1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk 100 uur voor 100% en 1000/1000 (als je eerlijk speelt) en why change a winning team?

    Het stoort absoluut niet dat ik niet kan lopen. Ik heb alle vorige 8 delen meerdere malen uitgespeeld en dus wel gewend aan de gameplay.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan ook wennen aan een vreselijke poeplucht, maar dat maakt de geur er uiteindelijk niks lekkerder op. ;)

    Bij RE6 wordt het toch echt tijd dat ze met de tijd mee gaan. Dat ze het dan doen zoals Dead Space het heeft gedaan.
    Je kan lopen en schieten tegelijk, maar toch is het geen GoW geworden. Je loopt gewoon heel traag tijdens het schieten.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het blijven Japanners die houden niet echt van verandering. Ik vind veel games van Japanse ontwikkelaars veel van hetzelfde maar hebben een goede kwaliteit dus ze komen er mee weg. Maar het gaat een keer fout.
     
  4. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat soort besturing zou idd wenselijk zijn geweest. Niet dat ik ook maar een moment problemen heb gehad met de huidige controls, maar je hebt zeker een punt.

    Dat klopt wel een beetje inderdaad, maar aan de andere kant, als er iemand is die nieuwe dingen bedenkt in games, dan zijn het meestal ook weer Japanners. ;)
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vraagje:

    Kan je je ge upgrade wapens na een 1e playthrough mee naar een 2e playtrough nemen?
     
  7. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep dat kan, op elke moeilijkheidsgraad.
     
  8. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Als iemand nog een keertje wil co-oppen op normal of veteran, voeg me toe..
     
  9. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit liever bij mijn vriendin overigens.:emo:
     
  10. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag ik hopen. :9
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan iemand een goede mening geven over het spel?
    De demo kon me niet overtuigen dat het een topper was. Dus ik haal hem waarschijnlijk bij GH.
     
  12. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand de game al binnen van gcshop ?
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat lopen en schieten niet tegelijk kan is men idd niet meer gewend. Aan de andere kant hoort het ook wel een beetje bij RE natuurlijk. En de game is op deze manier goed te spelen, met lopen en schieten was de game denk ik echt te easy. Nu krijg je wel een beetje een opgejaagd gevoel want je wilt vaak je afstand bewaren. Ik heb iig vaak het gevoel dat als ik me 180 graden draai de zombies gewoon achter me staan waardoor ik me wel opgejaagd voel.
     
  14. BatOn

    BatOn Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game is gewoon te sick naar mening is de beste game van 2009 tot nu toe dan en dat niet lopen en schieten tegelijkertijd boeit me echt niet dat is gewoon resident evil punt !!
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Amen! :thumbs:
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is echt superdope.

    Had de demo gespeeld, nu van een vriend geleend (in ruil voor Fifa :9 )
    Ben ongeveer halverwege maar de game is echt dope.

    De controls zijn hetzelfde maar dat is idd gewoon Resident Evil. Zorgt ook voor coole situaties, dat je je echt in het nauw gedreven voelt.. Er komen van alle kanten lui op je af en jij staat daar maar te knallen, snel wegrennen en dan weer knallen. Cool.
    Graphics zijn echt fantastisch!! Spettert echt van mn scherm. Weet niet hoe het op SD is, maar op HD is echt zó mooi!
    Dope eindbazen!!

    Verschillen met de demo..
    Je hebt meer wapens, meer enemies, een wapen upgrade systeem (reload time, damage etc). Ook zijn de levels beswel verschillend. Vooral het donker/licht effect is nice, mede door de graphics. Niet alleen maar rondlopen en shit, zonet een level gehad waarbij je achterop een Hummer zit en met zo'n mounted gun loopt te knallen.

    Nouja, al met al echt een topgame.. Al is de gameplay misschien niet zo lang.. 8uur gemiddeld ofzo hoor ik? Maargoed dan heb je natuurlijk nog verschillende settings om hem uit te spelen en ik geloof dat er meerdere modes geunlocked kunnen worden.
    Weenie zou hem gewoon zo goedkoop mogelijk halen, maar zeker een game die je geprobeerd moet hebben.
    Als je de demo diggt, beetje van zombie opjaag gevoel houdt, zeker vet.
     
  17. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds nie :mad: baal er echt van, zal echt niet meer een launc game die ik echt wil hebben daar bestellen.
    dat het vrijdag niet binnenkwam nog daar aan toe, maar ze hadden het toch minstens vrijdag kunnen versturen......
     
  18. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet.. zelfde gezeik met SFIV, voor mij nooit meer GCshop, nu al 3 keer geen pre-order op tijd gekregen... amateurs zijn het :mad:
    dan maar een tientje meer betalen en gewoon de dag zelf de game in de winkel halen of bij een betrouwbare winkel kopen. Ik heb hem afgezegd.. haal hem wel ergens anders of wacht to hij goedkoper wordt.
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik ben nu bijna bij het laatste level, en de game bevalt mij zeer goed. Ik ben een redelijke noob in de RE franchise, dus heb de game ook direct op "amateur"(easy:+) gezet. Ik heb rustig de tijd genomen voor alles, en ben nu al 12 uur bezig, iets wat véél sneller. De game voelt in ieder geval zeker niet kort aan. De levels zijn allemaal erg gevarieerd, en zo ook de eindbazen, zelfs de "regular" vijanden veranderen om de zoveel tijd. Eentonig is het zeker niet.

    Ik speel het met de CPU, maar met een co-op partner zal het nog veel leuker zijn. De AI van Sheva vind ik over het algemeen zeer goed, en het item management is wel iets waar je op moet letten, niet frustrerend erg, maar soms wel irritant. Overigens is dat niet vaak het geval. De game bied genoeg meer dan genoeg bonusmateriaal om meer dan 1 playthrough te doen. De game is ERG liniear, en er is haast geen backtracking, maar dankzij de indeling van de levels heb ik niet het gevoel dat er geen ruimte is voor ontdekking.

    Grafisch ziet de game er heel mooi uit, in mijn ogen staat hij naast GeOW2, en heeft heeft het sowieso meer sfeer. Voice-acting is ook erg goed gedaan, nergens vond ik het cliché of "corny" klinken. Verhaal word mooi verteld via cutscenes en documents die te vinden zijn door de levels heen.

    In lange tijd niet zo'n leuke game gespeeld, en zeker waard als je het voor een GH prijsje hebt gekocht.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    enigste wat ik nadeel van Sheva is dat ze teveel vasthoudt aan het pistool. Zelf heb ik pistool, shotgun en auto rifle. Sheva heeft pistool en mp5. Maar ook al heeft ze 150 smg kogels dan nog houdt ze vast aan haar pistool. Wel beter natuurlijk dan kogels en explosieven verkwisten maar ik kan niet kiezen om haar haar mp5 te laten equippen wanneer ik dat wil.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina