Naja iedereen boven mij zegt kopen dusik zeg ook............. KOPEN en al helemaal voor 15 euro. Super grappig en vooral munch is leuk. suc6
Naja iedereen boven mij zegt kopen dusik zeg ook............. KOPEN en al helemaal voor 15 euro. Super grappig en vooral munch is leuk. suc6 oeps sorry
Zeker een aanrader deze game, maar je moet wel een beetje van nadenken houden. Als je echt een liefhebber bent van het "verstand op nul en knallen maar" genre en verder niets dan moet je het niet doen. P.S. Game doet het ook goed bij de vrouwtjes
Koop hem en verkoop hem dan op de xbazaar. Het spel is echt geen reet aan na een tijde, maar ervaar dat zelf. Alsvje het goed speelt kun je dus en winst maken op de game bij xbazaar én de game zelf uitspelen.
Ik vond het ook wel een leuk spel maar na 1 keer uitspelen ligt hij weer in de kast tot mijn neefjes weer komen.
ik vind het een nogal saai spel. het is even leuk maar dan kijk je er niet meer naar om /Mod Wat ook altijd fijn om te horen is: Waarom vind je het saai... Beargumenteer de volgende keer je mening alsteblieft. Gewijzigd door Dioga
Leip, een xbox gezin, heeft je broer er ook een? ontopic, gooi dat spel zo gauw mogelijk de de deur uit, echt een herhalingsfactor van 10/10
nounou, ik moet toegeven, het begint met woow, en het wordt al snel okeeeeeejj.. Maar die filmpjes zijn egt komisch en er is wel variatie, alleen moet je dan steeds even door de 'niet-variatie'doorbijten om weer vbij superfun (okeej Paashaan, fun) te komen!