1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero:World Tour/Guitar Hero:Metallica Competitie

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nugget Leg, 2 mrt 2009.

  1. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0

    [​IMG]


    [gb]Informatie=(/gb]

    Geachte leden,
    Same als de Rock Band competitie.
    Het idee is om je in te schrijven voor een instrument naar keuze(Meerdere instrumenten mag ook)
    En zo pro face off's te doen(of hier foto's van je score posten. Overleg is mogelijk)
    En elke keer als je dan van iemand wint krijg je 1 punt. En wie dan aan het eind van de maand de meeste punten heeft in zijn categorie heeft de maand gewonnen.
    Regels:
    1. Hyperspeed is toegestaan!!
    2. Zeg eerlijk wie er bij de pro face off. gewonnen heeft of zeg eerlijk je score. Dat om het zo leuk mogelijk te houden

    [gb]Guitar Hero World Tour[/gb]

    Guitar:
    - koekroeck(GT: stefaan007)
    - SusPenZz(GT: BEAST FieLdHouZ)
    - Nugget Leg(GT: D00mfighter)
    - Gkid ( GT: Gkidstyle)
    -Spinneman (GT: Sp1NNeNMaN)
    - nielsi(GT: W and N)
    -
    Bass:
    - Nugget Leg (GT: D00mfighter)
    -Spinneman (GT: Sp1NNeNMaN)
    -
    -
    -
    -
    -

    GHWT Drums:
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Rock Band Drums:
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Vocals:
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    [gb]Guitar Hero:Metallica[/gb]

    Guitar:
    - SusPenZz(GT: BEAST FieLdHouZ)
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Bass:
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    GHWT Drums:
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Rock Band Drums:
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Vocals:
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -



    [gb]Regels[/gb]
    De regels zijn als volgt:
    1. Hyperspeed(Breakneckspeed) is toegestaan.
    2. Een competitie voor een bepaald instrument start pas als er 5 mensen voor dat instrument zijn.
    3. Je post een foto met je score. Probeer dit in quickplay te doen zodat we je gamertag kunnen zien.
    4. Er komt elke week een nieuw lied. Je mag zo vaak opnieuw foto posten als je wilt je beste score telt!
    5. Ik kies het lied door op random songs te klikken en kijken welke eruit komt.

    [gb]Puntentelling[/gb]
    Nummer 1: 8
    Nummer 2: 5
    Nummer 3: 3
    Nummer 4: 2
    Nummer 5: 1


    [gb]Rest[/gb]
    Ik wil de Metallica competitie een maandje ofzo nadat de release is dat om ook mensen die hem importeren de kans te geven mee te doen.

    Waarschuwing!

    Ga niet zitten photoshoppen aan je score. Zo verpest je het voor jezelf en voor anderen. Als ik merk dat je fraudeert met je score word je uit de competitie gezet!



    Verdere info volgt nog!!
    Post hier als je meedoet. En zeg ook meteen je Gamertag.

    Oja en ik voor ik het vergeet. Wat lijkt jullie beter Pro Face off of foto met score posten?
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2009
  2. koekroeck

    koekroeck Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil bij guitar meedoen en dat is rock band 2 als guitar hero world tour
    en ja voor pro face off moet je dan wel beslissen welk niveau, want ik speel alles op expert en als je een liedje op hard veel beter kan dan op expert krijg je meer punten. dusja ik ben meer voor foto met score

    gamertag: stefaan007
     
  3. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    GT: BEAST FieLdHouZ
    Me xbox is stuk, dus ik hoop dat ik mee kan doen.
     
  4. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk kun je meedoen! Zoiezo elke maand begint de puntentelling(die ik nog moet uitdenken en is startpost zetten) opnieuw. En een keer een week geen score posten(of hoe we het ook gaan doen)is niet erg.
     
  5. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mooi!
    Zoiezo doe ik dan mee met beide games. GH:Metallica ga ik op de release kopen. Gelijk op Expert spelen alles:cool:
     
  6. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    zodra ik nieuwe gitaar heb doe ik ook mee!
    (crap ding van nu strumt wanneer die zin heeft :+)
     
  7. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je met hyperspeed is toegestaan?
     
