1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 2

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 1 nov 2007.

  1. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Voor mij in ieder geval niet. Heb de MP pas een halfuurtje gespeeld maar heb nu al door dat CoD4 voor mij de betere MP bevat. De kleinschalige gevechten in CoD zijn zo veel intenser dan de shoot-outs in Killzone. Ik zelf vind de maps van Killzone te groot om echt een beetje actie te creeeren. Je kan dan wel met 32 mensen in de maps spelen maar het blijft allemaal een beetje bij een op een gevechten. Ook vind ik CoD 4 een stuk vloeiender spelen. Het hele systeem werkt soepeler en ik zelf ben gewoon meer in voor de kleine maps met veel actie.

    N.B. Dit is natuurlijk een half-uur impressie. Maar zoals het er nu naar uitziet is het voor mij geen CoD beater. Ik ga het uiteraard nog meer spelen om er een beetje in te komen dus misschien dat mijn mening nog veranderd, waarschijnlijk wel :+.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hmm die scout leek me wel wat. Beetje leuke map en dan gaan liggen snipen :+
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Scout is ook wel vet, alleen kan ik om een of andere reden niet 5x inzoomen.

    Ook erg leuk is de infiltrator, loop je mooi achter mensen aan (tegenstanders) en ga je lekker ''teamkille'' en krijg je WTF reacties. :)

    Engineer vind ik persoonlijk tot nu toe de minst leuke class.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Inzoomen met de Sniper doe je door op de druktoets naar boven te drukken. Hetzelfde knopje als waarmee je de weg zoekt.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vreemd genoeg werkt dit dus niet bij mij :confused:.
     
  6. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Liggen? Hurken bedoel je :lol:

    Je kan standaard maar 2 keer zoom, die 5 keer zoom moet je eerst unlocken .

    Hawk's Eye is het denk ik...
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Aah, zo'n vermoeden had ik al. (8x 5 kills in stealth of nie?)
     
  8. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan in stealth maar hoeft niet, dus 8x 10 maakt niet uit.
    Als je 8x5 stealth dood dan unlock je de "spot & mark ability".
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja zag het :) nou'ja als het mee zit heb ik hem na 7 potjes dan. Het snipen is wel erg minder met maar 2x zoom.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Heb het spel sinds vandaag.
    Met welke controller instellingen spelen jullie?
    Ik speel met alternatief 2. Dat is nog best te doen, ook al is een playstation controller niet echt geschikt voor shooters, een xbox controller speelt een stuk lekkerder. Maar het spel verdient alleen maar lof. Singleplayer is erg gaaf tot nu toe, terwijl ik hem eigenlijk alleen voor de multiplayer kocht. Net ook even de multiplayer aan de tand gevoeld. Nog geen lag gemerkt, dus op dat vlak ook top. Eindelijk een keer een spel dat ik geregeld online kan spelen met de PS3. Tot nu toe alleen Everybody's Golf en LBP online gespeeld.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon alternatief 2, overigens is de warhawk demo ook erg goed online (zonder lag),
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ben nu hier

    op de brug de convoy verder aan het helpen

    Wat een actie en interactie! :eek:

    Vliegt een granaat rond, ketst af tegen de auto komt op een autoband, slingter de band tegen mijn hoofd aan :+

    Qua shooter echt ongeveevenaard.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Killzone net uitgespeeld. Damn het laatste level is zelfs op normal nog heel erg pittig (voor mij iig ;))
     
  14. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dat hoge gebouw na dat stuk van die brug overnemen....

    Hoe versla je dat vliegende ding? Het heeft in ieder geval te maken met die blauwe stroomdingen waar je op moet knallen als ie daar in de buurt is. Moet je dat gewoon net zolang herhalen of moet je nog meer doen?
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Makkelijkste is als je meteen naar beneden gaat ( je staat op een soort balkon) en daar kun je heel goed schuilen voor de ATAC. Als de ATAC boven een blauw stroomding is moet je er met je pistool op dat stroomding knallen. Hier door door kan de ATAC voor korte tijd niet vliegen/schieten. Je kunt met gemak 2 raketten op hem schieten voor dat de ATAc weer begint met vliegen. Dit herhaal je 2-3 keer en dan moet hij dood zijn. Je krijgt een trophy als je het binnen 90 seconden lukt. Ik had net iets meer dan een minuut nodig volgens mij
     
  16. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em vandaag eindelijk op Veteran uitgespeeld. Was ook m'n eerste playthrough.

    Topgame! Belooft wat voor deel 3 \o/
     
  17. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is me iets opgevallen vandaag tbv auto aim..

    Als je een tegenstander ziet en je met korte tikken in en uitzoomt je makkelijk diegene killed, of het nou met machinegeweer of pistol..

    Ik zou zeggen probeer het is.................vind het wel jammer dat het kan ....
     
  18. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game vanmiddag uitgespeeld op veteran difficulty. Ben 43 keer doodgegaan in de laatste missie, werd echt gek. 8) Maar het gevoel van overwinning is dan ook een stuk groter. Ben nu begonnen op elite difficulty.

    Hoe bedoel je met korte tikken in- en uitzoomen? Rechterpookje achter elkaar blijven klikken ofzo?
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kort inzoomen, vanzelf uitzoomen en weer inzoomen, ik vermoed dat ie dat bedoelt en dat bij de tweede keer zoomen je crosshair op het te schieten mannetje staat.
     
  20. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoel ik ....

    Ik heb inzoomen op L1, uitzoomen gaat automatisch bij mij (heb iets uit of aangefinkt in het menu, maar kom er even niet op).
    Werkt denk ik wat prettiger/sneller dan rechterpookje..
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2009

Deel Deze Pagina