gratis hardware/software krijgen bij reparatie!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door run n attack, 7 mrt 2009.

1. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu mijn xbox bij m$ liggen en zag een aantal fimpjes waar mensen dingen kregen zoals:

-faceplate

-harde schijf

-promo game

-xbox live kaart(1 maand krijg je altijd)

maar je ziet ook weer mensen waarbij bv:de faceplate er wel bij opsturen opzat maar bij retour er gewoon niet meer bij zat.

er is volgens mij niet echt bekend in welke gevallen je gratis spullen krijgt maar van wat ik zie zijn al de mensen die blijfen bellen naar m$ over hun status van de reparatie meestal gratis wat meegestuurdt krijgen.

dus in dit geval zeuren werkt:)

wie heeft weleens wat gratis gehad na reparatie?

http://www.youtube.com/watch?v=R5QRGht9Bco

Laatst bewerkt: 7 mrt 2009
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    1 maand krijg je standaard.

en die link is voor als je een probleem hebt met je xbox toch?

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik hoorde van ons reptieltje dat hij inmiddels een draadloze headset, een aantal budget games en allemaal randapparatuur eruit heeft weten te persen. Maar daar moet je dan ook 5/6 keer je xbox voor opsturen 8)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dat hoort er een beetje bij.

Meestal heeft het eigenlijk geen nut om te gaan bellen naar MS waar je xbox blijft. Want de helpdesk heeft niks te zeggen over het reparatie centrum.
    Dat mensen hun faceplate verliezen als ze hem opsturen is hun eigen schuld want er wordt gezegd als een een custom face plate hebt dat je die eraf moet halen.
    Dat een je een HDD krijgt als je steeds belt heb ik nog nooit gehoord en lijkt me onlogisch. Het komt wel voor als je xbox voor de 5e keer naar MS moet dan krijg je iets meer dan een xboxlive kaartje maar meestal is dat een spel ofzo.

6. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    nee het ging gewoon om een orgineel faceplatje maar er wordt niet gezegt dat je die er af hoeft te halen heb de mail nog

Verwijder aub de harde schijf (alleen in het geval van een xbox 360). Verdere informatie daarover, vindt u onder knowledge base artikel 906204.

· Heeft u een speciale editie van de Xbox 360, verwijder dan ook de frontplaat aan de voorkant.

Wat u zeker NIET moet doen:

· Schrijf geen "Xbox " of "Microsoft" op de verpakking.

· Niet de originele verpakking van de originele Xbox of de originele verpakking van de Xbox 360 gebruiken als verpakkingsmateriaal wanneer uw console voor reparatie moet worden opgestuurd.

· Gelieve geen spel dvd's, harde schijven, AV kabels, kontrollers of welke accessoire dan ook meesturen als uw console voor reparatie moet worden opgehaald. Onze medewerkers zullen u hier op attent maken.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon de witte faceplate werdt eraf gehaald door MS?

8. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vaag.

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik kreeg er juist een nieuwe op toen ik 'm had opgestuurd :+

11. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit een beetje waardeloost topic... Maar vooruit: Als je zeurt en je Xbox vaak genoeg kapot is geweest krijg je een extraatje. Topic sluiten maar?

12. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    mening mag je voor je houden

13. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    het was in het begin nogal vaak dat als je je xbox op stuurde dat je er wat extra's bij kreeg. nou is dat wat minder, het komt nog wel voor maar meestal is het gewoon 1 maand gold.
    een vriend van mij kreeg er toen lost planet bij (die was toen nog relatief nieuw)

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Daar is een forum voor, om mensen te helpen en je mening te geven..

Maar goed.. ik heb 2x mijn xbox opgestuurd zonder faceplate.. en 2x een faceplate terug gekregen.. verder zat er alle 3 de keren een maand live bij.. meer heb ik niet gehad

15. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg ook een maand gratis gold zeggen ze, of het zo is wil k nog wel eens zien. Maar moet ik dit invullen : klik En dan wordt die gewoon opgehaald?

16. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt dat is standaard om de tijd die de reparatie kost.

ik heb me box woensdag laten ophalen en gisteren kreeg ik al bericht dat ie in frankfurt was aangekomen.

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Je krijgt die labels via je mail of post.. die plak je op een doos waar je xbox in zit (niet de originele doos) en dan bel je ups!

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Heb wel een keer een game gekregen omdat ie 3x kapot was gegaan. :)

19. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb um nu ingepakt, moet maandag bellen voor UPS en dan heb ik um hopelijk binnen 3 weken terug:thumbs:

20. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Mijn faceplate was ook half kapot toen ik m'n xbox op stuurde, dat veertje van dat klepje voor de usb poorten was weg, en hij was niet zo mooi meer. Heb een nieuwe erop gekregen van MS, en nog een maandje gold er bij natuurlijk. Ik zou bijna hopen dat ie nog een keer stuk gaat, weer een maand gold er bij voor maar 1,5 week je xbox kwijt :)

Deel Deze Pagina