[PC] starten met flight (simulator) games

Discussie in 'Games' gestart door Ikarus, 11 mrt 2009.

  1. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    ik wil graag ook gaan beginnen met flight simulator games. Nu ben ik vooral van de FPS en weet daar wel van welke goed en minder goed zijn. Echter voor flight games heb ik geen idee. Ik ben op zoek naar zowel een soort van combat flight simulator met mooie graphics en alls realistische simulatie. Maar vooral ben ik ook op zoek naar een flight game zoals het nieuwe HAWX maar dan toch met cockpit view en wat aan metertjes etc. (dus een soort forza2 voor vliegtuigen). Aangezien zoiets zo goed als niet op de PC uitkomt vraag ik me af welke geschikt zijn voor de PC?

    Groetjes
     
  2. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    op de pc heb je de betere simulators hoor, alleen ben zelf niet echt into die games dus ik zou er niet 1 kunnen noemen die vrij realistisch is en ook combat elementen bevat. Denk dat je met google wel een heel eind komt.
     
  3. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is nu juist het probleem, op de een of andere manier is de markt van flight games erg ondoorzichtig, ik vind het moeilijk om de juiste games te vinden temeer daar de meeste gewoon ronduit slecht zijn.
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Voor 2e wereldoorlog simulatie kan je de Il2 Sturmovik games is proberen, realistische simulatie ten top :)
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Juist! Ik heb nog een oude game liggen genaamd Jane's WWII Flight simulator een van de beste simulaties die ik ooit heb meegemaakt. Je vliegtuig wordt echt aan stukken geschoten. Vleugelstukken, staartdelen, zelfs je cockpit. Motoren die uitvallen wapens die jammen. Echt een topgame. Helaas is het grafisch niet zo'n beste game meer. Wat ik wel vet vond was dat je je eigen steden en legers kon bouwen en die tegen elkaar kon laten vechten.

    Zo had ik ooit een moment dat ik beschoten werd door een duits vliegtuig en mijn verticale stuurflappen werden beschadigd. Terwijl de motor begon te sputteren heb ik hem na 1 uur vliegen toch aan de grond weten te zetten in een weiland nabij een duits plaatsje.

    Mooie tijden :)
     
  6. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerder genoemde IL-2 komt trouwens ook naar de 360. Ik hoop écht nog dit jaar! _O_
     
  7. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    oja, dan ben ik benieuwd of dat iets gaat worden
     

Deel Deze Pagina