1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik ben niet echt heel erg van de RTS maar heb gelezen dat je de hele verhaallijn co-op kan uitspelen. Laat ik dat nou wel erg leuk vinden :)

    Hoe goed is dat uitgewerkt?
     
  2. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt vast wel de 1e missie gedaan (demo) dat je warthogs / soldiers moet redden.
    Host is captain forge en player 2 is gewoon een random warthog.
    1e warthog die je red is voor player 2, en volgende voor jou. en zo gaat het door in dat level.

    Verder in coop ben ik niet verder gegaan dan dit level, dus kan je ook niet meer informatie geven dan dit.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb de demo helemaal nog niet gespeeld, maar zal het icm deze info vanavond even doen :)
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139

    jawel, had hem op de release binnen, maar heb het nogal druk....
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan bij Red Alert 3 ook.
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Subtiel kickje.

    Hoe kan deze game nou zo onpopulair zijn?
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nub, iedereen is hem juist aan het spelen. :+
     
  8. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo de laatste missie uit gespeeld (na 3 keer proberen)! Wat een rottig level is dat zeg, ik had nog 3 sec over :D.

    Nu maar eens online kijken, en natuurlijk nog in co-op uitspelen.

    grtz promise
     
  9. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    al paar dagen niet meer gespeeld, ben hooked aan andere game :x
    maar deze game vind ik echt vet :cool: vnaaf weer verder emet campaign *)
     
  10. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 1-3 van die scarabs overneemt met je spartans is het al heel wat makkelijker:b:
     
  11. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow dacht dat dat alleen bij een level kon, bedankt voor de tip. Ik moet hem als halo fan natuurlijk nog wel een keer op Legendery uitspelen.

    grtz
     
  12. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je altijd een scarab boarden na Beachhead (alleen campaign, single player en online kan het niet)
    Zou een beetje sneu zijn.. spaar je weetikhoelang voor een Scarab komt er een spartan aan en board hem xD

    Legendary is een echte aanrader, helemaal in co-op. je bent genootzaakt tactiek te gebruiken en met veel weerstand is het elke keer weer een prestatie om mission complete in beeld te zien verschijnen :)
     
  13. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Oehhh ik staat al te popelen em volgende maand te kopen want ik moet nu nog left 4 dead uitspelenO-):9
     
  14. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet ik, ik kan ook niet wachten om hem co-op te spelen. Alleen mijn vaste co-op maatje heeft hem (nog) niet gekocht. Dus moet hem even overhalen of iemand anders zoeken :D.

    Grtz

    Edit: lol ik kijk na dat ik dit berichtje heb geplaatst op xbox.com, zit hij Halo Wars te spelen. :D
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2009
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als ik via Xbox Live ga spelen en kijk hoeveel mensen op dat moment online Halo Wars spelen, is dat een erg klein aantal. Ik denk dat geen van alle Halo niet-shooters en/of niet-Bungie games beter zal verkopen dan de wel-shooters en wel-Bungie games. Hoort bij de hype, gevestigde orde.
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Toch vind ik het wel een beetje vreemd. Het is toch echt wel een sterke titel, van een sterk team, waarvan de PC games erg populair waren...
     
  17. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is alles behalve onpopulair, julie baseren conclusief op players online
    Alleen dat getal zegt hoeveel mensen Halo Wars multiplayer (online) spelen

    Als strategie game is de offline mode vaak net zo populair als de multiplayer vandaar dat de populatie klein lijkt. Maar je hebt nog mensen zonder xbox live en mensen die offline spelen, en dat zijn er veel samen ;)
     
  18. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, misschien weten jullie dit.. Stel ik installeer dit spel van mijn huisgenootje op mijn harde schijf, kunnen wij dan gewoon tegen elkaar online spelen zonder het risico te lopen te worden gebanned ofzo... Dit zou namelijk betekenen dat wij vanaf nu nog maar 1 kopie van elk spel hoeven te kopen....
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    dat kan helaas niet, je moet de dvd in je drive houden ter certificatie dat je de game hebt ;)
     
  20. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    In de drive houden is dan alleen met online spelen, of ook offline singleplayer??
     

Deel Deze Pagina