Vastloper FIFA 09

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flessie, 6 nov 2008.

  1. Flessie

    Flessie Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemorgen..

    Ik heb sinds een week een Xbox360 in mijn bezit, echter loopt deze de laatste dagen steeds vast in FIFA09. Bij het spelen van een multiplayer game loopt het apparaat direct na de aftrap vast... Heeft iemand hier ervaring mee ?

    Alvast bedankt,
    Flessie
     
  2. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt inderdaad. dacht al dat het aan mijn spel lag. nadat ik de game een paar keer had opgestart bleek het opgelost te zijn, dat is het enige waarmee je het kan "voorkomen" momenteel. toen ik tegen een vriend speelde bleef het spel telkens ook hangen toen hij op start (pauze) drukte. echter, als ik dat deed hing het spel niet op. misschien is dat ook wel een oplossing. succes ;)
     
  3. Flessie

    Flessie Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, is natuurlijk niet een oplossing ;)

    Vraag mij echter af of dit een hardware of software probleem zal zijn..
     
  4. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik heb het ook altijd 1 keer als ik een paar potjes speel. hoort erbij...
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Al geprobeerd de cache te legen?
     
  6. B3sT83

    B3sT83 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit probleem ook...

    Ik heb dit probleem ook ineens...

    Hoe leeg ik het cache geheugen dan!?!

    tx!

    mzls
     
  7. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
  8. B3sT83

    B3sT83 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem is hier niet mee opgelost...
    blijf het een erg vaag onverklaarbare situatie vinden...
    tx voor het meedenken iig!!
     
  9. dan1701

    dan1701 Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    ik en een kennis hebben dit probleem ook.

    Wij kunnen beiden nooit op een van onze xboxen met beide een eigen exemplaar van fifa multiplayer spelen.

    Hebben nu iets van 10 profielen op onze box staan maar telkens komt hetzelfde probleem terug.

    Hier meerdere malen telefonisch en per mail contact over gezocht met EA maar die geven niet thuis heel vervelend:mad:.

    Heeft iemand de oplossing al?

    Bedankt!
     
  10. anakin

    anakin Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    yup ik heb hier ook last van, hij crashte toen ik zowel de xbox als fifa nog maar net 2 dagen had. ik moet wel zeggen dat het de laatste tijd idd wat minder is.
     
  11. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer de xbox support te bellen, misschien kunnen hun helpen
     
  12. dan1701

    dan1701 Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je zoiets als dit:

    Hallo,

    Lezen jullie de mail uberhaupt wel of nemen jullie klachten niet serieus?

    Lees eerst de mail even goed door en kom dan met een zinvol antwoord.

    Nogmaals:

    - nee me Dvd is niet beschadigd noch die van me kennis
    - we hebben beiden een eigen xbox en eigen orgineel van het spel

    Dit maal graag een antwoord waar ik wat aan heb.

    Danny



    Geachte Heer Danny,

    Bedankt voor uw e-mail.
    Indien uw CD kapot, gebarsten of anderzijds defect is geraakt kunt u gebruik maken van onze retour garantie. Deze garantie geldt tot en met 90 dagen na datum van aanschaf.

    Aangetekend opsturen, dit is loor uw zekerheid.

    Om uw game te laten vervangen dient u de defecte CD('s)inclusief doosje, handleiding en kassabon tezamen met een vijfeurobiljet (verzend en administratiekosten) naar onze Postbus te sturen. U krijgt dan na ongeveer vier weken een nieuw werkend spel opgestuurd.

    Wij adviseren u het spel aangetekend te versturen. Als uw game niet bij ons aankomt, kunnen wij hem niet vervangen.

    Nb.: U hoeft géén 5 euro te betalen indien het product defect is bij aankoop en de winkel de game niet meer wil omruilen.U moet dan wel de aankoopbon nog hebben. Indien er meer dan een week verstreken is na aankoop, dient u de 5 euro wel te betalen.

    Indien u niet zeker weet of het spel kapot is, verdient het aanbeveling om het spel een keer op een andere computer (van uzelf, familie, kennissen etc) uit te proberen.

    Het adres waar u uw pakket aan kan richten:

    Electronic Arts Benelux
    Postbus 75756
    1118 ZX Schiphol-Triport
    Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    Martin
    Electronic Arts
    Customer Support Team
    Nederland: 0900 - 1001666
    België: 0900 - 10016
    nl-cs@ea.com
    U kunt ons bereiken op:
    Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00
    en op Za van 12:00 tot 18:00

    ----- Description -----

    From:
    Date: 11.03.2009 09:32
    To: nl-cs@ea.com
    Subject: Klacht Fifa09

    Hallo,

    Drie weken geleden heb ik contact gehad met jullie telefonische helpdesk.
    Ik en een vriend van mij hebben beide fifa09 op de Xbox360, bij beiden loopt
    die steeds vast bij de aftrap van een wedstrijd als we een offline
    multiplayer spel starten.

    Hierop hebben we op internet gezocht en gezien dat meer mensen dit probleem
    hebben, toen ik dat aangaf bij de helpdesk was het jullie onbekend.
    Dit verbaaste mij maar ik zal na het weekend terug gebeld worden.

    Het is nu *3 weken* later en ben nog steeds niet terug gebeld.

    Een van de oplossingen die ik van een gebruiker kreeg op een forum was om
    een nieuw account aan te maken voor offline multiplayer games. We hebben nu
    beiden iets van 10 accounts en bij elk account loopt die vast naar 1 of 2
    potjes hebben gespeeld.

    Wij hebben Fifa alleen om af en toe offline toernooien te spelen maar dit is
    niet mogelijk en levert veel frustaties op.

    In de hoop dat ik nu wel wat terug verneem verblijf ik.

    Danny

    Tot op heden nog geen antwoord terug op me laatste mailtje die verstuurd is op 11-maart!

    EA|:-:x|:-
     
  13. dan1701

    dan1701 Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals geprobeerd en zie onderstaand, ga er nooit uitkomen zo::x

    Geachte Danny,

    Bedankt voor uw e-mail.

    Probeet het spel te spelen op een andere Xbox 360 als uw spel dan nog steeds hetzelfde probleem geeft, dan kunnen wij het spel omruilen, spellen voor Xbox 360 of andere consoles zijn een PnP spel.

    Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    Martin
    Electronic Arts
    Customer Support Team
    Nederland: 0900 - 1001666
    België: 0900 - 10016
    nl-cs@ea.com
    U kunt ons bereiken op:
    Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00
    en op Za van 12:00 tot 18:00

    ----- Description -----

    Date: 16.03.2009 16:22
    To: nl-cs@ea.com
    Subject: Fwd: Klacht Fifa09

    Hallo,

    Op tien maart heb ik onderstaand mail contact gehad met jullie helpdesk.
    Ik heb nog geen antwoord op me laatste mail mogen ontvangen kan ik deze nog verwachten?

    De problemen zijn tot op heden nog niet opgelost!

    Danny

    ---------- Forwarded message ----------
    From: Danny
    Date: Wed, Mar 11, 2009 at 10:02 AM
    Subject: Re: Klacht Fifa09
    To: EA_support@5ca.com


    Hallo,

    Lezen jullie de mail uberhaupt wel of nemen jullie klachten niet serieus?

    Lees eerst de mail even goed door en kom dan met een zinvol antwoord.

    Nogmaals:

    - nee me Dvd is niet beschadigd noch die van me kennis
    - we hebben beiden een eigen xbox en eigen orgineel van het spel

    Dit maal graag een antwoord waar ik wat aan heb.


    Danny

    On Wed, Mar 11, 2009 at 9:54 AM, wrote:

    > Geachte Heer Danny ,
    >
    > Bedankt voor uw e-mail.
    > Indien uw CD kapot, gebarsten of anderzijds defect is geraakt kunt u
    > gebruik maken van onze retour garantie. Deze garantie geldt tot en met 90
    > dagen na datum van aanschaf.
    >
    > Aangetekend opsturen, dit is loor uw zekerheid.
    >
    > Om uw game te laten vervangen dient u de defecte CD('s)inclusief doosje,
    > handleiding en kassabon tezamen met een vijfeurobiljet (verzend en
    > administratiekosten) naar onze Postbus te sturen. U krijgt dan na ongeveer
    > vier weken een nieuw werkend spel opgestuurd.
    >
    > Wij adviseren u het spel aangetekend te versturen. Als uw game niet bij ons
    > aankomt, kunnen wij hem niet vervangen.
    >
    > Nb.: U hoeft géén 5 euro te betalen indien het product defect is bij
    > aankoop en de winkel de game niet meer wil omruilen.U moet dan wel de
    > aankoopbon nog hebben. Indien er meer dan een week verstreken is na aankoop,
    > dient u de 5 euro wel te betalen.
    >
    > Indien u niet zeker weet of het spel kapot is, verdient het aanbeveling om
    > het spel een keer op een andere computer (van uzelf, familie, kennissen etc)
    > uit te proberen.
    >
    > Het adres waar u uw pakket aan kan richten:
    >
    > Electronic Arts Benelux
    > Postbus 75756
    > 1118 ZX Schiphol-Triport
    > Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u
    > dan gerust nogmaals contact met ons op.
    >
    > Met vriendelijke groet,
    >
    > Martin
    > Electronic Arts
    > Customer Support Team
    > Nederland: 0900 - 1001666
    > België: 0900 - 10016
    > nl-cs@ea.com
    > U kunt ons bereiken op:
    > Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00
    > en op Za van 12:00 tot 18:00
    >
    > ----- Description -----
    >
    > *From*:
    > *Date*: 11.03.2009 09:32
    > *To*: nl-cs@ea.com
    > *Subject*: Klacht Fifa09
    >
    > Hallo,
    >
    > Drie weken geleden heb ik contact gehad met jullie telefonische helpdesk.
    > Ik en een vriend van mij hebben beide fifa09 op de Xbox360, bij beiden
    > loopt
    > die steeds vast bij de aftrap van een wedstrijd als we een offline
    > multiplayer spel starten.
    >
    > Hierop hebben we op internet gezocht en gezien dat meer mensen dit probleem
    >
    > hebben, toen ik dat aangaf bij de helpdesk was het jullie onbekend.
    > Dit verbaaste mij maar ik zal na het weekend terug gebeld worden.
    >
    > Het is nu *3 weken* later en ben nog steeds niet terug gebeld.
    >
    > Een van de oplossingen die ik van een gebruiker kreeg op een forum was om
    > een nieuw account aan te maken voor offline multiplayer games. We hebben nu
    >
    > beiden iets van 10 accounts en bij elk account loopt die vast naar 1 of 2
    > potjes hebben gespeeld.
    >
    > Wij hebben Fifa alleen om af en toe offline toernooien te spelen maar dit
    > is
    > niet mogelijk en levert veel frustaties op.
    >
    > In de hoop dat ik nu wel wat terug verneem verblijf ik.
    >
    > Danny
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2009
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist wel, testen bij iemand anders, doet nog niet, nieuwe xbox, klaar;)
     
  15. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Customer service bij EA stelt echt niks voor.
    paar jaar geleden had ik een probleem met NFS: Underground 2.
    toen kon ik geen missie's meer doen op een of andere manier.
    dus ik zeg via de telefoon van ja ik kan alleen nog maar rond rijden door de stad op zoek naar missie's maar die zijn er geen.
    zegt die gast van de customer service, huh? ik snap het niet? je rijdt toch al rond? dan doet hij het toch?
    die gast wist nog niet eens dat je vrij kon rond rijden in dat spel "zucht"
     
  16. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    EA sucks anyway...}:]
     

Deel Deze Pagina