Count me in ! Forum Naam : Shadow_2k Xbox 360 Gamertag : ShadowKilleR2k Chars : Sagat , Ken , Balrog ( Maar liefst Sagat ) Kan eigelijk elke dag wel dus hoor wel wanneer dit gaat gebeuren ! *)
Mischien wel een Leuk Idee ! Op de avond dat je gaat vechten , Mischien een maat van jou of je vriendin of wie dan ook het gevecht kan opnemen Dan kunne we hier allemaal zien hoe het verlopen is ! Altijd nice om te zien hoe andere het doen enz !
Nu wel, dus sorry voor de laatste die erbij kwam. E: Is niet allemaal op een avond, dus mag gewoon nu al beginnen.
ben beniewd, heb vandaag geen tijd dus dat wordt denk ik andere dag van het weekend, kijken wanneer Nindo kan
Ik zit morgen vast met het Media Markt toernooi gedoe. Zondag avond zou ik kunnen en voor de rest volgende week is het ok.
Ik heb met KingKaneda al afgesproken voor zondag avond ! Hoop dat de rest ook snel gaat beginnen ! Me vriendin zal het gevecht opnemen zal hem na de battle uploaden Hoop dat de rest ook de battle opnemen altijd chill om te zien hoe de rest het doet ! Gr Shadow