1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zag het zelf later ook. Maar was te lui om het te veranderen. ;)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Punisher Warzone

    Toffe film. Lekker veel actie maar soms is het iets te grof en het is te vaak grof. Dat heb je na een tijdje wel gezien.

    7.5/10
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik vond het juist een kutfilm......

    Irriteerde mij mateloos aan die "Zogenaamde" Italianen, de ene keer heeft die idioot een Italiaans accent....de andere keer een New Yorks accent.

    En sinds wanneer moet je alles zelf doen als je "het overneemt" van 1 van de machtigste mafiabazen? Ze waren de hele film met zijn 3en bezig.....best raar
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Seven Pounds

    Wat een mooie en goede film zeg! Will Smith zet het personage heel sterk neer en je hebt echt het gevoel dat die het heel moeilijk heeft met zijn probleem. Dit soort films liggen hem wel net als Pursuit of Happiness.

    9/10
     
  5. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Shooter gezien, redelijke film. Ik had een actiespectakel verwacht na het lezen van de achterkant, maar dat viel behoorlijk tegen. Deze film is oke, maar niks bijzonders. Het is het gewoon nét niet vind ik :).

    7,5/10
     
  6. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Net Death Race zitten kijken. Geinig filmpje! Heel lekker grof en goede beelden. Verhaaltje was ook wel geinig. 7.5.
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nooit te grof :cool: Nee ik mis dat wel die harde actie in films, vaak zit er van die onzin romantiek bij of moet er een verhaal aan te pas komen die zo diep gaat dat je om de 10min een flashback krijgt. Ik was blij met deze film!
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2009
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gran Torino

    Weer een toffe film. Clint speel hem geweldig. Een knorrige man die veel heeft meegemaakt en je volgt hem de hele dag. Hij woont in een buurt met allemaal Chinezen die die allemaal niet mag want Amerikanen zijn de beste. Er is natuurlijk een keerpunt maar dan moet je de film kijken en dat kan ik zeker aanraden.

    Hij praat ook altijd mooi een beetje in zichzelf. Dan gebeurt er iets en dan zucht die en dan "ahhh Jezus" of " what the hell" Heerlijk hoe die dat doet.

    8.7/10
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    'Ever noticed how you come across somebody once in a while you shouldn't have fucked with? That's me'

    :cool:
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geniaal idd.

    Er zitten mooie stukjes in. Dan zit die die horoscoop helemaal te lezen en dat op het einde. "What a load of shit"
    Echt niks is goed. Heerlijk.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  11. Pitakaas

    Pitakaas Guest

    Into The Wild

    Schitterende film. Echt hele mooie beelden, en een heel goed verhaal. Sean Penn heeft het goed gedaan!

    8.8/10
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Valkyrie
    Wel goede film, ook al kende ik het verhaal al, best leuk uitgewerkt.
    7,7/10


    Zijn 2 andere Punishers. 1 hele oude met Dolph Lundgren en een Punisher die denk ik 3 jaar terug is uitgekomen die ik echt waardeloos vond. Maar de eerste film met Dolph Lundgren was ook wel lekker grof. Maar idd deze is nog weer wat groffer en goed uitgewerkt. Mag zeker een vervolg op komen.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2009
  13. warbladex

    warbladex Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb madagascar 2 gisteren gekeken is wel een leuke film maar deel 1 is toch leuker
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oldboy

    Ik had hem eigenlijk nooit gezien. Schande.
    Wat een film. _O_

    9.5/10



    Zometeen even Defiance kijken, hoop dat die ook goed is. Ik heb de laatste dagen alleen maar goed films gezien.
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Heb weer wat leuke trailers gezien.. Funny People en Public Enemies lijken me allebij weer erg leuk/goed te worden. http://www.apple.com/trailers/
     
  16. Remco

    Remco Guest

    Interpunctie bitte.;)

    Even ingaand op je post: Vind je? Ik heb zojuist Madagascar 2 zitten kijken, maar ik vond hem echt briljant en echt beter dan in. Veel meer lachmomenten en een leuker verhaal imo.

    [8/10]
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Watchmen
    Nou, laat me beginnen met dat ik een groot fan ben van de comic, en denk dat het daar dan ook aan ligt dat ik hem tegen vond vallen. De eerste 80% was geweldig, veel dingen letterlijk uit de comic, en wat kleine dingetjes weggelaten (waarschijnlijk wegens tijdgebrek, en kan ik begrijpen). En dan komt het einde, als lezer voel je het al aankomen en begint het al te dagen. Ze hebben het einde verandert. En dat doet gewoon pijn. De grootste vraag is en blijft... Waarom? ze hadden het makkelijk kunnen houden zoals het was. Dan had het totaal aan mijn verwachtingen voldaan.

    Waarom? Waarom? Waarom?

    Al denk ik dat mensen die de comic niet hebben gelezen de film heel anders interpeteren dan dat ik doe...

    Waarom?
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dave Gibbons on the "Squidless" Watchmen Ending

    At this past weekends Comic Con , Watchmen co creator Dave Gibbons gave his views on the controversial ending of Zach Snyders Watchmen adaptation.
    First off if by some miracle any of you have not read Watchmen and want to remain spoiler free dont read on.

    At the comic con in New York, Gibbons addressed the much maligned changes that Director Zach Snyder has made to Watchmens finale.

    Those that have read the graphic novel will know that it contains an extremely OTT and fan dividing moment at the end when Adrian Veidts plan to force world piece features a huge, fake alien squid. Recently, web whispers indicated that Snyder has changed what Veidt uses, though, as Gibbons says, not the means or the result:

    “The outcome is exactly the same as the novel. But the gimmick is different. I think it has to stand as a good movie,” he told the crowd. “The reality is you have to make changes, and I think it's been done very well.

    “Why is the squid so important? In the comic book it's a huge special effect that Adrien Veidt pulls, it's a special effect. I don't think it would have worked as well in the movie. Sorry...”

    Daarom denk ik(kan er verder niks over zeggen want ik heb de film nog niet gezien).
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2009
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dacht al zoiets. Maar het klopt niet meer. Want ze laten een erg belangrijke quote van Mr Manhattan aan het einde ook weg. Waardoor de impact van het einde gewoon veel minder zwaar is. Het einde vond ik sowieso allemaal iets te snel gaan en een beetje afgeraffeld overkomen. Hoop dat het bij de Directors cut allemaal wat beter word afgewerkt.
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Maar al met al wel een goeie film? Ik ken de comic niet maar vond de trailer erg strak.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina