Vraag hoe je xbox 360 (elite) neer zetten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rutgerboy, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo ik heb gisteren een xbox360 elite gekocht en heb hem op ze zij liggen.
    Want mede xboxer`sraden met dit aan omdat hij dan niet kan omvallen en niet krast!en helpt dat nou ofniet.
    Want op plaatjes op dozen enzo staat ie recht op
    Isdit nou juist beter of niet en helpt het als je hem neerlegt of niet?

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Maakt niks uit, kies wat leuks.

3. Aerschtuner

Aerschtuner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd met je aankoop! Het maakt niks uit hoe je hem neerzet. Als hij rechtop staat, moet je wel zorgen dat hij op een stabiele ondergrond staat, zodat hij niet om kan lazeren. Als je de doos gewoon op een kastje of iets dergelijks zet, kan er niks gebeuren. Op krassen heeft het ook geen invloed. Dat gebeurt alleen als je de Xbox verplaatst tijdens het draaien, dus als er een disk aan het spinnen is en je verplaatst je Xbox.

Veel plezier!

4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hij is sowieso wel wat stabieler natuurlijk als je hem horizontaal neer zet

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wat vind je leuker staan?

6. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vroeger ook bang dat ik snel krassen zou hebben op de DVD's en legde hem daarom altijd plat neer. Nu ben ik wat ouder en wijzer en snap ik dat het krasverhaaltje complete zever is en heb mijn XBOX360 nu rechtop staan.
    Neemt minder ruimte in en ziet er (volgens) mij mooier uit zo (net een soort mini pc voor mensen die de 360 niet kennen)

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Zet hem in IEDER geval ergens neer waar voldoende ruimte is om de warme lucht weg te voeren. Ik raad het je AF om hem dichtbij de verwarming of in een gesloten kast te zetten.

Nu gaat de Elite over het algemeen veel beter om met de interne luchtstroom en is deze Elite uit uitgerust met een betere chipset. Dat neemt echter niet weg dat ook een Elite model gevoelig is voor warmte.

Zet hem staand of laat hem liggen, hoe dan ook het maakt niks uit.

8. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    oke bedankt allemaal ben er blij mee
    Maar nu gah ik weer veder met gta iv
    ltr,

9. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het probleem dat als ik hem staand neerzet dat ik de disc-lade heel moeilijk openkrijg. En horizontaal heb ik nergens last van..:cool:

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de mijne op zn zij ligggen. Daar voel ik me gewoon een stuk veiliger bij. Stel dat ik m per ongeluk omzwiep, bijvoorbeeld als ik laat in de nacht onder invloed thuis kom. Heb ik liever niet. Ik laat de mijne gewoon op mijn tafel naast mijn tv liggen. Bovendien leg ik zo makkelijker de discs van games erin.

11. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

liggend dus ;)

Zorg dat je je games op de hard disc installeert! Dan kan je zonder lawaai gamen.
    In het startscherm als je de game al in de lade heb gedaan, klik je op Y voor opties en doe je install on hard drive!

Nu kan je games vanaf de harde schijf spelen, mits je de originele dvd-rom in de xbox doet.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2009
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vraag nu ruim beantwoord.

slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina