1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  2. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Dribble: Ik heb mijne bij de BS in Roermond gehaald, misschien bellen ze dat filiaal als je dat even meldt en misschien heb je dan geluk.

    Schrikmomenten zijn er idd niet meer, of er moeten er verderop in de game een aantal zitten want ik ben nog niet echt ver. De gore factor zit er iig wel in. Mensen moeten de serie ook niet vergelijken met de oude RE's. Met deel 4 is Capcom een nieuwe weg ingeslagen en RE5 speelt dus ook als RE4. Mensen die RE4 niks vonden vinden aan dit deel ook niks. Persoonlijk vond ik RE4 wel goed en tot nu toe laat RE5 bij mij ook een zeer goede indruk achter.
     
  3. Master-Chief

    Master-Chief This is my story

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ben al aardig ver nu.

    Voeg me toe allemaal NL Virus NL kan ik de mensen die hem net hebben ook even helpen (heb ook de guide) of gewoon verder in me eigen verhaal.
     
  4. lemon8

    lemon8 OldSkool NL

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep, gespot bij FRS Lijnbaan en MM Centrum.
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb hem besteld bij GameHubs, sta helemaal blanco in deze game en laat me dus lekker verrassen als hij binnen komt :p.
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij game mania is die binnen hoorde ik ,ik ga toch nog is de demo spelen voor ik het haal.Want ik twijfel als het 60e waard is.
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Net terug van Mediamarkt Maastricht. Hele rekken lagen al vol met Resident evil 5, en alleen al in de rij aan de kassa, stonden al 3 mensen voor me wat ook RE5 in hun hand hadden. Zometeen dus even kijken of het iets is!

    Overigens koste het spel maar 49euro bij de Mediamarkt.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dan zal ie wel bij elke MM liggen ondertussen. Ik ga vanavond maar even kijken dan :+
     
  9. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoorde dat hij bij MM Rotterdam 64,99 is...damn dat is wel groot verschil.. iemand een idee hoeveel hij bij MM Alkmaar is?

    edit: laat maar, zie net dat mijn order op gameplay.co.uk vandaag verstuurd is..en dat voor 37 euro ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  10. ijskonijn

    ijskonijn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi om te horen, zometeen na m'n werk ook maar even langs bij MediaMarkt Mestreech :)
    En wat een super prijs! :D
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Kun je dat niet gewoon zeggen in de winkel? Neem toch aan dat ze 1 prijs hebben bij Mediamarkt.
     
  12. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Net alsnog naar bartsmit geweest en ze mochten hem idd nu wel verkopen :) Zo kranten lopen en dan hele avond spelen (L) Ben al begonnen en speelt lekker.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik heb wel vaker gehoord dat niet iedere MM dezelfde prijzen heeft voor hun artikelen. Alleen die laagste prijs garantie..... Daar zou je ze op kunnen aanspreken toch?
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  14. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    zit net te kijken op de mediamarkt site staat het volgende

    Iedere vestiging van Media Markt is een afzonderlijke besloten vennootschap waarvan 90% van de aandelen in handen is van de holding en 10% van de vestigingsdirecteur.

    Iedere vestiging is voor 100% resultaat verantwoordelijk. Anders gezegd: het succes van een vestiging ligt werkelijk in handen van iedere vestiging zélf.

    dus als ik zo begrijp bepaald elk filiaal zelf zijn prijs
    wil hem eigenlijk nu al spelen maar heb geen tijd om hem te kopen:mad:

    oja en wie kan ik toevoegen voor coop
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  15. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. In mijn woonplaats hadden ze ook 'groen licht' gekregen.
     
  16. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0

    in mm eindhoven zal het 55 gaat kosten, heb hem zelf bij gcshop besteld. dus hoop dat het snel binnenkomt ((snel in de zin van vrijdag:p)
     
  17. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was idd ook leuk gedaan. Bij die tweede ben ik dan nog net niet denk ik, maar daar zal ik morgen voor het werk wel een keer bij uitkomen. ;)

    Het scheelt dat de originele naam Biohazard is. :) En dan klopt het ineens wel weer. Die naam is duidelijk te relateren aan elk deel uit de serie.
    Wel jammer dat hij je niet bevalt. Ik heb er nog steeds een sterk Resident Evil gevoel bij. O.a. door het verhaal dat in tegenstelling tot deel 4 weer meer gekoppeld is aan de eerdere delen.
    En de terugkomst van de Lickers. :D
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  18. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook meegenomen. Mensen die vanaf het begin co-op willen spelen. Add me:)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik moet wachten tot ik hem van bol.com krijg :mad:
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Even een vraag aan de mensen die al ver zijn.
    Komen er later in het spel ook nog wat missies die zich in het donker afspelen,of is alles op klaarlichte dag?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina