1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA IV] Lost and damned

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 30 dec 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon wachten. Ga een paar keer slapen, dan gaat de tijd sneller. ( In de game dan ;) )
     
  2. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Bij mij was de Respect van Jim te laag, na wat "uitstapjes" ging die omhoog... en kreeg ik wel een smsje van nieuwe missie.
     
  3. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een snel vraagje; waar staat in de lijst van deathmatches de letter T op bij het pistool symbooltje (in de eindtabel zeg maar)...hoop dat iemand het snapt;)

    Je hebt dan eerst de kills (pistool) dan hoe vaak je dood bent gegaan (doodshoofdje) en daarna dus dat pistooltje met een T....bijna altijd staat daar 0
     
  4. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Teamkills?
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja staat inderdaad voor team kills
     
  6. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok! Maar soms win ik met een team van 3 andere teams (bv ik hoor bij het oranje team en win van paars, rood en blauw) en toch blijft dat getalletje op 0 staan. Hoe krijg je dan een team kill? :)
     
  7. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Door een teamgenoot te killen misschien?8)
     
  8. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    mm ik dacht ook ik ga hem downloaden. DAt heb ik dus gedaan. Hij loopt echt elke 2 minuten vast. Ik kan geen missie doen zonder dat hij blijft hangen, dan valt het beeld gewoon weg, of hij blijft maar laden zonder dat hij iets doet. Een verneuking van 16 euro bij mij iig.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Download hem opnieuw.
     
  10. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien een idee hoe je Lost and Damned kan starten zonder dat je internet hebt?

    Een vriend van mij heeft namelijk GTA: LAD gedownload via mijn internet maar thuis heeft hij geen internet. Hier start hij met internet gewoon normaal op maar zodra hij het thuis probeert krijg hij iets van: Cannot get downloadable content (ofzoiets).
    Iemand een idee toevallig?

    edit: Laat maar het is al opgelost. Hij had alleen zijn harde schijf meegenomen en via mijn xbox gedownload. Hierdoor stond de licentie op mijn xbox en niet op zijn xbox. Nu moet ik de licentie overdragen naar zijn xbox.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  11. bram1805

    bram1805 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb juist door dat er zeemeeuwen zijn ,p
     
  12. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ondertussen al 3 keer opnieuw gedownload. heb nog steeds hezelfde probleem. Waardeloos
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Bel micro$oft anders even? Misschien weten die een oplossig. Of verwijder je cache (hardware sub forum)
     
  14. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Gedaan, nou doet hij het wel weer aardig. loopt nog steeds vast maar niet zo vaak meer. Hoe doe je trouwnes die toughness van terry en clay op 100 procent krijgen voor die achievement?
     
  15. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon Terry en Clay bellen als je missies of zijmissies(zoals die gangwars) gaat doen, als je de missie dan succesvol volbrengt en ze blijven leven krijgen ze er toughness bij. Je kan ook nog ergens bij statistieken vinden hoe hoog hun toughness al is.
     
  16. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg gave content. Ik vind de missies een stuk leuker dan van het origineel. Ook veel content, ik zit op 60% en heb al zo'n tien uur gespeeld. Erg leuk om dit spel weer eens te spelen. Het blijft geweldig mooi een heerlijk om ingame te klooien.

    Erg gaaf hoe de verhaallijnen met Niko kruisen.
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Merk dat de content me niet zoveel meer boeit na het uitspelen, net als het originele IV. Ik vind GTA IV gewoon geen geweldige replay waarde hebben, zoals o.a. Vice City en San Andreas wél hadden. Enkel de Party mode, misschien. Maar dan nog.

    Vorige delen waren vele malen beter. Dit is gewoon leuk tot je het uitspeelt. Daarna raak ik (en nog vele anderen) het niet meer aan ;)
     
  18. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld, erg toffe uitbreiding. Vond het leuker dan IV zelf.
     
  19. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet je niet hoeveel mensen deze game nu nog spelen en zeker online;)

    Wat jij zegt zeiden ze na Vice City ook; en daarna na San Andreas.
    Het wordt vanzelf een classic. Let maar op.:thumbs:
     
  20. JowieNL

    JowieNL Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mij of ziet the lost and damned er qua graphics er anders uit dan gta4 zelf?
    Veel donkerder en grouw.. Viel me nu net op toen ik gta zelf weer eens opstarte.
     

Deel Deze Pagina