1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox spel niet vergoed

Discussie in 'Algemeen' gestart door tatoobob, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tatoobob

    tatoobob Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    he dames en heren.
    ik heb een vraag. Ik heb call en GTA IV die het niet meer doen door krassen op me cd. IK heb de GTA bij bol gekocht. en Call bij bartsmit. Dus ik xbox bellen heb daar me xbox laten maken. Gevraagd om een nieuwe cd en dan weet je het al weer . ze kunne niet vergoeden want zei zijn de uitgever niet. Dus ik naar bol.com bellen zeggen ze je moet microsoft bellen. waar moet ik nou heen?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet de uitgever van het spel bellen.
     
  3. tatoobob

    tatoobob Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is rockstar games?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup en voor Call of Duty moet je Activision bellen.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ligt er aan wat het probleem is! :)

    Zitten er dusdanig veel krassen op de DVD van één van je spellen dat jij denkt dat hij daardoor niet meer werkt? Bellen met Bol.com en degene daar aan de lijn vertellen dat je het spel bij hun gekocht hebt en dat zij de schade moeten vergoeden. Dit zullen ze natuurlijk alleen doen als jij geen schuld hebt aan het bekrassen van het spel.
    Als de winkel je niet kan helpen moet je nog even met de uitgevers proberen.
    Werkt je spel niet meer door een defecte Xbox of een niet goed werkende XBox, bellen met Microsoft. Als jij denkt dat de Xbox de krassen veroorzaakt heeft, moet je alsnog bellen met Microsoft en vragen wat zij hier aan kunnen doen. Sturen ze je naar Bol.com gewoon met Bol.com bellen en daar melden dat je doorgestuurd bent door Microsoft.
     
  6. tatoobob

    tatoobob Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had bol gebeld hebben ze gezegd ja jij hebt je xbox niet bij ons besteld dus kan je hem ook niet vergoed krijgen en dat me xbox krassen maakt dat dat niet hun schuld is.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat laatste in deze lange zin hebben ze gelijk in. Alleen voor games officieel door Microsoft ontwikkelt of uitgegeven kun je een nieuw exemplaar krijgen, maar dat is net als bij de uitgevers van andere games aankloppen een hele toer. ;):cool:
     
  8. tatoobob

    tatoobob Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    dus wat moet ik nou doen ik mot van de een naar de ander en van de ander naar de een.
     
  9. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Ronde kras, precies 360 graden of gewoon veel krassen?
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als dit is zoals hierboven staat, is de kans namelijk groot dat de Xbox het heeft veroorzaakt. ;)
     
  11. tatoobob

    tatoobob Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ronde krassen
     
  12. tatoobob

    tatoobob Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon door de xbox dus/
     
  13. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon naar de uitgevers bellen en die sturen je meestal een nieuwe disc want je hebt overigens al voor de software betaald en zo'n disc kost niks.
    Tip! : De uitgevers telefoonnummer vind je meestal achterin de handleiding van de game.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je kan ook naar een game-winkel gaan die je DVD's kan polijsten. Ze halen dan een klein laagje weg waardoor er een perfecte DVD voor terugkomt. Kost je tussen de 3,50 ~ 5,-. Helemaal niks dus.

    Zo bespaar je jezelf de moeite om continu van hot-naar-her te bellen
     
  15. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft games vergoeden kunnen veel uitgevers een voorbeeld aan EA nemen. Ik weet nog wel dat mijn Fight Night Round 3 totaal onder de krassen zat en continu vastliep. Dus ik mailen met EA en er werd mij verteld om de game naar het hoofdkantoor te Amsterdam te sturen met een briefje erbij wat er was gebeurd en 5 euro voor de administratiekosten. Binnen 2 weken had ik een nieuw gesealed exemplaar en nooit meer problemen mee gehad.
     
  16. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    De winkel hoeft hem alleen te vergoeden als zowel de xbox als de game bij hen is gekocht. Heb je de xbox niet bij bol of bart smit vandaan dan moet je het via de uitgever regelen. Of je moet een 100% bewijs kunnen tonen dat de Xbox de kras heeft veroorzaakt bij normaal gebruik, en ik denk niet dat je het gefilmd hebt :)
     
  17. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Je niet laten afschepen door microsoft.
    Het is en blijft hun schuld/fout. Betreft het kopen bij bol van je xbox vind ik een onzin argument. Enige argument hieraan is dat ze iets voor "vaste" klanten doen, maar voor de rest niets. Gewoon microsoft pissed bellen en blijven zeuren en vertellen dat je een klacht in gaat dienen bij kassa of iets dergelijks. Ze moeten gewoon de door hun veroorzaakte problemen oplossen. Het is toegegeven dat de xbox krassen maakt sterker nog voor het gebeuren was mijn xbox wegens deze reden allang vervangen terwijl een hoop mensen zich lieten afschepen. Dus doorzetten en weten wat je kan eisen!
    Ook al heeft microsoft inderdaad alleen beschikking over microsoft studio games wellicht kan je hier 2 spellen uit kiezen! Is toch een redelijke oplossing!
    Succes
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    tatoobob, Ik wil je graag even doorverwijzen naar deze thread. Voor dit onderwerp zit je nu in het verkeerde forumdeel.

    Via bovenstaande link verdergaan aub.

    Succes met je probleem!

    -Closed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina