1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe speelt ie? :D

    @ Sektor add mij...ik speel Balrog volgens mij ben ik je nog niet tegengekomen ;p
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    akuma zn ultra en super zijn "throws." Throws kan je niet comboën.

    Alleen na een focus attack crumple.
     
  3. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    De stick speelt erg fijn. Al moet ik nog heel erg wennen aangezien ik al een aantal jaar (15 ofzo) geen stick meer heb aangeraakt, behalve die van mn eigen :p Ik krijg bijna geen move uit mn TE stick. Dus het duurt nog wel even voor ik weer terug op mn niveau ben :emo:

    Wat ik wel een beetje jammer vind is dat er nu al krassen op de stick zitten zodra ik hem uit de doos haalde. Maar ik ga hem toch custom made maken.

    Als je het geld er voor over hebt, koop hem!!!
     
  4. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had op SRK gelezen dat een groot deel van de voorraad die in april aankomt dient om de preorders tegemoet te komen. Fingers crossed dat het maar een verzinsel is :)

    @melk: ik weet niet wat er gebeurde. Plots viel je weg en ging ik terug naar het ranked/player/leaderboard menu :confused:. Ik ben maar offline gegaan daarna ^^.

    @ sektor: wat doe je dan als balrog zijn EX straight dash doet? Dan gaat ie lekker door je hadouken ^^.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  5. PunKBalleR

    PunKBalleR Soccer freak

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game gister aangeschaft, vind het al BEHOORLIJK pittig op medium moet ik bekennen, denk niet dat het voor mij is weggelegd. :9
     
  6. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel gewoon even doorzetten. Iedereen die street fighter een tijd niet gespeeld heeft, hebben allemaal moeite in het begin maar na een paar trainingen en trials kom je al een heel eind. :D
     
  7. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch vind ik het enigzins belachelijk dat SFIV niet te spelen is met de controller voor het platform waar ie op is uitgebracht. Kan aan mij liggen, natuurlijk.
     
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik speel met de controller en alles lukt me ! Behalve sommige combo's in challenge mode maar dat doe ik bijna nooit.

    Gister trouwens 10 ranked matches op More Skilled gewonnen ( Achievement :D ) Allemaal met M.Bison verslagen, op het laatste tegen Zangief die enorme lag had en alleen maar van dichtbij die throw deed ! Toch nog gewonnen :D
     
  9. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    @ sektor ; ga jij nou maar tegen goede (balrog) spelers spelen
     
  10. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kunnen jullie beter met de stick dan met de D-pad?
     
  11. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil een x tegen mij spelen? Mijn voorkeur gaat uit naar blanka's en balrog's ;) dan kan ik ze met akuma een ultra combo finisher geven ;) ...hehe ;) ...mijn nick is : speedyNL040
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Uhmz, wat niet?

    Ik vind Shoryukens schijnbaar iets makkelijker op controller (Nog nooit met controller gespeeld, maar als ik het zo van een afstandje bekijk).

    Verder zou ik zeggen, het is preciezer en niet langzamer.

    Nindo, met wat voor een apparaat speel jij trouwens? Iedereen heeft het wel eens genoemd, behalve jij denk ik.
     
  13. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb sinds gister de TE stick. En ik kon er vrij weinig mee. Maarja moet ook nog alles leren. Terwijl ik met de xbox controller alles uit Ryu en Ken krijg.

    Gister de stick laten vallen. Conclusie een verbogen pinnetje van het draden lade. En nog iets anders wat los zit maar dat maakt niet zo veel uit. Volgens mij hoort dat ook los te zitten.

    Denk wel dat ik trouwens matcatz of bol.com mail omdat er al krassen opzaten na opening van de doos.
     
  14. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  16. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Custom stick, seimitsu stick, sanwa buttons. Was ooit eerst een Tekken 5 PS2 stick.
     
  17. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
  18. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer 2 blanka's en een balrog verslagen.. shoryuken is ubermachtig tegen een balrog..\o/
     
  19. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb jij niet tegen een goeie speler gespeeld ;)

    Ik ben zelf niet goed met B&B.

    zangief is leuk spelen.
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hoe oud ben jij Sektor?

    Anyway, heeft iemand de game al met alle characters op medium uitgespeeld? Ik heb nu de characters gehad die ik wel lekker vind spelen (Stuk of acht), maar sommige zijn een pain in the ass omdat ze niets kunnen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina