Nee, eerst was het volgens mij alleen mezelf. Dat zei iemand via XBL (hij zat tegelijkertijd op z'n laptop) dus toen ging ik het ff checken was het weer normaal en net waren het zo'n 5 man die de naam Manon blabla hadden en ikzelf ook. Toen ik ging praten met iemand wiens naam Manon was, was er bij hem niks aan de hand alleen bij mij en toen was het weer normaal .
Goddamnit, heb al nieuw wachtwoord gefixt en msn + alle mappen verwijderd en opnieuw gedownload en geinstalleerd. Ik log net in op ebuddy.com (zit nu op school) en zie weer 5 man die Manon heetten. Echt WTF. E: Ben nu thuis op msn en er is nu nog maar 1 iemand met Manon als naam ..
He ik heb een virus ik heb op een link geklikt wat iemand stuurde en nu doet mn msn vaag, sluit alle gesprekken af en stuurt naar al mn vrienden EEN FOTO VAN JOU???? www. stom tyfus virus .nl . is echt pokke irritant en ik heb al msn opnieuw geinstalleerd en virus scannertje maar niks helpt!!! FAKKING klote. weet iemand wat ik hier tegen kan doen en weer normale msn heb ?
gaat formateren niet een beetje ver ?? Edit: probleem is verholpen, gewoon systeemherstel gedaan en hersteld naar de staat van gisteren.
Dit krijg nu sinds een uurtje geleden. Als ik Programma Afsluiten druk krijg ik geen melding met oplossing.
Die melding krijg ik de laatste dagen steeds als mijn computer in zijn screensaver is gegaan en ik hem vervolgens aantik om weer te gebruiken. Kan soms gewoon door ouwehoeren met mensen maar die melding staat er wel. Heel vaag.
Het begon vanmiddag toen mijn MSN aanstond. Was toen FM 2009 aan het spelen toen ik een foutmelding kreeg, daarna MSN niet meer gebruikt tot net en nu blijft het steeds zo.
Maandelijks wtf . 1 keer per jaar is meer dan genoeg, anders zit je toch echt de verkeerde dingen te doen.
Zekerheid voor wat? Vind het beetje te ver gaan hoor, een keer per maand is namelijk nergens voor nodig. Dan doe je idd wat fout.
Is dat niet vervelend om steeds al die programma's opnieuw te installeren na een maandelijkse format?
Ik heb alles binnen 1 uur overnieuw geinstalleerd , internet explorer favourieten , savegames kan ik zo allemaal erin zetten.
Is er een manier om Windows Live Messenger 8.5 nog ergens te downloaden? Ik vind de nieuwe 9.0 niet echt fijn werken. Maar als ik op Google zoek naar 8.5 krijg in allemaal Windows Live installers en dan download ie automatisch weer 9.0.
Kijk hier eens , http://www.filehippo.com/download_msn_messenger/ Hier vindt je verschillende versie van MSN !!