1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Maybe. Ik kijk wel. Amsterdam is wel goed te doen vanuit Alkmaar natuurlijk. Kareem, ben jij nog steeds van mening dat de Madcatz SE voor die prijs de beste stick is of zou je inmiddels toch een andere stick aanwijzen?
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    eh, bleken toch wel wat issues mee te zijn achteraf =(

    maar als je bereid bent de stick+knoppen te vervangen is het verreweg de beste keus na die TE.
     
  3. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Sf4 heeft wel een soort verslavende werking, ik denk vaak ff een paar potjes spelen en dan doe ik met tegenzin 4 uur later mijn xbox eens uit.
     
  4. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat het als volgt:

    Ik verlies: ik moet blijven spelen tot ik terug 1x gewonnen heb
    Ik win: Ik kan toch moeilijk stoppen nu, want ik ben in "the zone" ^^.
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De TE zal je sowieso bevallen. De SE zo lang hij goed zn werk doet ook, maar mocht je al denken aan het vervangen van de buttons, koop dan gelijk een TE.

    De groote lijkt mij juist een voordeel overigens!
     
  6. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog een goede Ryu of Ken speler hier? Voeg me even toe. Ik heb nog wat training nodig tegen ze.
     
  7. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik kan wel met me controller tegen je spelen :9 Al ben ik lang niet zo goed als Nindo of FFC Omega
     
  8. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ik niet goed genoeg:+?
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Haha, ja vandaar dat ik het ook vroeg. Maar je vind de TE dus überhaupt gewoon de betere, ookal heb je de buttons en stick geswapped? Alleen de grootte en de prijs is zo jammerlijk.:emo:

    Ja niet als je 'em mee wilt nemen.;) Een blok beton kan trouwens ook nooit lekker voelen op je schoot, maar zo erg zal het allemaal wel niet zijn. Maar ookal beslis ik nu, ik zal toch nog een eeuwigheid moeten wachten denk ik. Als er iemand is die een shop kent die de TE op voorraad heeft (en bij voorkeur voor een gcshop prijs:9) dan houd ik me aanbevolen.
     
  10. JaZoJa

    JaZoJa Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey
    Ik heb me voor de gelegenheid hier maar weer eens geregistreerd. Ik speel nu sinds een tijdje ook de nieuwe Street Fighter. Ik vind het geweldig. Ik ben nog heel slecht maar langzaam aan zie ik mijn hits steeds vaker connecten en kan ik met de combos beginnen. De progressie doet me echt denken aan het leren spelen van een instrument, erg bevredigend.
    Binnenkort komt hopelijk mijn TE stick binnen en dan ga ik me echt toeleggen maar maak sinds vandaag (nog met mijn gewone xbox controller) mijn eerste stapjes online. Heel leuk om iemand na 5 keer alsnog te verslaan.

    Als je een beetje met me wil sparren voeg me maar toe. Ik speel nu met Ryu en Rose lijkt me een interessant character om mee te gaan spelen. Zal vooral in de avond(/ochtend)uren online zijn.

    Ik las hier een aantal posts terug iets over een toernooi in Amsterdam. Waar kan ik hier meer informatie over vinden?
     
  11. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    www.drakenslag.com, tournooi forum.

    Moet wel zeggen dat het tournooi in AMsterdam nu vol zit maar er vallen altijd mensen af dus als je wilt kan je je gewoon inschrijven en hoor je tegen die tijd wel of er nog plek is.

    Over het algemeen in DRakenslag 'het' NL fighting game forum. daar zit de serieuse community.
    de grootte en het gewicht is eigenlijk wat de TE toch beter maakt voor mij, ookal heb je de parts geswapped. Het is voor mij belangrijk om een solide stick te hebben die niet beweegt als je op de schoot speelt. De stick waar ik mee speel is exact even zwaar als de TE (maar wel iets je kleiner) en ik heb geen last van t gewicht als ik m meeneem. En ik reis redelijk voor om offline te spelen.

    MAAR, als jij een meer compacte stick wilt hebben is de SE met swapped parts je beste keus.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  12. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha wel maar jij bent meer een Dhalsim mannetje, ik heb gewoon iemand nodig die veel Ryu of Ken speelt.

    Was ik net player matches aan het spelen, kom ik tegen zo een kerel 10-0 voor te staan. Gaat hij weg, dus ik zend een bericht met: GG. Ik vond het namelijk sportief dat hij nog zo lang bleef krijg ik een bericht terug:
    wtf...
     
  13. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Melk, nog altijd met die dikke bezig? ;)
    Die low punches al afgeleerd? :lol:
    Volgende week heb ik normaal terug gold, paypal heeft lang nodig om door te storten :confused:.
     
  14. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    niks mis met low punches, cr.jabs en cr.lks zijn koning in dit spel.
     
  15. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    idd..ik wou net zeggen als je goed op gevoel kan poken..go for it.
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Hard trials zijn soms wel erg pittig zeg! Krijg soms gewoon last van mijn duim.. :9
    Al wel 6 compleet gehaald :)
     
  17. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    welke?
     
  18. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik wel, maar elke keer dat hij die low punches deed verontschuldigde hij zich :+.
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm, Blanka, Ryu, Zangief, Dalshim, Honda en M. Bison. :)
     
  20. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup nog steeds met die dikke. Hij is wel grappig om mee te spelen. Ja die low punches nog steeds :p

    Ben net wel zwaar gesloopt door nindo. Maarja had ook niet anders verwacht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina