[XOne] [Centraal] Linksys BEFSR41 router

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 3 mrt 2003.

  1. Marsupilami_NL

    Marsupilami_NL MarSu

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, deze is in het engels (zie ook de link, daar staat ie in
    pdf formaat) en zelfs dubbelzijdig, dus in totaal 122 pagina's.

    das dus een andere handleiding dan jullie hebben kennelijk, vreemd
     
  2. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik weer hoor, Ik zal die handleiding ffies downen, maar ik heb gisteren geprobeert die firmware te upgraden (jaja ik ben eindelijk in de admin) maar na 90 procent ofzo geeft ie een error terwijl ik bijna cker weet dat het de goede firmware is.

    *kijkt in omas slip

    is niet te vinden hiero.

    Heeft iemand hier nog een tip??? Ik zal ook ffies in die genoemde handleiding kijken.
     
  3. Marsupilami_NL

    Marsupilami_NL MarSu

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
  4. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ok, ik heb vanmorgen windows geuninstalled, om te kijken of er een virus op zat ofzo dat mijn internet zo traag maakte, maar dat was niet het geval want nadat ik weer opnieuw windows geinstalt had was het nog steeds traag, ik heb ook meteen de router aangesloten, sitecom broadband 4s router is het voor alle duidelijkheid...

    ik krijg de volgende router gegevens die ik kan zien op dat ip adres ofzo wat je moet intypen in je webbrowser:

    System Device name: X3A0H5
    Firmware Version: Version 1.6 Release 1B
    Hardware ID: 04804e8d5c10

    LAN Physical Address: 00c002ce723e
    I.P. Address: 192.168.0.1
    Network Mask: 255.255.255.0
    DHCP Server: ON
    DHCP Start IP Address: 192.168.0.2
    DHCP Finish IP Address: 192.168.0.51

    Internet Connection method: Cable - Modem - PPPoE (FixedIP address)
    Physical Address: 00c002ce723f
    I.P. Address: 212.64.97.217
    Network Mask: 255.255.255.0
    Default Gateway:
    DHCP Client: OFF
    DNS IP Address: 195.96.96.97
    195.96.96.33


    ok, wat moet ik nu veranderen in de router? en wat voor gegevens moet ik invullen op me xbox? ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen...

    edit: ik heb daarnet, met de router ertussen dus, even geprobeerd te connecten terwijl ik alles op auto had staan, dat ging wel maar zoals gewoonlijk kan ik geen acount aanmaken want nadat ik op netherlands heb gedrukt gaat dat rondje draaien en na een tijdje zegt ie: xbox live is not responding. try again later.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je een linksys router?
     
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    fardo jij verwees me naar deze topic en ik heb dus een sitecom broadband 4s router, misschien weet iemand het hier?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik bedoelde eigenlijk het andere topic ... waar je ook gepost hebt ... deze is specifiek voor een linksys router :+
     
  8. Marsupilami_NL

    Marsupilami_NL MarSu

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe lekker handig jah :+
     
  9. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand met deze router en ZEELANDNET..??
     
  10. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm m'n PC heeft nu wel internet via de router..alleen m'n xbox nog niet..HELP..!?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je je pc kabel in de xbox doet ... werkt het dan wel ... met andere woorden welke kabel gebruik je voor je xbox?

    je moet nu namelijk een normale utp gebruiken

    welke foutmelding geeft je xbox nu?
     
  12. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    het is UTP kabel..en het lampje brand niet..:mad:
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je de kabels al verwisseld? Het kan ook een kabel breuk zijn .. wat is de preciese foutmelding ... het is namelijk gek dat je pc wel on-line is en je xbox niet
     
  14. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zit zo; de kabel is goed (nog getest net), m'n xbox geeft de foutmelding dat ie geen internetverbinding heeft en op me router brand er ook geen lampje dat ie verbinding heeft..
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je de kabel van je pc ook getest? Heb je de kabel verwisseld .. lukt een directe connectie nog wel? Misschien is je router stuk .. misschien is je kabel stuk ... misschien is je xbox stuk... wat is de preciese engelse foutmelding? Hoe weet je zeker dat de kabel goed is? Hoe heb je het getest? Vertel me precies wat je gedaan hebt ... anders is het moeilijk helpen ...
     
  16. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup kabel getest met een andere router..daarmee kon ik wel xbox liven..en ik heb xpres een router gekocht die "xbox compatible" was krijg ik dit..:confused:
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je pc is wel on-line? heb je die kabel nu ook gebruikt voor je xbox (als test) ... wat is de preciese engelse foutmelding?
     
  18. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is die poort van je router dan kapot, probeer je xbox eens aan te sluiten op een andere poort.
     
  19. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de kabel waar de xbox op is aangesloten getest ja, en mijn PC doet het in elke poort dus alle poorten werken..ik ga morgen de xbox maar es op de kabel van de pc zetten..hopen dat dat werkt..
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    schrijf dan ook de engelse foutmelding op ... kan ik je verer helpen... Ik heb het vermoede dat je kabel wel degelijk defect is.. of een cross cable is
     

Deel Deze Pagina