Xboxhome heeft nu pre-order actie last ik op budgetgaming, de game is nu te pre-orderen voor 49 euro en 79 inc gitaar. ( ook op wiihome en ps3home voor andere versies ) Ik denk dat ik er 1 reserveer alvast, goedkoper worden ze denk ik niet sneller
Als Gamehubs hem niet krijgt pre-order ik daar ook wel. Heb ik em op de release én voor een mooie prijs.
Oeh, damn hee. Ik ga hem denk ik gewoon bij Xboxhome halen puur om hem op de release in huis te hebben. Heb gisteren even een concert van Metallica gekeken(eerst een half uur naar de dvd zoeken ) en luister nu ook veel Metallica. Kortom heb echt zin in deze game gekregen. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo naar een game uitkeek
Komt er ook een GH:Metallica kit uit met drum erbij? Heb GH:WT gespeeld met de drums van RockBand maar die zijn wel aan vervanging toe
Heb toch maar besloten deze later dit jaar op te pikken. Wil liever op dit moment DLC voor Rock Band.
Helemaal mee eens!!! en hoe komt het dat je king diamond wel als zanger in de screenshots kan zien maar dat er helemaal geen liedjes van king diamond of mercyful faith in de lijst staan...pfft!
Kredietcrisis he. Maar games van Activision en Capcom zijn volgens mij altijd al rond de €40 piek geweest.
(bijna) Alle games op Gamehubs zijn rond de 40 euro, meeste er wel onder dan... Maar dit is gewoon echt duur voor Gamehubs doen, maar toch nog altijd goedkoper dan in de winkel.
GH: Metallica website van Metallica.com, met ook vette wallpapers! De volledige website is nog toffer.