ja ok dat snap ik, (welk zwaard is dat dan?) maar ik bedoel een one-handed sword (2handed vinnik niet leuk omdat je shield dan weggaat) die zonder enchant de sterkste is. vergeleken met andere zwaarden zonder enchant dan dus. snap je?
normaal is het al gezipt en als je win xp hebt die kan het gewoon openen in stalleren ... LOL Tel Naga staat gewoon op de kaart hoor... echt waar type bij locations: Tel naga en tada....... daar is hij... net boven wolferine hall
darn mensen het is hier still ...... nou weet ik wel dat TES3MW een singel player is maar daar hoeft toch geen singel forum te zijn LOL..... !!!
Fast Eddy wordt niet je adviseur, maar je vertegenwoordiger in de Counsil van Telvanni. Als je Fast Eddie ontmoet heb je al een hoge rang bij Telvanni. Jij bent dan zijn Patron net zoals jij eerst opdrachten kreeg van jouw Patron. Kom pas net uit school, niet iedereen zit de hele dag op zijn luie reet te 'werken' met internet voor zijn neus. Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk? Ik ben 15.
He ik doe ook mijn werk... en probeer het maar eens ... er zijn nog te veel pebkac's in the world en zo lang deze er zijn ... zijn wij ook nodig... LOL Maar inderdaad lichamelijk is het pinuts maar geestelijk sloopend...... LOL
Yep, maar pas op dat je op tijd weer bij de grond bent. Anders hoop ik dat je slowfall bij je hebt........
Pebkac's dat is het volgende: "Problem Existing Between Keyboard And Chair" LOL ......... !!! gewoon HD taal...
Nog steeds offtopic, wat voor helpdesk zit je? Zou niet weten wat ik me bij een "Problem Existing Between Keyboard And Chair" voor moet stellen.
Kijk daarom zit ik op een helpdesk en jullie op school. wat zit of Wie er meestal tussen Keyboard and chair ??? tada.... LOL !!!!! ik zit op een telefoonische helpdesk
LOL Vind die term wel lachu. Ik zie het al voor me, iemand belt op over een of andere simpele vraag, jij overlegt met een collega. We hebben te maken met een Pebkac. Die man denkt, zal wel een ernstig probleem zijn. Betekent het gewoon dat het een grote sukkel is. Nope, hoort dat soms bij de mainquest? Ik ben nog met Fast Eddie bezig, en kwam er gister achter dat ik in Ald'Ruhn nog een missie had staan voor de magesguild. Dus ben nu alleen daar mee bezig.