1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 2

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 1 nov 2007.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het het spel nu in de mp en sp mogen proberen en zal eens een paar bevindingen neerplempen:

    MP:
    Gisteren met een bekende een paar rondjes gedaan en de communicatie in KZ2 werkt prima! Sterker nog ik vind hem erg gaaf. Je hoort de rest van de mensen alleen als ze dichtbij je staan, zowel de tegenstanders als je teammates. Dit ben ik toch niet echt gewend van PSN.

    Daarnaast zijn de mappen groot en heerlijk onduidelijk. Veel maps van shooters hebben toch vaak een bepaalde opzet waardoor het spel per map op een bepaalde manier gespeeld gaat worden. In Killzone 2 zijn de mappen die ik zag gewoon grote verzameling van huizen, bruggen, wegen, verdiepingen en ga zo maar door en je redt je maar. Icm 32 spelers is de chaos dan echt compleet.

    Uplevelen gaat vrij traag, wel zonde want je kan pas op een later moment kiezen voor classes.

    Graphics zijn ook in de mp eindeloos en superveel details. Zo rolde er ineens een barrel voorbij die door de wind in een hoek tot stilstand kwam

    SP:
    - De omgevingen/levels zijn groot! Niet alles dient een doel, nutteloze steegjes, vage trappetjes etc Voor een FPS kan je veeeel rondlopen

    - Speelt elke keer anders. Door het groots opgezette leveldesign kan je elk level wel op een andere manier spelen. Blijf bij je teammates, ga sniperen van het dak, ren als Rambo naar voren, kruip een huis in en ga zo maar door

    - De ai van de tegenstanders is bizar goed. Hier kan GEARS of FEAR niet tegenop.

    - Graphics en Physics: Beide zijn echt heftig, maar het zijn voor de physics die voor mij het spel echt bijzonder maken. Ontploffingen, wind door een steeg, lichtinval, mist, een gebouw waarvan je de pilaren compleet sloopt en ga zo maar door.

    - Het geluid. Veruit het beste geluid in een spel tot nu toe, zowel het soort als de kwaliteit. De kwaliteit van het geluid blijkt al wel in het beginfilmpje. Glashelder en met heftige effecten klapte de boel de woonkamer in, mijn vrouw:
    Daarnaast is de soundtrack echt te gek, heftig en dramatisch

    Al met al zeer zeker GOTY materiaal voor mij

    Nadelen:

    - Controls: ook op alternate twee moet je af en toe Hans Kazan zijn
    - Minilaadtijden te pas en te onpas (af en toe zelfs middenin een sprong)
    - Geen co-op (anders was het spel echt richting een tien gegaan)

    9,2

    @Nightbringer: ik zal even zo'n generator toevoegen. Maar het staat iedereen vrij om de afsprakenthread in het Sonyforum te gebruiken :)

    Generator staat in de startpost!
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Oké bedankt mezelf ff toegevoegd.

    Om eerlijk te zijn vind ik de SP totaal niet boeiend verhaal boeit me weinig, dus ben na 3 uur spelen maar MP gaan spelen. (en die ownt voor mij gewoon gears 2, al vind ik gears 1 beter dan 2 :))
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Meningen verschillen. Het verhaal en de karakters vind ik van KZ2 en Gears allebei niet boeien, echter de personages van Gears zijn echt super. Dat onbreekt helaas in KZ2 ook een beetje. Echter de SP als ervaring heb ik in een shooter nog niet eerder meegemaakt.
     
  4. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Je hebt gewoon nu al van die n0life's op het hoogste lvl o_O

    Zelf heb ik geen ps3 maar me maat wel en heb wel eens online gespeelt

    EDIT: Xbox? Lol, Bedoel ps3
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2009
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Hoe kan ik mijn naam aan dat Gamertag lijstje in de startpost toevoegen?

    edit//al gevonden
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb er nu even een linkje bij gezet, wel zo gemakkelijk
     
  7. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, of je roept gelijk even Nolife in breezer zonder dat je weet waar je het over hebt. |:-.

    Het hoogste level behalen is vrij eenvoudig en duurt ook helemaal niet eens zo lang. Heb zelf maar relatief weinig gespeeld/kunnen spelen. Echter betekend de hoogste rank niet meer dan dat het spel nu pas een beetje begint.

