Hier zijn al verschillende threads over maar dit wordt een goeie. Wat is jullie favoriete team, favoriete speler van het spel & beste camerastandpunt? Ik speel zelf op tele en vind dat wel goed. En als jullie nog tips hebben i.v.m. freestyle control zeg dan ook maar want ik las eens dat je moest passen, dan alles loslaten en dan met rechterjoystick naar het doel richten maar dat werkt niet echt.... Dus schrijf maar wat je weet! (En durf deze thread niet te sluiten é!!!)
djeez, ik speel meestal met een betere club tegen een betere club.. wel leuk want die ken ik tenminste dan... Verder gewoon broadcast..alleen jammer bij diepgaan. Verder soms freestyle...Eerst klooien en balen dat je niet fifa2000 aan het spelen bent, maar later bijna hopen dat anderen het gezien hebben zo mooi dat sommige doelpuntjes kunnen zijn.. mX
Ik meestal real tegen manchester in het standpunt action want ik vind die gast links achter bij real goed kan nu ff neit op zun naam komen
Game Help/Cheats? Dacht het niet. Ik sluit hem nog niet, verplaats hem eerst naar Xbox Games Forum, maar laat dit geen opsomtopic worden.
Ik speel nu op Pro niveau, voornamelijk met Man United, op TV stand (of zoiets, of iets als tele, ik weet het eerlijk gezegd niet meer zo)... Freestyle gebruik ik bijna nooit.. ik kan er gewoon niet mee omgaan... Kappen en versnellen met de rechtertrigger is voor mij genoeg Leren omgaan met die Y-knop is wel redleijk essentieel om verder te komen, vind ik zelf.... en natuurlijk crosses maken vanaf de vleugels... dat zijn vind ik zelf de meest bevredigende goals: een cross vanaf de zijkant en dan een duikende kopbal... Ik speel nu voornamelijk tegen landen als Brazlie, etc... sta zo'n beetje op het punt om naar world Class over te stappen...
Hehe, lol veel mensen met Deportivo maarja heb 5 seizoenen met Deportivo gespeeld, ben begonnen aan 3e seizoen met Manchester City en voor de rest heeel veel met Ajax gewonnen Ohja camera standpunt gebruik ik zo'n hogere stand, kom ff niet op de naam.
Wat mij opvalt is dat het wel moeilijk is om voorzetten te scoren. Je spurt met flank maar tg dat je daar bent lopen er precies niet veel ventjes in.... Of moet je dan ook constant L in houden? Voor de rest gebruik ik die freestyle control niet, is toch niet echt nodig maar wel jammer dat het niet goed werkt. Wat ik ook raar vind is dat bij sommige ploegen er op de bank spelers zitten met meer dan 90ptn terwijl op het plein er staan met dan bv 75. Dan veranderd ik meestal zelf soms een paar. Vooral van keeper want als je een betere keeper op de bank hebt...
Als je vanaf de vleugels een cross in de 16 meter wilt geven, moet je de linker-trigger ingedrukt houden. Het ingedrukt houden hiervan zorgt ervoor dat jou mede-spelers de diepte ingaan... Ze duiken dan ook de 16 meter in en als je zelf ff goed oplet of er iemand in de 16 te vinden is, geef je gewoon zo'n voorzet... en dan als een gek tappen op de schiet knop... Als je op B tapt dan schiet of kopt ie, afhankelijk van hoe je aanvaller staat.. je hoeft dus niet apart op Y te tappen (dacht ik)...