Tom Clancy's H.A.W.X.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 mei 2008.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ja, in Ace Combat moet je zelf landen en opstijgen in sommige missies. Lekker spannend als je in de omgeving van het vliegveld nog niet het anti-air geschut hebt plat gebombardeerd. :)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sweet Play asia heeft hem verstuurd.
     
  3. NLCandyman123

    NLCandyman123 Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de PC had je voorheen ook zo'n vet spel waar je alles zelf moest doen, opstijgen, landen etc.... was wel met helikopter enzo maar toch:p

    Team Apache

    Had je ook zo'n heel blad om bij je toetsenbord te leggen voor alle keys die je moest gebruiken :emo:

    Ben overigens zeer benieuwd naar HAWX:)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Demo staat online. Dan kan je het even testen. :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Zijn er toevallig al reviews van deze game uitgekomen? Ik heb hem totaal gemist de afgelopen tijd en schrok ervan toen ik las dat die deze week al uitkwam. Man, heb er wel zin in, maar ik wil eerst ff wat reviews lezen.

    Demo download loopt!
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zullen eind van de week wel komen, of begin volgende week. Denk ik.

    Edit: Misschien nog wel eerder denk ik. Want morgen is de release in US.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ok, hartelijk dank. Demo 25%, ben benieuwd of die beter is dan Ace Combat 04 of 06. ;):)
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Heb deze game vanmiddag gehaald bij de FRS op Keizerswaard Rotterdam. Heb hem nog niet getest omdat ik net thuis ben maar straks na het eten maar even spelen
     
  9. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0

    mooi, laat je uitvindingen maar horen zodra dat gebeurd is :).. Ik ben benieuwd
     
  10. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamehubs heb hem vandaag verstuurd ben benieuwd,hoop niet dat het een flop is.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Launch Trailer


    [gt]46253[/gt]
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik hoop de mijne morgen binnen te krijgen!

    Ik heb wat previews gezien ik ben zeer benieuwd. ik hoop dat hij niet gauw te eentonig word. ik ben zeer benieuwd naar het witte huis en de missie met airforce 1
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Deze game moet ik checken,de Ace combat games hebben me heel veel plezier bezorgt maar als ik deze zo zie!Op het laatste van het clipje zie je een Stealth die de 'Cobra maneuver' uitvoert,als je dat echt zo kunt in de game dan ben ik verkocht.Wel cool dat de F-14 er ook nog in zit,aangezien die niet meer in de Navy dienst doet.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dit zul je wel zonder assistance aan moeten doen, maar dan is het kutte verrot sturen. Ik heb liever zoals in Ace Combat 3rd person, dat speelt veel relaxter. Als je assistance aan weer aan wilt zetten moet je twee keer de linker trigger indrukken en dat werkt nog niet goed in de demo aangezien je dan de eerst tien keer alleen maar gas terug neemt met dezelfde knop. Zelfde geld voor assistance aanzetten en gas geven met de rechter trigger. ;):cool:

    Nee, geef mij Ace Combat maar. Het is in de demo ook erg onduidelijk hoeveel damage je al hebt, daarvoor moet je echt even rechtsonder zoeken, staat ook niet even een procent teken achter. Waar Ace Combat van 0 naar 100 telt voor damage, is het hier van 100 naar 0. Ja, het is erg wennen vond ik in vergelijking met Ace Combat 06. ;):)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Dat is gewoon weird. :+ Wat is nou logischer?
    En cockpit view only. 3rd person pff kom op zeg. ;)
     
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke game al is het verhaal beetje te verwachten. Vermaak me er wel mee. Ik heb hem op de ps3, maar dat maakt verder niets uit.

    Ik vind het wel jammer dat het onmogelijk is om alle moves in cockpit view te doen. Waarom kan je niet cockpit view met assistense off? Nu is het onmogelijk om te stallen in cockpit view bijvoorbeeld... of scherpen bochten te maken :mad:
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    In H.A.W.X heb je gewoon een camera view vanachter de plane hoor. Ik heb hem nu een dag en ik moet zeggen, grafisch is het echt top en het vliegen gaat gewoon erg goed. Ben blij dat ik hem heb gehaald
     
  18. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ik zie op de site van FRS dat H.a.w.x. pas op 12 Maart uitkomt , en bij Bart smit zie ik helemaal niet op de site.
    Weten jullie waar ik hem kan halen morgen , wel gewoon bij FRS / BS ?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Officieel komt die morgen uit. Maar dat is niet zo strikt. Daarom hebben mensen hem al. Dus hij ligt morgen zeker in iedere winkel.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hij loopt bij mij vet vaak vast op het "Press Start" menu :{
     

Deel Deze Pagina