  8. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    wanneer i sde release van GH-metallica?
     
  9. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hyperspeed is toegestaan. Daardoor gaat het sneller.

    5 Mei in Europa.
     
  10. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    nu weet ik nog niet wat hyperspeed is :confused: ik heb die term nog nooit gehoord
     
  11. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Hyperspeed is een manier van spelen waardoor de notenbalk stukken sneller gaat. Waardoor het makkelijker is om bijv. snelle noten te spelen omdat er meer ruimte tussen de noten zit. Je hebt hyperspeed 1 t/m 5. 5 is het snelst. Je kan het krijgen door in het cheat menu een code in te typen die overal op internet staat.
     
  12. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dank je. Dat ga ik eens uitzoeken. ik schrijf me nog niet in voor de wedstrijden :p ff die cheat uitproberen en uitzoeken
     
  13. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Startpost geupdate... Zeg even of jullie het eens zijn met de regels.
     
  14. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Regels ben ik mee eens. Dus je zoekt elke week gewoon een random song uit, en dan wordt die gespeeld door iedereen? En de hoogste score aan het eind van de week wint?
    Ik denk dat ik Guitar en Bass wel wil doen. Komt toch op hetzelfde neer:9
     
  15. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    De hoogste score van jezelf telt. En dan wou ik eigenlijk als je gouden sterren hebt 8 punten geven enz. En dan hou ik de score ook bij in de startpost en aan het eind van de maand heeft degene met de meeste punten gewonnen. Maar ik zit nu ineens te bedenken dat we trouwens beter op score kunnen doen want stel er hebben 2 mensen alle liedjes van de maand gouden sterren dan zou ik het even niet meer weten. Dus het word denk ik toch maar met score.
     
  16. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee dan!
    Vandaag constant lopen bellen met Microsoft, in totaal 4 keer, en uiteindelijk is het goed gekomen. Ik krijg een etiket toegestuurd en dan gaat ie naar Duitsland FOR FREE\o/ Ik was bang dat ik moest betalen, maar ze doen het toch gratis na grondig onderzoek. Daarom moest ik ook 3x terug bellen.
     
  17. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Hyperspeed, speelde ik vroeger ook mee, maar toen kwam ik erachter dat het 't spel eigenlijk toch een stuk makkelijker maakte, dus no more.

    Ik hoop wel dat je de wat moeilijkere nummers uitzoekt, niet dat ze vrijwel allemaal dadelijk foutloos gespeeld worden.

    Ik wil wel mee doen voor Gitaar, Bas en Vocal.
    En difficulty, ja voorkeur gaat naar expert, heb tot nu toe nog niet anders gespeeld dan expert met guitar hero world tour, dus hard zou wel slaapwekkend zijn denk ik, behalve met microfoon, dat doe ik op easy :p.

    Wachten met Metallica is ook wel relaxed, misschien dat ik daar dan ook aan mee doe, want weet nog niet zeker of ik hem bestel, mar misschien wel met drumstel erbij ofzo weet ik 't, haal hem in ieders geval via import.

    Mijn GT: Sp1NNeNMaN
    preference: guitar/bass/vocal expert.

    laatste zin snap ik niet helemaal...
    Pro face off is het leukste, en een foto erbij is in ieder geval wel handig voor bewijs.
     
  18. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke heb je ingeschreven. Dat betekent dus ook dat we voor gitaar 5 man hebben en dat we kunnen beginnen :D.
     
  19. nielsi

    nielsi Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Guitar hero competitie

    Ik doe mee!! ik speel expert op elk instrument dus ik kan overal in meedoen :) ik ga voor de foto's van scores, en het liefst geen DLC pl0x8)
     
  20. nielsi

    nielsi Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    I heb trouwens alle games van guitar hero/rock band dus ik heb nergens problemen mee:) het liefst RB2
     

Deel Deze Pagina