Ik had een idee dat jullie een apart sub-forum voor clans gaan maken of een apart sub-forum in het sub-forum: xbox live/lan maken voor clans. Want ik zie steeds meer topics hierover sinds xboxlive is. Dus dit leek me misschien wel een goed idee, zodat iedereen daar hun clan kan promoten of als ze leden zoeken enz.
Lijkt me logisch Ik stel voor dat er gewoon een algemene Xbw.nl clan komt.. Zou dan één van de grootste clans worden op heel Xbox live
Aan grote clans heb je dus echt helemaal niks. Liever veel groepjes van 4 man oid die tegenelkaar matten
Clans moeten idd niet TE groot zijn..maar minimaal wel 5 man lijkt me...tenminste bij een Live game als UC heb je dat nodig..
Ja het ligt eraan....er kunnen max. 16 mensen op een server? Dan lijken clans van 5/6 personen wel voor rede vat baar.
dan in een apart forum... Fardo ziet al wildgroei van clans ... van mijn mogen daar ook gamertags onder vallen!
Is idd wel een goed idee, alleen wel kut dat ik me nog nergens kan aansluiten omdat ik nog geen xboxlive heb omdat die telefoonmensen hier pas adsl in juni aanleggen