[PS2] Playstation 2 met 10 spellen
Ik verkoop mijn Playstation 2 (dikke versie) met 10 originele spellen, 1 controller, een dvd remote, memorycard en een vertical-stand. Originele doos heb ik niet meer, wel alle kabels en handleidingen etc.
Dit zijn de spelletjes
- Resident Evil Code Veronica X
- Resident Evil 4
- Pro Evolution Soccer 2
- Pro Evolution Soccer 4
- Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty
- Prince of Persia The Sand of Time
- Ridge Racer V
- Gran Turismo 3 A-spec
- Tekken 4
- Virtua Fighter 4
Note: deze foto's heb ik 3 weken terug gemaakt, maar ik heb ondertussen Dark Cloud geruild voor "Resident Evil 4" met iemand op fok.nl, daarnaast heb ik "Prince of Persia The Sand of Time " teruggekregen van mijn neefje (had 't spel uitgeleend) Vandaar dat die 2 spellen niet op de foto staan.
Alle spellen zijn in goede staat, echter starten sommige spellen pas op als je de ps2 5x (soms meer, soms minder) aan en uit hebt gedaan . Ik heb van veel mensen gehoord dat dit niet aan de spellen zelf ligt, maar aan de lens van de Playstation. (met een lens cleaner cd zou alles dus weer perfect moeten werken)
Soms starten de spelletjes wel gewoon meteen op. Best raar dus, aan wat het precies ligt weet ik ook niet. De spelletjes zien er zelf gewoon nog goed uit.
Met name Pro Evolution Soccer 2, Pro Evolution Soccer 4 en Gran Turismo 3 A-spec starten best lastig op. De overige spellen hebben dit probleem nauwelijks
Daarnaast werkt de trilfunctie niet meer van de dual shock controller, voor de rest werkt alles nog perfect. .
Mijn vraagprijs is 75 euro
Alles kan opgehaald worden in Amsterdam (beste optie, aangezien de originele doos al weg is). Verzenden in een grote kartonnen doos (alles wordt uiteraard zo goed mogelijk ingepakt) is ook mogelijk (eigen risico)
Als je de ps2 komt ophalen, krijg je ook een grote stapel ps2 magazines mee met de bijbehorende demos (die destijds zon 15 gulden per nummer kostte) . Alles moet weg
Laatst bewerkt: 30 mrt 2009