1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De eerste 3 mappen van de Mythic Map pack zitten bij de Halo wars LE, een tijd later(onbekend) zullen ook deze 3 mappen ZEKER op marketplace staan. Halo 3:eek:DST zal met alle mappen worden geleverd, dus:
    Coldstorage map
    Heroic Maps
    Legendary Maps
    Mythic Maps(alle 6 mappen)

    Wanneer je Halo wars en ODST beiden koopt heb je dus 3 mappen van de Mythic maps dubbelop. Ikzelf ben niet geïnteresseerd in Halo Wars, en wacht dus geduldig op ODST. Nog ter verduidelijking, alle Mythic maps zullen ook op Marketplace komen te staan.

    Ik noem dit hele gebeuren een goede verkoopstrategie.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2009
  2. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Woo, heb de nieuwe maps dus. Vind ze ZEER vet.
    Orbital was echt MEGA verwarrend, m'n eerste potje had ik dus hierop, direct Killtrocity gehaalt en achievement voor Killtacular gehaalt. ^^ Dit level i bestaat in feite uit 2 grote U's.
    Assembly is een vette arena-like map. Heeft aardig wat van Midship af, speelt wel fijn opzich.
    Sandbox is ook HEEL vet, m'n favoriete. De standaard floor is erg tof voor voertuig combat. Liggen geen snipes ofzo, enigste power weps zijn 2xrocket, het is aardig open, heerlijk voor te BRen. Ook extermination achievement hier later vandaag op gehaalt.
    Verder ook Tundra, dat crypt lvl gedaan, ook wel een tof level opzich, groter dan ik had verwacht.
    En last but not least, griffball. Maakt weinig verschil, vind de sfeer iets toffer op Sandbox, maar het maakt niet veel uit. :')
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Klinkt positief allemaal en ben ook zeer nieuwsgierig naar de nieuwe maps :)
    Hopenlijk komt Bungie snel met een release date.
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Geen snipes....dat vind ik jammer. Een sniper op de map is ook de meest simpele manier om een kutmap als standoff leuk te maken vind ik. Plaats een snipe op beide basissen en bam je hebt een vet level. Weet niet of Sandbox tof is natuurlijk, wel kleiner dan standoff hoop ik.
     
  5. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Marruk ik kwam je net tegen in matchmaking op Tundra :9
    @ Rydan, voor de 'orginele' Sandbox zou sniper veeeeel té sterk zijn.. Het level is veeeels te open ervoor.
     
  6. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er nou helemaal niks meer van. Ik dacht dat die maps vandaag, 3 maart uit zouden komen, maar er is helemaal niks te vinden op marketplace.
     
  7. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Het bedrijf geeft fans nu echter nóg meer speelbare content met de release van de “Mythic” map pack, welke beschikbaar zal worden gemaakt op dinsdag 3 maart aanstaande. Spelers die de Collector’s Edition van de game Halo Wars hebben gekocht, mochten de drie nieuwe maps gratis downloaden en hebben ondertussen al een paar dagen de tijd gehad om er mee aan te rommelen. Fans die het niet zo op strategiespellen hebben kunnen er vanaf morgen mee aan de slag voor de prijs van 800 Microsoft Points. Maar is deze map pack het geld waard of heeft Bungie Studios een half product geleverd?

    BRON: http://www.xboxonly.nl/specials/1490/Halo_3:_Mythic_Map_Pack/
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2009
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Net nu me xbox kapot is, ik had me er wel op verheugd, geen idee hoe de maps zijn maar ik wil graag 1750 punten:+
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ze komen niet vandaag in ieder geval :+
     
  10. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat zijn niet zulke hele slimme mensen denk ik dan.

    Wanneer de Mythic Map Pack op Marketplace staat is nog niet bekend, het enige wat op 3 maart gebeurt is dat Halo Wars uitkomt in Amerika, en dat de Amerikanen hem dan ook kunnen downloaden bij de Limited Edition.
     
  11. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    hadden ze maar dit soort levels in de campaign mode gezet.. want dat space station ziet er wel echt sick uit en mooi afgewerkt.. voor die map wil ik al de mappack aanschaffe
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Leuk om ze weer eens te gaan bekijken!

    edit: Ik hoop dat ze ook gewoon de volgende seizoenen gaan uitzenden.
    ik heb het nooit helemaal bekeken. :+
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bright TV. Waar ken ik dat van?
    Ohhh jaa die staan ook altijd in de spits/metro/pers/dag weet ik veel met een eigen rubriek :+
     
  14. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Halo 3 net gekocht en vraag me af of de multiplayer nog veel gespeeld wordt wereldwijd? Ben wel benieuwd naar deze game...
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Hehe zeker, nog steeds (één van?) de meest gespeelde games op Live.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dus daar hoe je je geen zorgen over te maken :)
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    :lol:

    Je kunt bij halo 3 zien hoeveel man online zijn plus het is toch algemeen bekend dat de online multiplayer zwaar populair is :)
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Halo2 is ook nog steeds de meest gespeelde Xbox1 game, dus waarschijnlijk zal Halo3 dat ook gaan doen als over een paar jaar de nieuwe Xbox komt ;)

    Halo2 heeft de afgelopen 24 uur zelfs nog 10.000+ spelers online gehad :+
     
  19. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt! Ik hoef me dus niet druk te maken, haha.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nee, zeker niet. Als Halo je ligt, dan is het echt nog een peuke game.
    Laatst ook nog wat co-op campaign en paar mp potjes gedaan en was nog steeds vermakelijk.

    Morgen eens proberen of ik die 0G achievement kan krijgen met rank 7 on the 7th of the month ofzo.
     

Deel Deze Pagina