1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    ok wie kan me helpen,

    RE4 had ik na 5 minuten van mn computer afgehaald en nooit meer gespeeld PUUR om die besturing..want ik kan daar dus echt niet tegen

    ik heb wel interesse in RE5, maar hoe zit het met die besturing?
     
  2. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Besturing is hetzelfde
     
  3. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
  4. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je de demo eens downloaden misschien is de besturing op de console beter dan op de PC.
     
  5. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    zal het doen zodra ik de hdd heb ja
     
  6. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0

    Besturing is niet optimaal.. maar ik heb de game nu ruim 10 uur co-op gespeeld... en het is echt een topper eerste klas... ja besturing voelt niet gelijk natuurlijk aan... maar misschien moet je het wat langer dan 5 min proberen... Naast de misschien voor sommige wat mindere besturing heeft de game ook zo veel vette dingen... laat je niet weg jagen door controls die mogenlijk niet gelijk super aanvoelen.. probeer de demo.. of beter nog... leen de game.. of speel het een tijdje bij iemand anders... de demo geeft je nogsteeds een zeer beperkt gebied om te spelen... zo laat het niet de interactieve cut scenes zien (tijdens de filmpjes moet je op de juiste knoppen drukken om te overleven)... deze zijn bv erg cool gedaan...

    Ik zou zeggen.. probeer de game eerst als je twijfels hebt... maar naar mijn mening moet je even doorzetten.. en zul je zien dat het de game waard is!
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2009
  7. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar RE5 kan niet tippen aan deel 4. Dat was dan ook echt de game van het jaar toendertijd (samen met God of War toen).

    RE5 is wel leuk, maar niet bijzonder.
     
  8. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    RE5 vind ik echt geweldig, beter dan deel 4 :). Waarschijnlijk ben ik de enige die dat zegt, maar goed. Gewoon de animatie, het realisme. Alles klopt aan die game, zelfs de besturing vond ik niet irritant.
     
  9. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het grotendeels met je eens hoor! Maar ik vind RE4 wel beter, vooral omdat het nieuwer was enzo. Maar RE5 blaast me echt weg, en die besturing, ik kan niet anders hoor. Geweldig die besturing. Ik zit nu in chapter 3 - 2 op Veteran.
     
  10. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide zijn top titels.. maar ik vind echt dat RE5 deeltje 4 voorbij gaat.. als is dit alleen maar omdat er nu een prachtige co-op functie via live bij zit...

    Als je hem nog niet eerder hebt uitgespeeld zul je nog een paar mooie boss fights tegemoed gaan :)
    zelf zit ik nu op 5-2 op Veteran... en kan niet wachten tot ik vanavond weer verder kan spelen :)
     
  11. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Co-op bij een vriend van me:) Dus samen op 1 scherm. Ik ga hem ook nog eens een full screen uitspelen:thumbs:
     
  12. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een beetje te doen??? kweet niet hoe groot de tv is waar je het op speelt.. maar ik vond het in de demo ff iets minder.... ook die zwarte vakken om de graphics hoog te houden (denk ik) vond ik onhandig...

    Maar co-op via life is een echte aanrader! full screen... full joy! 8)
     
  13. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, op het begin denk je van: Shit, dit is wel klein, maar naarmate je speelt is het gewoon goed te doen en heb je er helemaal geen last van;)
    En het is leuker, want wij zaten echt zo: SHIT REN VERDER MAN! KUT! GEBRUIK HERB SNEL SNEL! You Are Dead.8)
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vind em wel geinig..
    Niet super,overtreft deel 4 zeker niet in mijn mening.
    Mijn cijfer zou een 7,5 zijn.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    jaa ik speel hem ook splitscreen met vriend vanaf begin en wij zaten ook al zo rennne uitkijken!
    maar het is goed te doen vind ik hoor ik stoor me nergens aan :)
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond het alleen jammer met deeltje 4 dat al die vijanden op het laatst zo geupgrade werden. Ik heb liever gewoon een massa zombies die op je af komen, die je gewoon stuk voor stuk kapot kan knallen. :)
     
  17. Master-Chief

    Master-Chief This is my story

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    48 achievements nu :)
    Nog maar 2 te gaan.
     
  18. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    net maar een mail gestuurd naar gcshop om bestelling te annuleren, volgens de website is de levertijd 3 -4 weken. Daar ga ik dus echt niet op wachten, de lokale mediamarkt verkoopt het nu ook voor 49 euro, nog goedkoper dus dan gcshop en dan heb ik het meteen.
     
  19. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    heb die van mij ook al geannuleerd bij gcshop, wat een stel prutsers zeg, bij mij al de 3e keer dat een pre-order niet op tijd aankomt.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Record staat nu op 1u 27min op amateur. Zelf heb ik er 3 uur over gedaan, maar dat was geen speed run maar S-Rank run (plus nog een zooi items).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina