Multiplayer game

Discussie in 'Algemeen' gestart door rogier1000, 12 mrt 2003.

1. rogier1000

rogier1000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een nieuw spel kopen met veel actie maar ook een beetje goede multiplayer mode. Nou heb ik een maandje terug al splintercell gekocht alleen zit daar geen multiplayer op........ iemand suggesties??8)

2. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    TS2 is een hele goede mP , omdat er veel verschillende leuke modes zijn en er veel te unlocken is
    uc is goede snelle schietactie voor XBL
    ghost recon heeft een goede MP op XBL
    halo: goede Mp en een fantastische coop

trek maar je conclusie en kijk maar wat je koopt

3. flexegozertim

flexegozertim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 woorden: UNREAL CHAMPIONSHIP!

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Deatrhow vind ik een goeie multyplayer game, je kan met z'n 4en spelen tegen de computer, of 3 tegen 1, 2 tegen 2 enz.
    Ook heeft het spel prachtige graphics om je vingers van af te likken. Muziek kan je ook makelijk van je hard disk afspelen, en word goed bij de game gebruikt.
    Single Player is leuk voor eventjes, maar multiplayer blijft gewoon leuk.
    Zeker een aanrader als je deze nog niet in je collectie hebt.

5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb deathrow eens gehuurd en hij is gewoon maar heeft te veel fouten om het voor mij een echt goede game te zijn.
    Sommigen denken er misschien anders over maar ik denk wel dat er veel zijn die het geen top game vinden.
    En om op uw vraag te antw:moto gp, halo, fifa.

6. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou echt halo doen omdat je eigen gametypes kan maken zoals oneindig granaten8)

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja die gamemode is echt te ziek!!!!
    je moet een gamemode maken met 400% shield, infinite grenades en alleen warthogs.

dag vol pret gegerandeerd:D

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Halo blijft mij gewoon nog steeds boeien. zeker nu ik thuis een prive xbox-LAN heb liggen blijft het een coole game. Eens in de zoveel tijd met een grotere groep LANnen, ik heb nog geen betere game gevonden daar voor.

9. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..naar eigen ervaring Halo : Combat Evolved en
    Unreal Championship.

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht nog een maandje en neem Kung Fu Chaos! Beste party game ooit..
    Edit: Hoe kan ik er nou bij vermelden waarom hij goed is, hij is nog niet eens uit :{ Maar ja, mijn mening en als je een review er van gelezen heb ben je gelijk verkocht..

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Wat vooral fijn zou zijn is als je er ff bij vermeld waarom je een bepaalde game een goeie multiplayer game vind

12. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Halo!! Alle voertuigen in een level.. een en al genieten!!

13. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo vind ik erg goed, er is alleen geen muziek in de multiplayer en dat wordt toch wel vervelend.
    DOA is multiplayer ook leuk, maar singleplayer wordt het denk ik snel saai.

14. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind nightfire cool in MP, want ik houd van een beetje realistische MP games...Heb een hekel aan de guns die moeilijk te dragen zijn...

Maar ik houd tevens van levels buiten en die heb je niet veel bij nightfire...jammerrrrr

Halo heeft btw ook een paar enorm wijze MP levels..

succes

m-X

15. Stanson

Stanson Tech Engineer

Leuk Bevonden:
    0
    SB met zijn controller is uitermate geschikt om tegen echte personen te spelen. Het is gewoon puur geinen om elkaar neer te knallen en dan zien hoe ie eject...

16. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    HALO, komt meer tactiek bij kijken dan UC en natuurlijk voertuigen! Zijn nog geen andere xbox spellen die in de buurt komen van HALO, vind ik dan. Maar je moet wel met minimaal 8 man spelen vind ik, anders is het nogal saai.

17. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien oftopic...Maar ik zou wel eens een mp willen zien met de levels als in Morrowind ofzo. Dus veel mp in de buitenlucht. Ik vind bij Halo, maar ook bij Nightfire de binnenlevels echt superstorend. Want je leert simpelweg in 10 minuten zo'n level uit je knar en dan weet je altijd waar de ander zit. Bij Halo speel ik ook altijd alleen maar de buitenlevels in MP. Ik had overigens gelezen dat HALO2 veel meer buiten zou zijn, dus hopelijk zijn de MPlevels ook meerendeels buiten.

Bij de tacticals zit je wel vaak buiten, maar dan is het toch anders. Ik vond de levels van de pc medal of honor allied assault wel cool, maar ook daar alleen de grote levels. Bij XBL moeten die grotere levels natuurlijk ook veel meer mogelijk zijn. Want gelijk heb je, met 2 man in een megalevel is klote.

18. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    deathrow stinkt! Ik zou UC of nightfire nemen.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Clone Wares komt eind deze maand uit 8)

20. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt ervanaf af van wat voor soort multiplayer je houdt...

Met m'n vriendin speel ik vaak Fuzion Frenzy... shooters kan ze toch niet spelen, dus ik hou het meer op die party-games...
    Als ik met vrienden ben, spelen we bijna alleen maar FIFA.. soms ook nog wel Rally Sport Challenge of Slam Tennis, maar FIFA is gewoon het dopest...

Ligt er dus maar aan waar jij en diegene(n) waarmee je speelt van houd(en)(t)

Deel Deze Pagina