1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ik heb Xbox Live !! (De grote dag!!)

Discussie in 'Games' gestart door LaZZ, 11 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, alleen kan ik hem nergens anders kopen..
     
  2. TorLux

    TorLux Nerd with a Gun

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    lol..heb hier al 3 keer op geantwoord:
    ik werk op een philipscomplex, waar meer dan 500 mensen werken denk ik zo..... dan gaat ie naar de bewaking, en die weten dan weer van niks, weten niet eens is waarik zit...ergens op de zevende verdieping in gebouw nummer 14....
    dat gaat gewoon niet werken...
     
  3. ruite041

    ruite041 reads your harddrive

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    als er maar niemand vandaag mijn net bedachte gamertag registreert, dan ben ik echt &$&**((@!!! verder maakt het me niet alles uit. konden die gasten van micromedia me maar vast de subscription code mailen, de rest van het kitje komt wel eens.
     
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze al weg zijn :p
     
  5. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    misschien een domme vraag, maar waarop moet je de headset aansluiten ?
    want m'n kleine tv heeft geen koptelefoon ingangen.
    moet je die headset dus op je xbox aansluiten of op je tv ?
    8)
     
  6. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb net voor de laatste keer npd gebelt.
    Ik vroeg dit:

    Als er vandaag een pakketje bij jullie word gebracht om teverzenden,komt hij dan de volgende dag aan?(morgen dus)

    Dit is wat dat wijf zei:

    Alle produkten die verzonden moeten worden komen savonds binnen.Vervolgens worden ze sochtends gesorteerd en daarna meteen meegenomen door de couriers.

    Volgens haar moeten ze dus morgen binnen komen.
    Ik zit nu tetwijfelen of ik dr moet geloven en weer een vrije dag moet gaan vragen,of dat ik gewoon lekker wacht tot maandag.

    Maargoed dan weten jullie dit iig.

    Greetz
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt een soort memorycard die je in de achterkant van je controller kunt stoppen, daar sluit je je headset op aan :)
     
  8. gegron

    gegron Guest

    die moe je in je controller duwen
     
  9. Sjefke

    Sjefke XBox rules

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het pakketje gewoon bij de buren afgeleverd,.. zonder dat ik daar om gevraagd had. En eigenlijk niet eens bij mijn buren maar de buren van de buren.........

    Ben best blij met die man of vrouw van de pakketdienst:) :)
     
  10. ruite041

    ruite041 reads your harddrive

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt zeker:

    "dit is wat die mevrouw tegen me zei:"
     
  11. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee dat bedoel ik niet!
    Als er zo fucking onduidelijk gedaan word door 3 partijen,ben ik al snel geneigt om mn taal ietsjes teveranderen :)
     
  12. The Fragsoldier

    The Fragsoldier Xboxlive

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0

    Die moet je achter op je controller aansluiten
     
  13. TorLux

    TorLux Nerd with a Gun

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik gehoord heb, is dat ze dan de hele dag in het sorteer centrum liggen (maw: ze worden de eerst volgende werkdag dan pas bezorgd)... maar ik heb dit gehoord van eindgebruikers, en niet van npd zelf....

    alleen geloof ik de eindgebruikers meer, dan de mensen van npd :mad:
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm vriendin/ moeder buren enz. of heb je geen vrinden ... Mirik zal je straks wel beantwoorden
     
  15. TorLux

    TorLux Nerd with a Gun

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    De vriendin is op weekdagen in Deventer...ze studeert daar weer sinds kort, en zit dus daar op kamers..... in het weekend is ze hier, maar jah, dan bezorgd de npd niet.....

    mijn moeder, die woont in Zeeland, en zie ik gemiddeld eens per half jaar......

    de buren ken ik niet eens is, woon in een appartementen gebouw...naast me staat te koop, aan de andere kant..geen idee....maw: ook geen optie.......

    Maar dit is nog nooit een probleem geweest...ik heb al vaker dingen besteld...alleen werden die altijd bezorgd met de tpg.... en dan kan ik dat pakje gewoon fatsoenlijk ophalen, vaak zelf nog dezelfde dag van de levering (lang leve de grote stad), bij een postkantoor hier om de hoek!......
     
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dames, Heren...

    Ik kan me jullie teleurstelling heel best voorstellen. Het lijkt er sterk op dat Micromedia ed boel gewoon genaaid heeft om maar voldoende ordertjes te kunnen scoren. Vervolgesn hebben ze natuurlijk boze dealers aan de lijn gehad en nu weten ze niet meer wie ze het eerst gaan uitleveren...

    Dat is jammer. Het is zelfs bijzonder <gecensureerd vrouwelijk lichaamsdeel>.

    Maar het is geen reden om te gaan schelden of zoiets. XBW heeft naar ik vermoed gewoon hun best gedaan om een goede deal voor elkaar te krijgen en ze zijn vervolgens een beetje door de distributeur genaaid. Een flink aantal mensen hebben hun kit overigens wél binnen.

    Tenslotte nog even dit: Microsoft heeft mij beloofd dat ik halverwege deze week een kit van hun zou krijgen (rechtstreeks). Die kit moet nog binnenkomen. Ondertussen heb ik de kit van XBW wel binnen en die van M$ niet. Dus kennelijk kunnen er overal vertragingen optreden. Zolang die vertragingen maar niet op Live optreden.

    Voor het overige: Ik leef met jullie mee, maar dat neemt niet weg dat we hier niet gaan schelden. Als jullie niet normaal willen/kunnen communiceren dan krijgt deze thread straks een slotje. No kidding!
     
  17. Hotshot

    Hotshot Guest

    dit kon je verwachten hoor..daarom heb ik nooit vertrouwen in pre orders..
     
  18. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic doet me sterk denken aan de rewrard pack topics8)
     
  19. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Mensen, maar met name Fardo en Pejannl het is abnormaal, zoals jullie weten heb ik continue problemen gehad met connectie krijgen tijdens de beta.
    Ik krijg net mijn pakketje van MS, stop de disc erin en geloof het of niet.

    Ik zie mijn UL,DL, L en P voor het eerst met een waarde erachter!!!
    Ik heb zo eerst een verjaardag, maar vanavond ga ik jullie zien op Live!!

    Ik denk dat het idd. een software probleem was.
     
  20. TorLux

    TorLux Nerd with a Gun

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu niet echt de indruk dat er hier niet normaal gecommuniceerd word....maar goed....

    logisch dat sommige mensen iets agressiever reageren...maar dat lijkt me vrij logisch.......

    maar ik zie persoonlijk niet veel mensen, die xbw de schuld geven...... ikzelf in ieder geval niet....

    ik weet ook dat er vertragingen kunnen ontstaan, alleen is dat bij NPD dus erg vervelend....... want het gaat me nu dus extra geld kosten, en ik heb die kit gewoon een week nadat ie bij de BS te koop is...... en dat vind ik jammer....

    Ik heb wel veel geleerd hiervan...en dan bedoel ik niet van xbw, maar van npd........
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina