1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 2

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 1 nov 2007.

  1. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah ok ik snap het. Nooit gemerkt eigenlijk, zal er morgen eens op letten.
    Vind het rechterpookje wel fijn trouwens, die manier van inzoomen ben ik altijd gewend van andere games zoals Halo. ;)
     
  2. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=ZopiWebNxq0
    Dit bedoelde ik, zal dan ook wel met andere consolegames gebeuren die 9/10 keer autoaim hebben.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2009
  3. JeanV

    JeanV Groovy baby!

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Fantastisch spel, al word ik online wel helemaal gestoord van die zouteloze rocket launchers. Echt een dooddoener dat je daarmee kunt starten!
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Dit spel is wel heel belachelijk kort. Ik speel op normal mode en ben nu al in het laatste level volgens mij. En dat na 5 uur speel tijd :confused:

    Verder vind ik de graphics niet echt overweldigend. Vooral de textures van de omgeving zijn low res van dichtbij. Over het algemeen zijn de graphics wel mooi hoor, maar bijv de characters vond ik mooier in MGS4. Wat mij betreft doet dat spel niet veel onder van killzone2. Killzone heeft echter meer details, grotere omgevingen en betere physics. Dus uiteindelijk wint killzone wel op dat gebied.
    Waar ik wel onder de indruk van ben zijn de licht effecten in killzone2 die zijn echt prachtig!!

    Toen ik dit spel nog niet had gespeeld, vond ik het raar dat er reviews waren die dit spel slecht een 7 gaven. Echter nu ik hem bijna uitgespeeld heb begrijp ik het wel.
    Het verhaal is zeer slecht uitgewerkt. Je raakt absoluut niet in het verhaal getrokken. Slechte dialogues, zielloze characters. De gameplay is helmaal niks speciaals. En het spel is in belachelijke korte tijd uitgespeeld.
    Online heb ik nog niet geprobeerd, maar single player geef ik killzone een 7tje.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    SP is echt nou'ja niks maar grafisch gezien is het best wel indrukwekkend. En als je na gaat hoe groot sommige levels zijn is het misschien ook wel logisch dat sommige stukjes low-res textures hebben. (of blurrie)

    Online moet je echt nog eens checken, want ik vond zelf de SP niks maar de MP vind ik nog steeds geweldig. (alleen heb ik atm een overkill aan goeie games)
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    voeg me ff toe : TehCliff... de mp is zo vet . wat betekent het als je xp balk paars gekleurd is ? :confused:
     
  7. Porchmonkey

    Porchmonkey Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb het spel dit weekend bij mn neef gespeeld, we moesten nog 2 levels maar die wilde die ff bewaren :p. Supervette graphics, gameplay zit dik in orde ook! Moest wel vet wennen aan de DS3 want tja eigenlijk eerste x dat ik echt op de Ps3 speelde bij iemand thuis. Thumbsticks zijn toch wel kut, en de triggers ook imo.

    Wat ik vet gaar vond is dat als je naast iemand gaat staan, je zelf op schouderhoogte zit te kijken :'). Dus het lijkt net alsof je met een midget speelt. Vet vaag was dat
     
  8. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    ben nu majoor-generaal.. net niet bij de top1procent, maar ik heb het in 2 dagen gehaald, alleen zaterdag en zondag. best netjes toch. sta nu 94000e ong van de wereld haha

    edit: dat paarse lintje staat best leuk bij mijn naam ^^
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Ik vond de Single-Player juist wel vet. Ik zat juist ook in het verhaal. Helaas kan ik geen voorbeelden noemen ivm spoilers.

    De multiplayer is gewoon da bomb! Het doet me wat denken aan een mix tussen CoD 4 en Wolfenstein ET.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind de sp ook super! Ik speel hem op hard en ben na 8:30 op 55% van de single player campaign. Krijg dus prima waar voor mijn geld :)
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem uitgespeeld en ik zat toen op 48%. Die procenten geven aan hoeveel dingetjes je hebt verzameld / kapotgeschoten denk ik.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ow serieus?!

    Ik ben nu hier:

    Dat grote schip waar ik op zat na het vernietigen van hun energievelden (oid) is net neergestord, nadat Vasari oid de kapitein heeft afgemaakt

    Hoever ben ik dan?
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Bijna einde. Je kan het ook gewoon zien als je naar de trophy list kijkt hoor.
    Als je aan dit spel begint ben je al meteen bijna bij het einde :+ 5 à 6 uur single player gameplay :emo:
    gelukkig maakt de multiplayer veel goed, want die is vet.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2009
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed er toen nog 2 uur over ofzo.
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Ja ik ook zo'n 2 uur denk. Je bent dan nog best ver van het einde. Ik had bij de singleplayer best vaak zoiets van "Ja ik heb het einde genaderd", maar dan toch niet :p.
     
  16. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Door de korte speelduur en de open einde vind ik het meer aanvoelen als een episode.
    Heel jammer na zoveel jaar wachten. Maar zeker geen slecht spel.
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is er de multiplayer. Ik heb al iets van 70 uur gespeeld in de multiplayer.:p
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Afgelopen week voor het eerst de eerste level uitgespeeld. Wou er al langer mee beginnen maar door het drukke en veel te doen voor school is het mij ontschoten. Van wat ik tot nu toe heb gezien, vind ik de cutscene's echt geweldig gemaakt, daar hebben ze wel wat werk ingestoken. Vind het wel een beetje jammer dat de wapens echt schieten als een belabberde hengst, je moet echt bij elke 3 kogels de trigger los laten want anders besproei echt de halve wereld met lood. Speel op Hard, en kan niet echt zeggen dat ik het moeilijk vind, maargoed ook de eerste map nog maar. De level vond ik er ook wat ''kleurrijker'' uit zien dan het vorige deel, al is er een hoop toch nog grijs... Gameplay zit tot nu toe ook wel goed, al zit je met schieten op snelheid met draaien van een jojo, en als je loopt en draait gaat het ontiegelijk langzaam.

    Al met al, wel een leuk spelletje. Moet het alleen nog even wat meer spelen. :D
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je kan sensitivity aanpassen via het menu ;)

    Ik zit vast in het laatste level en wordt heeeeelemaal gek (op hard):

    Ik moet op de twee verdieping gaan zitten (balcony) en dan komt er echt wave na wave na wave. Echter bij wave 3 oid is het gewoon einde oefening. Meestal sta ik in de hoek om het overzicht te bewaren maar ze klappen van beide kanten het balkon op en dan is het einde oefening. Al zeker over de 1,5 uur dat stuk zitten spelen :mad:
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Eindelijk ook eens gespeeld. Vond hem toch wel erg tof. Niet verwacht omdat ik Killzone 1 echt slecht vond. Grafisch echt het beste wat ik heb gespeeld qua first person shooters en speelt ook gewoon lekker.

    Maar goed, ook dit kan me niet helpen om een PS3 te kopen. Sowieso is de controller gewoon echt kut nu ik de 360 controller gewend ben. Die triggers zijn echt dramatisch.
     

Deel Deze Pagina