*Luistert naar de wijze woorden van Mirik * Jeb klopt en de meeste games zijn Peer2Peer de games welke server based gespeeld gaanworden zullen (naar alle waarschijnlijkheid) de MMORPG zijn en de de Xbox Challenges (Competities georganisseerd door M$) en vermoedelijk spellen die net "nieuw" zijn zullen tijdelijk een eigen Xserver hebben
Pakket zojuist ontvangen. Alles was netjes verpakt en namens de hond bedankt voor de kartonnen snipers... Zal zo alles installeren...
waarom kom ik dan met mijn traceroute in amerika uit (en heb londen niet als tussenstation) dit is wat ik met de traceroute krijg http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=15539&perpage=15&pagenumber=20 Word ik pas nadat ik heb geregistreerd met de europese server verbonden misschien, ik word serieus echt met amerika verbonden sorry....
zijn er ook al winkels die ze hebben liggen ? Sega GT had ik ook 2 dagen voordat ie officieel in de winkel zou liggen
...en toen had Eckie de 12e geen pakketje voor de deur, en geen briefje in de brievenbus dat er een pakje aangeboden is, en toen keek Eckie een beetje zo:
ik leef met jullie mee ik krijg hem morgen pas of uiterlijk vrijdag... damnz ik kan niet meer wachten ps ik kijk zo:
MS belooft lagfree gaming met gamers van over de gehele wereldbol. Met 'regulier' peer to peer is dat onmogelijk. Voor zover ik heb begrepen gaan ALLE live pakketjes wel altijd via de LIVE backbone middels tunneling. Slechts het stuk van jou tot de live-backbone is 'variabel', dwz afhankelijk van je eigen verbinding. MS heeft niet voor niets zo geinvesteerd in 4 enorme datacenters en de backbone. Anders zou live zich niet echt onderscheiden van pc online gamen. Op de backbone wordt QoS toegepast, wat naast het snelle gamen ook belangrijk is voor een goede voice verbinding. Eens kijken of ik die interviews nog ergens kan vinden ...
Het gaat hier om de levering van de bij XBW bestelde starter kits, en niet over hoe de verbinding werkt. (Het ontbreekt hier helaas nogal aan nuttige on-topic informatie :{)
preciese levering??? In ieder geval vandaag niet alhoewel iemand in Utrecht vandaag wel zijn kit heeft gehad.....ik hoop niet dat het NPD is (slechte ervaringen) PTT komt vaak 's avonds nog langs. NPD houdt er volgens mij om 16.00 uur al mee op...
Nog even als aanvulling...een pakketje wordt door de NPD 2 keer aangeboden, daarna heb je 5 dagen om hem af te halen in het NPD depot in jouw regio, heb je hem dan nog niet gehaald dan gaat hij retour afzender.
Ik vind het wel erg kneuzig dat ze het niet gewoon via de TPG doen dat is veel fijner, kost mischien wat meer maar ja het komt vrijwel altijd de volgende dag aan en het post agentschap zit dichtbij mocht ik niet thuiswezen dus dan kan ik hem daar afhalen, maar ik zou niet weten waar een NPD depot zit hiet hoor
Ik had nummer 100. Maar ik weet niet of jullie et al weten. Maar de kitjes zijn in 2'en verzonden. Dus alle rest komt morgen.