1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Royal Veterans ( Call Of Duty 4 )

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rv leijnse, 7 feb 2009.

  1. GomoRra

    GomoRra Guest


    Wat heeft het voor zin, EER, voor wie? Wat heb je aan Eer van een spel dat al mega lang is afgezwakt? In het begin van het spel overheersen sommige, dan kan je spelen voor eer, maar er zijn altijd prijzen anders doet bijna niemand mee behalve een paar Crappy crap clans_0/

    Geloof me, wij hebben ook genoeg toernooien geskipt omdat we die schrale prijs de moeite niet waard vonden.. Op een gegeven moment was het zo schraal dat we alleen nog lans wilde doen, helaas kwamen er maar 2 of 3 in Nederland
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    verkeerde mentaliteit! een toernooi is altijd leuk, ook al zijn er geen prijzen te winnen. Xboxworld 3.0 was een groot succes! en daar waren dacht ik niet echt grote prijzen te winnen. het gaat om de organisatie.
    Ik heb het ook nog een keer geprobeerd hier maar dat mislukte nogal omdat de clans niet speelden. Je moet mensen weten te motiveren. en eigenlijk moet je een site hebben waar alle clans langskomen. hier komt niemand uit de clan scene, eigenlijk.
     
  3. GomoRra

    GomoRra Guest

    Je hebt blijkbaar over deze zin heengelezen: Wat heb je aan Eer van een spel dat al mega lang is afgezwakt?

    Tegen wie moet je je nu nog bewijzen op cod4, de meeste Goede clans van het begin van cod4 spelen nu een andere game of gamen nu effe niet meer..

    Tuurlijk kan je proberen om een toernooi te organiseren, maar als consolegaming een toernooi organiseert hebben ze al moeite met het aantal teams binnen te halen+ voor zo'n toernooi kan je 2 games per persoon winnen..
     
  4. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Toffe site mannen.

    Is het mogelijk dat jullie binnenkort een 3 vs 3 en/of 4 vs 4 ''clanmatch'' willen spelen? Team KsK speelt nu al een redelijke tijd Call of Duty 4 en wil nu wel eens kijken hoe ze staan.

    In MLG regels etc heb ik me nog niet echt verdiept (speel niet heel veel, meer Halo :cool:. Maar ik neem aan dat jullie daar meer van weten.
     
  5. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Obscure heeft in principe wel gelijk.
     
  6. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Bestaat Ic3 weer?
     
  7. GomoRra

    GomoRra Guest

    Whahah lekker FieldHousse xD
     
  8. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij hebben we hier met pro's te maken:

    Name
    Jeroen Leijnse

    Location
    Uden, Noord-Brabant

    Bio
    your playing games, but for me its like earning money
     
  9. Towel

    Towel Guest


    hihi goeie:)
     
  10. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha maar hij heeft het in zijn sig vandaar.
     
  11. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Praat niet als je er niks vanaf weet. CoD4 is juist nog zwaar actief. Op ConsoleGaming niet echt nee, maar dat komt door andere redenen.

    Op ons toernooi hadden we binnen notime 64 teams binnen. En nee, niet alleen maar slechte teams. Bijvoorbeeld The Imperial, H2k (2x), Dignitas (2x), infused en SK-Gaming zijn er ook nog gewoon. Daarnaast zijn er nog een groot aantal redelijke goede teams zoals Squadra Recon, immenSe, Nemico, etc.

    Dit was ons eerste toernooi en prijzen zijn er niet. Stel je voor als we wel prijzen zouden doen. Denk dat we dan nog een stuk meer teams konden krijgen.

    Zo'n beetje alle goede teams spelen nog gewoon CoD4, wel hebben ze andere teams op andere games.

    PS: Bovenstaand bericht geldt niet als jouw eSport wereld alleen in NL is. Dan zijn er maar een paar teams die wat hebben gepresteerd in Europa (iDentity (Half NL), Sirox, Alter eGo (Paar namen die in me op kwamen)).

    In Europa (Waarschijnlijk niet in NL) spelen de meeste teams met 'Decerto Rules (Verbetering van MLG Rules)'.

    http://www.decerto-esports.eu/showthread.php?t=758
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  12. Towel

    Towel Guest

    Sirox domineerde MegaLAN IV op alle fronten:)
     
  13. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    We spelen zo af en toe GoW met wat mensen van Envy.
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    daar waren ook zoveel teams he...;)
     
  15. Towel

    Towel Guest

    Veel teams of weinig teams, niemand kon ons matchen, zelfs niet met onze enkels aan elkaar gebonden!
     
  16. GomoRra

    GomoRra Guest

    Oke Hans je hebt me overtuigd;)
     
  17. Rv Sugar Free

    Rv Sugar Free Royal Veterans

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou van pinda's want pinda's zijn lekker:D
     

Deel Deze Pagina