    Gister trouwens lekker zitten dollen als saboteur. Het blijft hilarisch om je voor te doen als de vijand en vrolijk tussen hun te lopen en te wachten op het perfecte moment om iemand neer te schieten/slaan. Ze zijn zelf ook behoorlijk irritant als je ze tegen hebt aangezien je het haast niet merkt behalve als je op hem richt. En echt heel vaak richt je nu eenmaal niet op je teammates.
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees al goede berichten over de MP mode.. maarrrr.. ik speel eigenlijk alleen maar hardcore search and destroy in COD4 en COD5, kun je dat hier mee vergelijken?
    Sleutelwoord is "hardore".. ik kan games niet uitstaan waarin je eerst een halve clip op iemand moet legen voordat diegene dood is, gewoon 1 schot, 1 kill.. soms 2 kogels als je even slecht schiet, maar in ieder geval niet 10 kogels voordat iemand tegen de vlakte gaat.

    Hoe zit dat met deze game?
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als je iemand goed in het vizier hebt is ie meestal wel het haasje, al is het zeker niet zo heftig als met Hardcore bij CoD ;)

    Maar serieus halen dit spel, de levels zijn ook echt te bizar.
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Welk level krijg je de sniper ?
    Oja ik heb nu een headset :D
     
  11. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je écht een hekel hebt aan spellen waarbij je tegenstanders soms niet dood gaan dan is deze game niks voor jou ben ik bang. Vijanden weigeren soms neer te gaan, zowel offline als online.

    Online komt dit mede door de verschillende classes.. zo is er bijvoorbeeld een Assault class die meer armor heeft dan andere classes, dus gaat die ook moeilijker neer. Maar dit spel draait gewoon heel erg om classes. In CoD ben je een simpele marinier met een wapen en in dit spel is elke class cruciaal tot het succesvol behalen van een bepaalde missie/objective.

    Ik vind de diversiteit echt heerlijk! Je kan echt voor jezelf bepalen waar je het meest voor in de stemming bent. Teammates healen? Medic. Lekker lomp met een rocket/grenade launcher? Assault. Verdediging opzetten? Engineer. Of toch gewoon lekker snipen? Scout. En mede dankzij de mogelijkheden om secundaire badges met primaire classes te combineren heb je echt een zo goed als eindeloze keus.

    @Nukem, laatste rank. Rank 13 ofzo. General.

    Edit: Awesome, ik log net in "Because you are within the best 1% players of this week you have been awarded the honor rank 'Valor Grand Cross'"
    :D.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Damn laatste rank pas, best jammer ik had hem nu wel gewild. Ik speel op Call of Duty namelijk ook alleen maar met snipers dus dit is dus wel ff wennen met een gewoon wapen !
     
  13. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook en heb me zelf even toegevoegd in de start post.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt ook goed headshots maken met de gewone standaard gun. (ook van grote afstand)

    Op gametrailers staan nu alle classes: (in unlock volgorde)

    Medic
    [gt]45985[/gt]

    Engineer
    [gt]45938[/gt]

    Tactician
    [gt]46049[/gt]

    Assault
    [gt]45912[/gt]

    Saboteur
    [gt]46005[/gt]

    Scout
    [gt]46062[/gt]
     
  15. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mijn account of heeft iedereen dat je niet je stats kan bekijken op killzone.com?
    Alles staat op 0 bij mij, terwijl ik al aardig ver ben in MP.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Alles staat gewoon op 0. (heb zelf nu 1 ster en volgens de site ben ik nog 0)
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat ze dat momenteel even hebben uitgeschakeld. Het zal waarschijnlijk de site teveel belast hebben waardoor niemand meer op de site kon komen.
     
  18. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks!!
    Ben echt verslaafd aan de MP 8)
    SP is ook super tof maar niet zo tof als MP
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    MP nu weer tijden gespeeld, bijna C4 charges unlock. Heb inmiddels wel de scout unlockt :).
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Heb hem ook maar op ebay gekocht. Ben benieuwd of de mp een cod mp beater is in mijn ogen! :)
     

Deel Deze Pagina