Ben inmiddels opnieuw begonnen met account omdat ik xbox live kreeg dus alle achievements ff opnieuw. Alleen kan iemand me helpen met de achievement the teaser? Op welke plek kun je die bandit zo achter zo;n bosje laten staan zoals ze in youtube laten zien. Welke region zeg maar? Gr, yordi
@ Gaming4life: bij oakfield heb ik hem gehaald, gewoon paar x proberen en dan lukt et wel. alleen kan iemand me helpen met de achievement 'the dollcatcher'' als je ze allemaal hebt, wil je ze dan geven? dan geef ik ze meteen weer terug. erewoord!! GT: Sn1pingDutchMan
Verdomme, die bug met time control bij the crucible is echt kut. Je zit dan dik onder de tijd en dan ben je klaar en dan word er opeens een halve minuut bij opgeteld?? Wtf...
Weet iemand van jullie misschien of je die spartan armor ook kunt krijgen zonder de collector's edition?
Net weer terug van het eiland,en die waardeloze commandant verslagen.Mijn hond is nu al wat lichtkleurig geworden,alleen ikzelf niet veel beter en loop ik erbij als een bekraste vloerkleed.Was een beetje aan het googlen,en men zegt op sommige sites dat er manieren zijn van je scars af te komen klopt dat?