vind het zelfs leuker dan CoD.
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    De game is echt geweldig. Single Player.. vet! Online Multiplayer.. meer dan vet!

    Hoe gaaf de Single player ook mag zijn.. ik heb er af en toe gewoon geen zin in. Als ik de single player verlang ik steeds om online te gaan knallen. Online speelt gewoon heel goed en heel erg chill. Maargoed, multiplayer zal straks wel gaan veranderen, als iedereen de classes heeft unlocked. Gaaf!

    Ik wil mensen uitnodigen mij een invite te sturen. Of geef je PSN ID dan voeg ik je toe. Ik vind dat team systeem erg goed werken. Battlefield 2 heeft als ik me niet vergis dat systeem het eerste gebruikt en werkte daar al geweldig. Ik heb een bluetooth headset, maar via Xbox Live werkt waarschijnlijk beter. :9

    PSN ID: Impalla_NL
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2009
  12. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo net even een uurtje gespeeld.
    Ik moet zeggen wat een heerrrrrrrrrrlijke shooter!
    Ps3 controller is weer 3x niks. Mijn duimen zijn helemaal versleten
    van binnen;)
    Ik vind de thumbsticks van de 360 veel lekkerder aimen.
    Toen de intro begon zag ik DTS op mijn receiver.....
    De intro was klaar en wat zag mijn oog? Nog steeds DTS wtf! Volgens mij is dit de eerste game.:confused:
     
  13. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    In het zoekscherm naar online multiplayergames heb je een tabje 'Missions' met daaronder vijf icoontjes. Weet iemand waar die icoontjes voor staan of waar ik de betekenis ervan kan vinden?
     
  14. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien iets met de output instelling van je PS3 die je handmatig op DTS hebt gezet? Het spel heeft volgens het hoesje namelijk alleen maar Dolby Digital.
    En ja, je hebt groot gelijk, de controller van de PS3 is weer 3x niks al komt dat ook door de controls van Killzone2, elke shooter heeft zo een beetje dezelfde knoppen combinaties maar Killzone2 moet er van af wijken :mad: waardoor ik dus regelmatig nog steeds op de verkeerde knop druk :mad:.

    Ik vind de teamgenoten net zo slim als Dom uit Gears of War1 (die best wel een ramp was in dat spel, in deel2 was hij gelukkig wat slimmer).

    /Mod Denk om dubbelposts ;)~Kevf
     
  15. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    aaaaah hier wordt ik gek van he! de 1e killzone heb ik helemaal kapot gespeeld! had de special edition later er nog bij gekocht omdat ik hem zooo vet vond en ik kijk zo uit na dit deel alleen heb ik geen ps3 :mad: aaaaah nu moet ik een ps3 hebben om die reden! :9
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ja maar dan was het altijd aan het einde van een tunnel oid en minder storend voor de flow. Neemt niet weg dat ik het daar ook strontirritant vond ;)

    Maar dan hebben we het wel over een oude pc port en niet over een nieuw spel. Toen ik vandaag in de lucht hing had ik wel even een wtf moment. Maar verder niks dan lof..... nou ja misschien nog ff zeiken op de controller icm de controls, je moet wel de Hans Kazan uithangen met dat ding om de juiste moves er uit te toveren, ook op alternate 2.
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Persoonlijk vind ik het geen system seller, vind niet echt dat je veel mist als je dit spel niet hebt. Maar dat is maar mijn mening natuurlijk.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik heb eigenlijk helemaal geen last van de controls, heb alleen de sensetivity eentje omhoog gedaan. Zal wel grotendeels komen omdat ik nooit shooters op de console speel (Halo 1 en Far Cry 2 zijn volgens mij de enige)
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nope, ook Uncharted heb ik helemaal gespeeld met DTS
     
  20. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ben inmiddels level 10 nu, net de assault badge vrijgespeeld. Echt een leuk spel. Merk nu ook steeds meer hoe erg dat spel uitbreid online naarmate je meer speelt. Radec Academy, Blood gracht en Visari hammer zijn momenteel mn favo levels.
     

Deel Deze Pagina