1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nee, valt wel mee. Een tip is de helderheid hoger zetten zodat je ze beter ziet aankomen. Ikzelf schrik soms nog wel eens, maar dat kan je niet altijd voorkomen. Ik speel ook wow en daar schrik ik ook vaak genoeg van kleine onbenullige dingen. Het geeft niet, maar erop verdacht zijn is wel handig. ;):)

    @ Willem: Heb je niet geleerd beleefd te blijven tegen de vrouwtjes? ;):)
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  2. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Helderheid staat al op het hoogst, ik schrik als ze eraan komen maar telkens als ze je zo slaan dan maken ze ook zo'n eng geluid... Brrr...

    Dan maar wat in de wildernis rondlopen en met een grote boog om de caves heenlopen he :'-(=(_0/
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Game of the Year editie bij Gcshop voor 20 euro voor de Playstation 3. Doen of niet ?
    Ik denk wel dat ik het doe en er verschilt toch niks met de PS3 versie en die van de Xbox360 ?

    Zou ik hem ook vet vinden ? Ik vond Fallout 3 iig GEWELDIG ! ^^
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Als je van die setting houd ga je deze game ook tof vinden!
     
  5. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor 20,- ? Zeker weten doen! Ik bedoel, als je het niks vind is het niet zo heel veel geld, maar als je Fallout 3 leuk vond, dan vind je Oblivion denk ik ook wel heel leuk. Zonder geweertjes, wel gemuteerde wezens, nouja, het lijkt er wel enigzins op. Veel mooier landschap, niet alleen maar een beetje zand :p En dan zo'n gare gemuteerde kreeft of weet ik wat. :thumbs:

    GotYE zitten wel leuke uitbreidingen bij, KotN en SI. KotN is naar mijn mening niet zo geweldig, maar SI mag er zeker zijn. Heel apart stukje.

    En om een lang verhaal kort te maken: Kopeuh! O-)

    [ KotN: Knights of the Nine ]
    [ SI: Shivering Isles ]
     
  6. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    nog ff over die zombies... magica werkt (dacht ik) beter tegen zombies, dus wat dacht je van een battlemage? In de tutorial moet je de zombie toch ook verslaan met je fireball spell?
     
  7. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nu ook de GOTY en shivering isles is echt ongelofelijk tof. Die Sheogorath is echt een debiel en zijn hulpje ook xD
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Altijd doen, de ps3 versie kwam een paar maanden later uit dus die is zelfs not ietsje beter qua laadtijden en draw distance. Voor 20 euro zou ik absoluut de gok nemen, als het je pakt heb je een spel waar je zo 200 uur in kan steken en nog niet alles zien :)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    KOPEN!!!

    Een reden: Ontvangst door critici was veel beter!!! ;):)
     
  10. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    €20?! Meteen doen. Ik heb het spel met alle DLC (op horse armor na) voor de volle poet en ik zou er zo opnieuw de volle poet voor betalen. Oblivion is een van de beste Xbox 360 spellen imo (maar ik ben dan ook wel een RPG freak :9). Ruim 200 uur erop zitten.

    Edit: Damn jullie, XBW. Ik krijg weer superzin in Oblivion, maar het gaat gewoon niet. Examenperiode komt eraan en ik heb nog zoveel spellen te spelen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    @ grub:
    [​IMG]

    :+ sorry, kon het niet laten
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Mweh, ik moet ook nog ooit eens de GOTY editie kopen voor de 360. Op de PC heb ik 100 uur de vanilla editie + mods gespeeld.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Een twaalf jarig meisje pesten met dingen waar ze bang voor is? Hoe moet dat met jou en vrouwen Smartass!? ;)8)
     
  14. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt niet grappig.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Je weet waar je mannen moet raken als je ze tegenkomt en ze vallen je lastig he!? ;):)
     
  16. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Jep, knie omhoog, tussen benen, daarna nog ff een harde klap op z'n hoofd.

    Ik ben goed ingelicht en heb kunnen oefenen op mijn broer \o/
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Als ik hem nu even in de val lok, dan maak jij het af! ;)_O_

    On-topic maar weer: Zit alweer bij de mages, fighters en thieves guild. De Dark Brotherhood ben ik ook alweer lid van. Ik ben op mijn andere tag namelijk games aan het upgraden die gemakkelijk op de 1000 of 1250 te krijgen zijn; Oblivion is daar eentje van. ;)_0/
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Man, ik krijg zin in de game. En dan een nieuwe character starten (Bosmer).

    FF in de Bazaar zoeken 8).
     
  19. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb weer een nieuw character gemaakt om de thieves guild en dark brotherhood te doen. Hij is nu net uit de begingrot dus dat is wel nice. Ik maak echter eerst the shivering isles af. Tering wat is die vet.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat voor een kereltje is het?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina