1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Eerste Indrukken Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door xentagz, 12 mrt 2003.

  1. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    OK. Heb heel even een tweetal games gespeeld. Dus hier de eerste indruk.

    MotoGP.
    Heb het nog nooit gespeeld dus ik vloog steeds van de baan af :D Maar is wel lache om met z'n alle lekker te scheuren. Geen lag gemerkt.

    UC
    Geen lag gemerkt. Alleen werd ik natuurlijk weer snel neergeknald door die tienertjes (sorry ;) ) dus moet wat meer oefenen.

    Het is alleen jammer dat er nog niet zoveel live games zijn, tenminste die ik heb. Een online autoracespel zou ik denk wel leuk vinden (maar die is er volgens mij nog niet).

    EDIT: En d'r zit zo'n &^$&% irritante Japanner ofzo steeds te vragen of ik z'n vriendje wil worden |:-


    OW SJIT, DAS PEJANNL

    SORRY :D
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  2. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    :+ :D :+ :D

    ben ik nou je vriendje of niet?
     
  3. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Al Ghost Recon impressies? Genoeg servers? Lag? Cheaters?

    Ik wil nl dat spel kopen samen met live-kitje
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb nog geen Vrienden :'-( .... Hoe kan dat nou .. speelt met zijn hangslotjes kit.
     
  5. Wocker

    Wocker Xbox fanatic

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste indrukken waren niet al te best... ik stopte de live cd erin en kreeg meteen het befaamde 'disc is dirty or damaged' scherm... mijn "truuk" om dan de cd te laten zitten en de xbox een keer aan en uit te zetten werkte nu ook weer... instructie filmpjes gekeken (was toch benieuwd of ze nog iets nieuws te melden hadden, bleek uiteindelijk niet zo te zijn) en omdat ik via Splinter Cell al live had geinstalleerd (alleen nog niet geregistreerd) wilde ik proberen om Moto GP op te starten en te kijken wat er gebeurde... maar nog geen 3 seconden in de intro animatie van moto gp stopt de xbox met afspelen... ik hoor de cd als een gek roteren en het lens mechanisme heen en weer schuiven... !BAM! 'disc dirty or damaged' -fuck- :mad:

    Toch maar ff de cd eruit halen en kijken wat er mee is. En ja hoor, er zat een soort van kleverige troep aan de rand van de cd. Voorzichtig wegpoetsen, en weer proberen. Toen ging het inderdaad een stuk soepeler, moto gp opgestart, en toen een live game joinen. Doordat ik dus nog niet geregistreerd had ging ik automatisch uit de game, en kwam ik in het xbox live dashboard terecht... even geregistreerd (was echt peanuts)... en hoppa.... daar ging ik weer... moto gp - live game - quickmatch... en daar was ie dan, de lobby, en voor het eerst hoorde ik mensen in mijn koptelefoontje praten, uhm... iets terug zeggen....(ik wed dat 99% van de mensen die voor het eerst in de lobby komen dit ook de allereerste keer hebben geroepen)....hello?..... en ja hoor meteen hele conversaties, blablabla en racen maar. Echt super!!!Wel even wennen om vanuit een lege kamer te praten met andere gamers, maar na 5 seconden wennen denk je er niet eens meer bij na. Ik was als echte Dreamcast fanaat natuurlijk de Dreamcast Arena gewent, maar dit is toch wel zo'n beetje de Dreamcast op steroiden met chilisaus in z'n klep en 10.000 Volt in z'n powersupply, niet te vergelijken, een wereld van verschil. 8)
     
  6. Sjefke

    Sjefke XBox rules

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Pakketje ontvangen........... gegevens ingevoerd.......... filmpje bekeken..... en daarna VET GAME!!!!!

    Alles werkte goed, heb MA en Moto GP geprobeerd. Werkte allebei zeer goed....... moet alleen nog veel oefenen om die Amerikanen te verslaan met MA |:-
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  7. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, vooruit dan, mag jij ook m'n vriendje zijn :D
     
  8. ewout

    ewout Addicted 17-05-02

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerste indruk van LIVE was erg goed! voice is wel wennen, maar na een paar potjes MA ging het als vanzelf :)
    ik heb zelden last van lag of slowdown gehad!!! dat was echt een opluchting :)
    Games die ik gespeeld heb :
    Mech Assault ( goede tegenstand!! )
    Ghost Recon ( erg cool met voice :) )
    Moto Gp ( 1 rondje gedaan, maar demo stelt niet zoveel voor, vond ik )
    En nu ga ik weer achter m'n x-box zitten, om live onveilig te maken :)

    Groeten Ewout
     
  9. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn eerte indruk super !!!
    na alles gegevens in gevoerd te hebben ben je zo online !!
    het was 11.30 dat mijn pakketje kreeg en om 23.30 gestopt ik kon niet stoppen

    moto gp heb ik een hele tijd gespeeld en ik heb al zo,n 15 nederlanders in mijn lijst staan !!!

    en als ik een een game host kan ik makkelijk 16 man (dit geld alleen voor motogp)aan
    zonder lag en de spraak ging ook perfectc (alleen is het super irrietant als mensen hun voice-mask gebruiken dan versta je er geen reet van als er dan meerdere praten)

    ghost recon zijn weinig nederlanders maar dat moet je ook nog ff de tijd geven !!

    mechassault geld het zelfde als ghost recon

    wacked is bout heb ik wel met een paar nederlanders gedaan om ff the kijken maar is dus echt niets

    ja en dan komen we bij die andere klapper UNREAL
    in 1 woord super loopt echt perfect je hebt zeg maar verschillende kanalen in de game om op te praten zodat je ook ff rustig met iemand kan ouwe hoeren zonder al te veel geschreeuw om je heen en de game is verder heel stoer
    alleen ook ja weinig nederlanders die hem hebben die beperken zich nog tot de demo's (voor zo lang als dat duurt)8)
     
  10. VincentvG

    VincentvG Wocka! Wocka!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag eindelijk mijn setje ontvangen. Kwam eigenlijk wel uit want ik was gister foetsie.

    Heb net even een Moto GP race gedaan. Werkt echt perfect. Ik vond Moto GP een minder spel, maar met live is het opeens geweldig als je tegen je buddies kunt racen of tegen een groep totaal vreemden. Wel heel appart dat je met elkaar kunt praten als je de taal spreekt :) Zal nog wel ff wennen zijn.

    Nu ff a.s.a.p unreal kopen en enrom ongeduldig wachten op MM3. Live makes me happy.

    Een minpuntje slechts: het is verslavend en zaterdag ga ik een week op de lange latten. Over slechte planning gesproken |:-
     
  11. MR. Perfect

    MR. Perfect Guest

    Met hoeveel spelers kun je tegelijk spelen als je een verbinding hebt van 450 DL, UL 600? Heb je dan lag?
     
  12. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Eerste indruk is heel goed!
    Vooral MotoGP.
    Want Mech Assault hebbik nog niet gedaan omdatter steeds geen games zijn...:confused:?

    Verder benk al allemaal bekenden tegengekomen..
    BROES en Rfa ofzo en Tacticalnoggiets...

    Tenminste... boel gasten van hiero zalk maar zegge...

    iemand nog id'en over hoe ik een mech assault game ken spele?
     
  13. MasterJ

    MasterJ Active Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    0
    ff met iemand hier afspreken of geluk hebben dat er iemand langs komt gisteren avondwaren er ook maar 2/4 mensen online(en een japanner:confused: )
     
  14. Heras

    Heras Hackwerk

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Wazig... ik krijg steeds om de paar minuten: "connection lost".
    Als ik dan op retry druk doet ie het weer... maar dat schiet niet op zo...
     
  15. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat je nog meer hebt aan die friends list behalve dat je kan zien of ze online of offline zijn? Als ik op iemand die online is klik kan ik em alleen maar verwijderen, maar niet met hem spreken of zien welk spel die speelt enz...
     
  16. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe voeg ik een friend toe????????
     
  17. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog vrienden :'-(
     
  18. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry je hebt geen vrienden :)

    ehehe geintje, ga morgen hopelijk ook online als mijn internet het weer doet en ik geld heb. :) eindelijk (ik ga UC onveilig maken ;) )
     
  19. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    YEEEY :) morgen naar de MediaMarkt boeken (amsterdams woord voor rennen voor de boeren onder ons).
    En dan wordt het eindelijk lekker fraggen op Xbox Live!
     
  20. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Zonder disk gewoon in je account management scherm, of tijdens de aanmaak van een game door de opties te kiezen en dan de spelers lijst te bekijken. In die spelerslijst kun je iemand "friend" maken.
     

Deel Deze Pagina