[XOne] Ik heb Xbox Live !! (De grote dag!!)

Discussie in 'Games' gestart door LaZZ, 11 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat iedereen z'n best doet en het is niet het probleem van XBW of NPD, MM geeft gewoon verkeerde info. maar als ik hem morgen niet heb (wat de huidige verwachting is ......) dan baal ik big time omdat ie nu al in de wilnkels ligt hier. (had ook nog een leuke vrije gamertag gevonden......)

2. NiX

NiX The G.O.A.T.

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook maar ff micromedia gebeld, die bellen me zo weer terug. Wil nou ook wel cker weten wanneer ik em krijg :{

3. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ik al weet wat ze zullen zeggen

4. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht hem vandaag niet meer binnen..... Morgen is er niet de hele dag iemand thuis, maandag ook niet, dichtbijzijnde depot ligt 50km verderop en no way dat mijn ouders daar heenrijden..

Voel me dus lekker genaaid..

5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    het mooiste wat me ooit is overkomen :+

6. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0

welkom LEzz, bij de club..... :mad:

WEl een depot in Den Bosch, maar niet in EIndhoven.......ik kan daar echt niet bij met mijn hoofd.....

7. NiX

NiX The G.O.A.T.

Leuk Bevonden:
    0
    ook morgen dus |:-

i want it now, god damnit (sorry voor het taalgebruik)

8. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Ken je niemand in de buurt van den bosch die het voor je op wil halen. en dat je het dan zelf 'savonds bij diegene het even oppikt.

9. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik woon maar in een dorpje maar dan nog... Wrom leggen ze het niet ergens dichtbij neer? Het is toch bezopen dat je 50 km moet rijden om je pakketje op te halen, ik weet zeker dat ik vandaag met minder kilometers ook mijn pakketje had gehad, dat word nu volgende week... Dat slaat gewoon nergens op.. De NPD wist helemaal niks van me, behalve dat er 14 februari voor het laatst iets bezorgd was, verder niks...

10. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken dus niemand in Den Bosch......
    maw: ik zal het duszelf moeten gaan halen, met de trein...ole ole! geweldig....

11. mark_s

mark_s Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik woon in tilburg,verwacht hem ook niet meer vandaag,maar wat mij steekt is het volgende........er werd 1 week geleden overal beweerd,dat als je niet zou pre-orderen,je geen enkel kitje in de winkel zou krijgen(maar 500 in nederland beschikbaar ofzo),dus ikke vorige week nog snel het geld telefonisch overmaken(kost 15 extra)
    en nu krijg ik hem later en lees ik dat ze wel gewoon in de winkel al verkrijgbaar zijn :mad:

12. Erikz

Erikz WTFOMG!!11 LOLLOL~!1

Leuk Bevonden:
    0
    jah Xboxworld heeft het weer GEWELDIG geregeld...goeie leveringsafspraken gemaakt...prima werk jongens! :{

13. NiX

NiX The G.O.A.T.

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat vind ik dus ook cker bijdehand, xbw beweerd eerst van alles, om vervolgens ongelijk te hebben. Lekker is dat |:-

Om over de service/aflevering nog maar niet te spreken, ze maken zich lekker geloofwaardig voor een volgende actie. Hoop dat ze het goedmaken. :confused:

14. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ze ook gesproken, hij komt morgen.
    hij wordt vanmiddag opgehaald door NPD, en dan morgen bezorgt.

15. Machiel

Machiel Just Be Me!!!

Leuk Bevonden:
    0
    }:] }:] }:] Kreeg vandaag 2 Kitjes binnen...
    Had er 1 bij Bart Smit besteld voor een vriend van me, die andere, heb ik niet van XBW }:]

16. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Morgen is LIVE 14 MAART , het is alleen maar extra en beter als het eerder bezorgd is ...

De originele leverdatum was 14 maart en met mazzel 13 maart (vandaag) .. dus de meeste mensen vind ik TE opgefokt ...

want leverdatum is gewoon correct , vand e week was idd nieuwspost dat ze de deur uit waren en 1 dezer dagen binnen zouden komen...

14 Maart is the Big Day .. denk dat je daarna (geleverd) pas beetje recht hebt om te ZEIKEN ..

(en ik heb wel begrip voor dat Ongeduldige , maar ga niet schelden enzo , alsof de hele wereld vergaat.....)
    thnx :)

17. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals.... ik ben niet pissed, omdat ie vandaag er niet is, ik ben pissed omdat er meerdere factoren aan de hand zijn...

ik ga ze niet allemaal herhalen...maar in het kort komt het erop neer, dat door de NPD ik dat pakkatje wel heel erg laat ga krijgen (schatting is eind volgende week), en het me vervolgens ook nog eens minimaal 15 euro extra gaat kosten!!!!

18. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het geen enkel probleem dat ik mijn kitje 14 maart krijg, maar dan wil ik niet horen je krijgt hem zeker 12 maart, oeps foutje maar je krijgt hem nu echt 13 maart, oeps weer een foutje maar misschien (!) komt hij 14 maart.

19. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    Net NPD (duiven) gebeld maar geen pakketje voor mij te bekennen! Shit zooi! Als ik hem morgen niet heb koop ik hem wel bij Bart Smit ofzo en verkoop ik die van XBW gewoon weer.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Waarom laat je het niet op je werk bezorgen ????????

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina