1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GodPigeon

    GodPigeon Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik ben ondertussen al even op zoek naar een Hori stick. Iemand hier postte dat ze bij Futurezone nog hadden. De website zei echter dat ze uitverkocht waren, dus ik gebeld, en inderdaad helaas uitverkocht.

    Wie kan mij helpen waar ze online te bestellen zijn binnen de EU?
     
  2. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij er ook al mee bezig? Zoja, welke heb je al gehaald? :)
     
  3. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik me verveel ga ik er een beetje mee kloten. ik heb gief bison dhalsim en balrog compleet op hard. abel akuma en blanka moet ik de laatste van hard nog.
     
  4. Tival

    Tival Godlike

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    KAn iemand een opsomming geven met alle arcade sticks die er zijn? Want ovlgens mij azijn het er aardig wat, faal typen!
     
  5. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Google? :)
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes :)

    Ik heb Akuma net afgerond. Van Chun-Li moet ik de laatste nog. Echter heb ik op de 1 of andere manier heel erg moeite om met verschillende personages een level 2 focus attack in de combo te krijgen. Nindo heeft het me al wel uitgelegd, en ik snap de combo op zich wel (Dankzij hem). Echter lukt mij de timing van het vasthouden niet. Als ik het probeer tot de witte flits, blockt Dan hem gewoon. Snap er helaas niet veel van.

    :{
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2009
  8. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb je een Friend Request gestuurd.
    Als je me online ziet kun je me altijd storen voor een paar potjes Streetfighter. Ben zelf sinds SFIITurbo er uit geweest, maar begin de mechanieken achter deeltje 4 wel te bevatten heb ik het gevoel.

    Zag dat je ook Resident evil 5 hebt en die moet ik ook nog co-op uitproberen.

    zie je online.
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik word gek van alle Sagat en Ryu spelers online ! :p

    Ik spring vrijwel altijd in de houdoukens en de shoryukens. Ook vind ik Sagat wel 1 van de meest lastige tegenstanders. Als ik het gevoel heb even een paar flinke klappen heb uitgedeeld en dan naar Sagat's healthbar kijk, denk ik vaak hem slechts geaaid te hebben. Omgekeerd is het precies andersom. Als ik denk een paar tikjes gekregen te hebben (Een fireball en tiger knee ofzo), mis ik ineens mijn halve healthbar!

    Het woord wat op het puntje van mijn tong ligt is telkens "overpowered".

    Wat is jullie mening hierover?
     
  10. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, dope! Daar zijn we altijd voor in. Net ookal ff gespard met Warlock, JaZoJa en mede30-er Ravebeast.
    Ja Resi5 moet ook gespeeld gaan worden al merk ik wel dat ik die controls echt niet chill vind (resi 4 op de gamecube speelde een stuk beter, al denk ik dat ik nog moet wennen).. Daarbij komt het gewoon dat SF4 mij veel meer trekt, het klaagt, het zeurt, het moet gespeeld worden. Hulde aan de capcom boys.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2009
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb een hekel aan mensen die Zangief of Guile nemen. Die vechters hebben vieze acties. Hele tijd beetpakken! :mad:
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Tjah, maar dat zijn toch wel moves waar wat skills voor vereist is. Als zo'n move lukt midden in combat, mag daar best wat tegenover staan. Sagat zijn knie'tje is 1 van de makkelijkst uit te voeren moves, doet best veel damage, breekt je armor en legt de enemy bloot voor de volgende aanval.
     
  13. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    klopt ja, SFIV is wel erg verslavend.
    Alleen moet ik voor ranked en player matches echt onwijs lang wachten voor er iets gevonden word en daarna is de helft "unable to play"

    dus als er op de friends list geen spelers zijn ga ik toch ook tussendoor maar lekker RE5 spelen. Want het is echt een toffe game geworden.
     
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Sagat is idd fucking sterk !
    Maar niet echt snel, maar als hij begint met fireballs te spawnen en je erover heen springt en hij een tiger knee doet ben je al meteen je halve leven kwijt..

    Ik wil trouwens een nieuwe character gaan bespelen het liefst niet zo'n standaard.. Weet er iemand een ?
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik bedacht me net hetzelfde!

    Ik speel vaak met Akuma, C.Viper en Sakura. Maar vaak verlies ik daar mn potjes mee. Aangezien ik niet van verliezen houd, kies ik vaak weer Ken als ik een paar rondes verlies. Met Ken win ik vaak, maar voel ik me een beetje 'schuldig', aangezien Ken zo'n basic character is.

    Kortom, ik wil helemaal niet met Ken spelen! Maar hij speelt gewoon zo soepel en zijn uppercuts staan garant voor succes.

    Het nadeel van de meeste characters wie ik wil spelen is dat je gebruik moet maken van hun snelheid en de moves op de juiste manier moet gebruiken (zoals eigenlijk bij elke character), maar de gewennings periode is ZO lang. Ook krijgen ze veel damage, als je tegen een Sagat staat met C.Viper, weet ik bij voorbaat al dat ik verlies.

    Edit: Ik word ook weer helemaal gek. Ik verlies 3x van iemand, daarna neem ik Sagat, win ik. Leaved hij bij de KO.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2009
  16. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat mn invite niet gelukt is.
    Ik heb hetzelfde gevoel bij Ken en switch ook vaak na een paar rondjes maar wel med idd minder succes. Maar als je echt gebruik gaat maken van Ken zijn Tricks, lees Kara Throws, medium kick crossups to jabs ect en eigenlijk al de wel uitvoerbare combo's uit de challenge mode dan is er echt niets aan de hand lijkt me zo (niet dat ik hier zo skilled in ben, maar oefen er wel op).
     
  17. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd hetzelfde. Heb je Request aanstaan in je mainmenu? Dan wordt je gewoon gejoined tijdens dat je arcade mode speelt (mits connected met live natuurlijk). Ik krijg zo om de 30 seconden een challenger. Mocht dit bij jou niet het geval zijn moet je ff checken of je live wel 'open' is connected (mbv network connectie checker van live in je dashboard). Zo niet geeft ie de melding dat ie moderate/strict is verbonden en moet je 1 van de 2 dingen doen in je router:

    1-UnPnp opgengooien/enablen
    als dat niet werkt
    2-DMZ in je router (als die dat ondersteund) doorlinken naar het ip van je box.

    succes!:)
     
  18. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    heb vraagje aan mensen die een fightpad hebben is hij de 40,- waard of zou ik gewoon bij de 360 controlller blijven dan?
     
  19. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga lekker de challenge mode in en doe de eerste 3 levels van de normal trail, dan voelt het al een pak beter aan en weet je al beter wie je wilt spelen. Zo heb ik mijn balrogje gevonden. \o/
     
  20. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken is toch cool ;)

    Neem gewoon het karakter waarmee je het beste speelt. Zal mij een worst wezen als ik achter elkaar Kens krijg.
    Zelf speel ik vaak met Ryu, Sakura, Akuma, Ken, Sagat.
    Beetje zelfde soort karakters, Sakura vind ik toch wel wat minder, minder power.

    Met SF2 speelde ik altijd met Chun-Li maar met SF4 sla ik daarmee nog geen deuk in een pak boter....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina