1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

F.E.A.R 2: Project Origin

Discussie in 'Algemeen' gestart door LocKuM, 3 dec 2008.

  1. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Argh, er zit dus een bug in het tweede level,
    even na de cut scene met de soldaten en Alma waarbij je vast zit in de "ontsmettings" buis
    belandde ik dus achter de glazen wand ipv ervoor waardoor ik dus dat hele level weer opnieuw kan gaan spelen :mad:.
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was bij mij niet.
     
  3. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had er ook nog niet eerder van gehoord maar het overkomt mij nu al twee keer :mad:.
    Whoei, 3x is scheepsrecht. Ben er voorbij.
    Wat een gruwelijk vet spel is het :D.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2009
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    De mp achievements kloppen ook niet,soms krijg je ene en soms pas 5 matches later.Het verhaal blijft wel spannend.
     
  5. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel balen dat de MP achievements niet zo denderend werken, hopelijk komt Monolith snel met een patch ervoor. Al ga ik het spel waarschijnlijk pas in multiplayer spelen als ik de single player uit heb gespeeld dus heb ik nog wel even tijd daarvoor gelukkig :).
    Het valt mij trouwens op dat ik regelmatig lees online dat de graphics tegenvallen maar ik vind het er erg goed uitzien.
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerlijk gezegd dat de mp niet lang gaat gespeeld worden.
    De graphics vind ik ook oke alleen de levels buiten zien er niet goed uit maar binnen is het heel goed en die sfeer bij fear is zo spannend.Alleen de ai is niet meer zo super als in deel 1,dat is ook wel jammer.
     
  7. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    De moeilijkheidsgraad haalt inderdaad niet het niveau van deel1 en dat is wel jammer, persoonlijk vind ik dat er te veel met armor en munitie wordt gestrooid wat wel spijtig is.
    De sfeer daarentegen maakt ontzettend veel goed vind ik waardoor je voorzichtiger bent dan eigenlijk nodig is :).
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik moet altijd armor en medicijn laten liggen,heb het daarstraks uitgespeeld op hard,ik snap het einde toch niet echt goed.Geen slecht spel maar eerlijk gezegd had ik er meer van verwacht,en het is veel te snel uit dat is ook erg jammer,zeker als je 62e aan een game betaalt.
     
  9. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb ondertussen al 9 hoofdstukken uitgespeeld en ik kan dus al een aardig oordeel neerleggen.

    Alles wat in deel 1 niet goed was, doet deel 2 eigenlijk goed. Meer afwisseling in de levels. Het verhaal goed neerzetten (Deel 1 moest je alles verzamelen & was er geen ondertiteling) wat veel duidelijk maakt. En hoewel Monolith heeft gezegd dat het creepy gebeuren minder aandacht zou krijgen. Maar ik vind deze game enger dan deel 1. Je hoopt echt snel de creepy-stukken voorbij te zijn & snel naar een shootout te gaan. Zeker als je wat verder komt wordt het enger en er is meer blood & gore.

    Ik speel deze game met veel plezier :).
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Al bij al is het game niet slecht maar ik had er meer van verwacht,de mp achievements zijn weer heel vervelend.
     
  11. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nou ook uitgespeelt, en ik vind het echt een super vet spel. Grafics ziet het spel er super goed uit en het geluid/muziek is ook helemaal geweldig. :thumbs:

    En Jezus wat is dat verhaal uitgebreid, elke keer denk ik het te weten hoe alles in aan elkaar steekt. Dan blijkt er toch altijd nog meer achter te zitten dan ik dacht te weten.
     
  12. NLCandyman123

    NLCandyman123 Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Over F.E.A.R.2 heb ik maar 1 ding te zeggen:

    BRUUT :D
     
  13. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb effe wat hulp nodig met 2 achievements, "Control Freak" en "Gotta Cap 'Em All"
    Het is vrij simple "Gotta Cap 'Em All" neem je 10x een control point over en voor "Control Freak" moet je 10x de control point verdedigen.

    Ik wou deze gewoon zelf halen maar vanwege een bug reset hij elke keer me score.
    Voor het laast stond die op 4/10 in eens weer naar 0/10.
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem geruild, single player was goed maar kon beter.De mp was niet goed maar dat was te verwachten.De mp achievements zijn al moeilijk te halen niet meer zoveel mensen online,ik wou er nog 2 halen maar laat het zo de 1000 kan je toch nooit halen bij dit game.
     
  15. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    er zit te weinig variatie in vijanden valt toch wel wat tegen en maakt het spel iets saaier

    voor de rest wel kapot hard :p
     
  16. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je eigenlijk ook bepaalde level zo terug spelen via 't menu, zodat je niet eerst de halve game weer door moet om nog ff ergens iets op te halen.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja en per level wordt er aan geduid hoeveel je van de collectibles hebt :).
     
  18. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel je mening wat AI betreft. Zijn voorganger was op hard geen lachertje en bij dit game had ik hem uitgespeeld voor ik het wist en dat is jammer. Had hem graag op vb. extreme mode nog eens uitgespeeld (zoals expansion packs) maar helaas.
     
  19. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Te gekke game:thumbs:Alleen wrrm kraakt de Pu em zo af?
     
  20. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    aah kijk das nog eens handig.
    vermaak me er wel erg mee, 't is alleen wel zo dat ik soms momenten heb van saaiheid, in de zin van geen vijanden die je lekker neer kan maaien, maar dat je meer op de horror gericht bent, wat me toch nog wel eens ff de haartjes overeind heeft doe laten staan, maar och duurt 't soms te lang, dan krijg ik 3 saving points zonder ook maar een kogel gelost te hebben. maar ach dat boeit ook niet veel eigenlijk.
    :)
     

Deel Deze Pagina