1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 2

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 1 nov 2007.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe is de campaign mode? ECHT gaaf? En is ie nu echt zo kort?
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zit na 4 uur spelen ongeveer op de helft van de campaign en ben zelfs nog enigzins aan het rushen. Singleplayer is dus niet veel korter dan bij een gemiddelde shooter
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe is de A.I. over het algemeen?
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsjonge jonge zeg, koop gewoon dat spel..
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Heb het spel net via marktplaats tweedehands aangeschaft. Eigenlijk alleen voor de multiplayer. Lijkt me wel weer een keer leuk om online te knallen. Ik heb al goede berichten gelezen over de multiplayer. En dan gebruik ik mijn ps3 nog eens een keer. Ik gebruik hem eigenlijk meer als dvd speler.
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Check een review
     
  7. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, veel mensen klagen er wel over. Ik ben zelf bezig op Veteran en ik gok zo'n beetje tegen het eind aan
    vecht nu tegen Radec in Viscari's Palace.
    en ben inmiddels al 13 uur bezig, maar dat is inclusief het opnieuw spelen / beleven van sommige stukjes in de SP.. Denk in totaal 10 tot 11 uur ofzo. Zelf vind ik dit meer dan voldoende, gezien het feit dat wat je in die tijd allemaal wel niet meemaakt :).

    Kom trouwens echt niet verder bij dat verdomde [gespoilerde] gedeelte! Echt te vaak al dood daar :mad:.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2009
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    @BigKabuto

    Korte antwoorden op je vragen :).

    Hoe is de Campaign Mode?

    Tot dusver ongelooflijk vet. Dit is voor mij de vetste shooter na Max Payne. Maarja dat is mijn persoonlijke mening dan ook.

    Is ie kort?


    Geen idee, want ik heb hem nog niet uitgespeeld. Ben tot nu toe zo'n 3 a 4 uur bezig.

    Hoe is de AI over het algemeen?

    Ik vind het zelf eigenlijk het meest vergelijkbaar met die van F.E.A.R. Ze gaan dus niet op je af hollen net als bijvoorbeeld in CoD WaW. Ze zoeken echt dekking ed.

    Als je een Ps3 heb, zou ik zegen KOPEN DIE HANDEL!!!! Het is echt de moeite waard. En dan nog niet eens over de multiplayer gehad die ongelooflijk tof moet zijn. Maar die speel ik wel, nadat ik hem heb uitgespeeld :).
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Relaaaaaxed, alles op zijn tijd vriend. Ben nu eerst volop met Resistance 2 en een HOOP Xbox 360 games bezig. Als ik nu KZ2 koop...dan of ik raak de game totaal niet aan..of de rest blijft juist weer liggen.

    Was er gewoon benieuwd naar, that's all.
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Mensen vanavond mee online?
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kevf, maak ff een lijst met wie allemaal killzone 2 spelen en misschien rond welke tijden :eek: is best wel handig. (heb tot nu toe alleen nog maar alleen gespeeld)
     
  12. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad wel handig. Altijd leuk om met xbw mensen te spelen ;)

    Mijn psn: Lukky-NL (vergeet het streepje niet!) :)
     
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    straks paar levels gespeeld (2 en :cool: en damn ik werd helemaal meegezogen in de game. Het is weer een tijdje geleden dat ik zoiets heb meegemaakt in een game waarbij ik dacht: damn, dit is gewoon echt vet.

    Wat ik erg goed vind is de manier waarop je de bewegingscensor gebruikt van de controller. Zoals die valves ronddraaien of een bom plaatsen op een deur.
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Bah, nog tips?? voor:
    Visari Palace (binnen), 2e balkon, Rocket Troopers...)

    Sniper is het makenlijkst.. maar positie? Waar je ook staat.. je wordt overhoop geknalt. Frustrerend stukje.. :mad:
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb net ff de controls veranderd zoals ik ze ook op Call of Duty heb, speelt een stuk vertrouwder :9
     
  16. Sherman

    Sherman Guest

    CoD Besturing?? Je kunt toch niet inzoomen met L2 enzo?

    Ligt het trouwens aan mij of is killzone.com fakkin langzaam??
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Online is echt ubervet! Heb 3 jaar lang gespeeld op de X360, maar op de 1 of andere manier is de overgang van de X360 controller naar die van de PS3 soepel verlopen. Ik heb toch 2 potjes gespeeld en het gaat al best goed :D.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Denk dat die site het grote aantal mensen (nog?) niet aankan.

    M'n stats kloppen ook ineens niet meer :confused:...
     
  19. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej ben nu General en heb de sniper :). Gaat me meer om af en toe ff te dollen met stealth dan om te sniper zelf maar toch chill. Nu lekker badges farmen ^^
     
  20. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook net General gehaald:D

    Nu nog alles combineren (badges farmen zoals jij het noemt)
    Maar wat een mogelijkheden om te combineren zeg, zie :http://games.fok.nl/news.php?newsid=29743.

    Ook leuk waar ik achter kwam is dat je matches kan terugkijken(www.killzone.com) , echter niet op de normale manier maar "zie"onder.

    [​IMG]

    Heeerlijk....................
     

Deel Deze Pagina