1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Iedereen is zo hard mogelijk aan het uitspelen, en ik ben pas net klaar met mijn eerste run op normal. Vind het tof dat ze je total playtime erbij gezet hebben bij records. Zit nu wel al op 14 uur want heb ook al met vrienden soms chapters overnieuw gedaan. >_> Ga nu beginnen op veteran. Ga eens kijken welke achievements er allemaal zijn, want daar heb ik nog niet eens naar gekeken.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Eerste run op normal deed ik er ongeveer 10 uur over. Had toen 26 emblems, 90% van de schatten (zonder guide) en ik dacht 650 GS.
     
  3. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja... weet niet wat het is met gc shop tegenwoordig.. vroeger was ik tevreden met deze web winkel... maar tegenwoordig stelt het niets meer voor..... Ik heb mijn RE5 gewoon ouderwets ff snel bij de bart smit gehaald :b:

    Ik ben bezig op Veteran... zit nu op chapter 5-2 en heb pas 3 emblems gevonden :confused: denk dat dat dus later nog een keer speciaal voor de emblems op pad gaan :)
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2009
  4. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, ik heb echt 5 emblems ofzo, ben er helemaal niet naar opzoek geweest. Ga hem nu op veteren uitspelen, dan nog op de moeilijkste met een co-op vriend van live en tijdens die run ga ik denk ik met guide alles zoeken. Of dat doe ik die run daarna misschien >_> Naja, het is toch een gruwelijke game dus ik heb alle tijd. :D
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Op eerste playthrough had ik weinig problemen tot de eindbaas in het laatste level.
    In de vulkaan tegen Wesker ben ik nu al zo'n 6 keer gekilled(de helft ervan door die vieze sl*t) Ik pomp hem vol lood op zijn borstkas waarna ik er achter kwam met gewoonweg veel te weinig ammo er aan te zijn begonnen. Een paar chapter opnieuw gespeelt om ammo en geld te halen, waarna ik mijn wapens upgrade, bijna allemaal tot max(de begin wapens en een paar die ik tussentijds heb gevonden) en nog lukt het mij niet. Telkens wanneer er een kleine cinematic komt waarbij hij zijn weakness in zijn borstkas toont sta ik alweer bij dat stukje waar je naar beneden kan springen, dus lastig om te mikken, of zelfs weer bij hem in de buurt te komen. Ik heb letterlijk 100 handgun/400 machinegun/36 sniper/30 shotgun kogels, 5 granaten en een proximity mine naar hem gegooid, en ik zag pas zijn weakness 1 keer te zien wanneer ik te ver weg stond plus wanneer bijna al mijn ammo op was.

    Het ligt in ieder geval niet aan mijn aim...

    Ik heb op youtube mensen rocketlaunchers zien gebruiken plus wapens waar ik nog geen beschikking tot heb, wat is in godsnaam de beste tactiek om die tough bastard te verslaan:'-( Raar genoeg had ik met de rest van de game redelijk weinig weerstand ondervonden.
     
  6. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat probleem had ik nou ook ;)
    Het blijkt gewoon toen ik gelukkig achter hem stond dat ik hem kon vast pakken op het moment dat die voor het eerst in een klein filmpje laat zien dat die verzwakt is. dan kan sheva met een mes in zijn oranje meloen slaan :+ Probeer dat maar eens :)
     
  7. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik had in het begin niet door hoe ik die laatste eindbaas moest verslaan.

    Ik schoot constant op zn hoofd zodat hij z'n weak spot opende, maar daar bleek ik dus veel te weinig ammo voor te hebben. Wat blijkt? Op zn rug heeft ie ook een weak spot :/. Dat maakte het zoveel makkelijker en had ik hem binnen 5 minuten, na eerst 5x dood zijn gegaan ofzo.

    Daarnaast nog een vraagje; als je de game hebt uitgespeeld krijg je de optie om unlimited ammo te gebruiken. Heeft dit effect op de achievements? Ikzelf heb het niet gedaan, omdat dat niet bij RE thuishoort. Maar mocht ik ooit snel even een run moeten doen voor bijv. treasures. Heeft dat dan effect?
     
  8. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit zorgt er niet voor dat je unlimited ammo hebt en dus geen gevolg op de achievements. Het is mogelijk dat je guns gebruikt die oneindig kogels hebben. Die kan je kopen in de store. Je kan dit aanzetten maar ook uitzetten, ik heb het ook niet gedaan omdat ik hem eerst nog eens normaal uit wil spelen. Op de moeilijkste ga ik het echter wel gebruiken, want dan ga ik er gewoon doorheen rennen met een vriend met de beste guns die we hebben. :)
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Gisteren laatste S rating op amateur gehaald. Kon ik eindelijk het laatste poppetje kopen. Nu alleen nog who can you trust, professional, Lead asperin en the works halen voor 1000. wat een ongeloofelijk top spel
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Mijn eerste run was 8uur op Normal, mijn laatste run op professional was 2u en 37 minuten. Nog sneller dan mijn tijd op amateur.

    Ik heb btw gisteren 1000/1000 gehaald, binnen 4uur veteran en professional uitgespeeld met een maat (was al bij chapter 6 op veteran).
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik speel co-op samen met mijn broertje op Normal. Ging gelijk op 1-1 al twee keer dood, als je even niet oplet staat die gast met die enorme bijl alweer naast je. Maar ik ben ook niet zo goed in dit soort spellen, daarom spelen we ook op Normal. Mijn broertje kan dit makkelijk op het moeilijkste niveau uitspelen. Voor de rest wel een gaaf spel. Twee jaar geleden met de trailers was ik echt weggeblazen door de graphics. Nu vind ik het grafisch niets bijzonders, verwende nesten dat we zijn ;) Ook al moet ik er wel bij zeggen dat ik geen HDTV heb. En ik heb wat framedrops gemerkt, maar dat zal er wel mee te maken hebben dat we co-op spelen op 1 scherm. In het eerste veld stikte het al van de vijanden, dus af en toe zakte de framerate een beetje in.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik moet alleen nog Veteran en Prof. Veteran nog maar 2/3 maps (ook alles op S)

    Laat me ff weten als je de Mercenarie maps co-op wilt spelen :)
     
  13. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja kijk, dat is dus het probleem he.. Als je een hdtv hebt, is het gewoon zo ontzettend mooi, als je het ook nog eens niet in co-op speelt ;)
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zeker als je hem ook nog in splitscreen speelt.
     
  15. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    kreeg vandaag nog mailtje van gcshop

    heb het wel kunnen annuleren, maar het zou nu in 1 keer weer wel beschikbaar zijn en ze kunnen het vandaag nog versturen zodat ik het morgen heb.

    toch maar geannuleerd, na het werk naar lokale mm gelopen en daar gehaald. Nu heb ik het spel vandaag ipv morgen :)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als ik Gears of War op Insane kan uitspelen, kan ik met RE5 dan ook gelijk op het hoogste niveau beginnen, of is RE toch wat moeilijker dan GoW?
     
  17. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is ongeveer hetzelfde als 'Ik speel Guitar Hero op expert, kan ik nu ook gelijk op expert zingen en drummen? :+ Nee, het heeft totaal niks met elkaar te maken, dus als ik jou was zou ik lekker op normal beginnen. Sowieso niet op amateur want dat wordt wel echt te makkelijk.
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Als ik zo de reacties lees,dan duurt deze game wel erg kort.Of spelen jullie allemaal zo snel haha.
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik heb hem nu al 1,5 week en zit bij chapter 5-3 :+. Maar de teller staat op 6 uur.
     
  20. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat ligt eraan wat jij kort vind. De meeste hier doen over de eerste run op normal/veteren zo'n 10-12 uur. Dit kan je in vergelijking met RE4 kort noemen, daar deed ik er 16 uur over. Toch voelt de game totaal niet kort aan. Toen ik hem had uitgespeeld had ik in iedergeval niet het gevoel van kut, is die nu al afgelopen? maar juist een geweldig gevoel van een geweldige game :)

    Je blijft doorspelen op het moment dat je hem uitgespeeld heb, je begint automatisch weer overnieuw en speelt gewoon chapters door. Een van de beste singleplayer games ooit gespeeld.:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina