[XOne] media sharing

Discussie in 'Games' gestart door nacas, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nacas

nacas NAC !

Leuk Bevonden:
    0
    hey iedereen

Ik weet niet of dit al eerder aan bod is gekomen of dat ik nu verkeerd zit maar toch stel ik even mijn vraag, ik heb vandaag mijn pc in connectie gezet met mijn 360 nu heb ik geen vista dus weet ik dat ik niks kan doen met dat dat mediacenter gebeuren. Ik weet wel van vrienden dat zo gauw ik alles heb ingesteld en via mediaplayer connectie heb gemaakt met mijn xbox er staat ook een groen vinkje bij. Ik zie ook wanneer ik naar mijn foto's en mijn muziek op de 360 ga dat hij in verbindingstaat met de pc alleen nu is het probleem dat ik alle nummers niet kan beluisteren en de foutmelding krijg dat het bestand niet ' supported' is en krijg een statuscode 19-04-80004005 ik heb overal rond gegoogled en krijg nergens echt antwoord op mijn vraag mis iemand die dus een verklaring heeft en natuurlijk een oplossing, het is trouwens ook bij mijn plaatjes dat ik niks kan zien op sommige daar na.
    Alzovast bedankt voor een eventueel antwoord

groetjes carlo

P.s: Ik heb geen draadloos internet

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  3. Aerschtuner

Aerschtuner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Fardo verwijst in zijn post naar een prima draadje. In dat topic is veel informatie te vinden over de problemen die je kunt ondervinden in dit soort opstellingen. Kijk daar eens rond. Succes, Carlo!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina